Seděla jsem opřená o barovou stoličku a pobaveně sledovala, jak se můj bratříček hádá s Carou a absolutně nevnímají okolí.
„Buď už zticha." Napomenul ji David, když si všiml Harryho, který jim byl nejblíž, a ukázal na něj. Cara se k němu téměř rozběhla.
„Tak co, stihli jsme to? Že jsme to neprošvihli?" Vyprskla na něj a David jen protočil panenkami. Harry ani nestihl nic říct, jelikož ho předběhl Niall.
„Stihli co?" Promluvil na ni a přitiskl si mě blíž k sobě, což Caru konečně donutilo věnovat pohled i nám ostatním.
„No ahooooj!" Rozněžnila se a začala nás objímat a pusinkovat. Potom se na chvíli odvrátila k Davidovi, aby mu věnovala vražedný pohled. „Blbečku." Dodala ještě. David nad tím jen mávl rukou začal si podávat se všemi ruce.
„Teda sestřičko, ty máš zajímavější život, než jsem si myslel." Žduchl do mě ironicky a pokynul pohledem k Harrymu. Normálně bych mu jeho sarkastickou poznámku vmžiku oplatila, ale tentokrát jsem si jen smutně povzdychla a snažila se nedát na sobě před Niallem nic znát.
Cara mě a Nialla zabavila svými otázkami a povídáním na tak dlouho, že jsem si ani nevšimla, že vedle nás kromě Emily, která už zřejmě měla vypito a plazila se po Liamovi, už nikdo neseděl.
„Ann, kde máte záchody?" Zeptala se Cara po nekonečném projevu.
„Tamhle u východu, jak stojí Zayn, tak zabočíš doleva. Ukázala jsem na Zayna, který právě s někým telefonoval. Cara přikývla, na ex dopila zbytek svého pití, a vydala se zmíněným směrem. Počkala jsem pár vteřin, než byla v dostatečné vzdálenosti, a potom jsem nahlas vydechla. Niall udělal ve stejnou chvíli úplně to samé, Podívali jsme se na sebe a začali se smát.
„Už jsem myslel, že nikdy neskončí." Řekl vyčerpaně a chytl mě za ruku.
„To mi povídej, ani jsem si nevšimla, že všichni odešli." Uchichtla jsem se a sjela pohledem po místnosti, abych zjistila, kde všichni vlastně zmizeli.
Louis už byl očividně pod parou, protože tančil s nějakými fanynkami, a Harry se vybavoval s Davidem. Zajímalo by mě, co řeší. Prolétlo mi hlavou, ale jako vždy jsem se tu myšlenku snažila zahnat.
„Hej vy dva!" Křikl Niall na Em s Liamem, kteří pomalu vypadali, že si to rozdají přímo na barové židli. Nad tím pohledem jsem nazvedla obočí. Liam zaregistroval, že na něj někdo mluví, jako první, a tak se odtrhl od hladové Emily a hodil na Nialla tázavý pohled. Emily ho neochotně následovala. „Chcete nám vypálit rybník?" Zkřížil ruce na prsou.
„Huh?" Nerozuměl Liam. Nebo to spíš nepochopil. Niall hodil oči v sloup a svou předchozí otázku podal tak, aby ho ve stavu, v jakém jsou, pochopili.
„Já jen, že se oblizujete, jakobyste se dneska dali dohromady vy dva a už je to celkem otravné." Po téhle větě se Liam šibalsky usmál, vzal Em za ruku a táhl ji směrem k parketu. Ještě, než se ale ocitli ve spárech Louise a neméně rozjetých fanynek, se u nás zastavili.
„Prosím tebe, Ni. Ty děláš, jakoby ses sám netěšil, až to tady skončí a svlečeš Ann do naha, hm?" Naklonil se Li k Niallovi tak, abych to neslyšela, ale to se mu nepovedlo. Niall na něj hodil vražedný pohled a bouchl ho pěstí do ramene. Ten se jen zasmál a s Emily v zákrytu odtancoval na parket.
„Takže, David s Carou zůstávají?" Zeptal se mě Niall.
„Očividně jo." Kývla jsem směrem k Davidovi, který hrál s Harrym páku a už potřetí prohrál. „Ale doufám, že jsou domluvení s tátou, protože u Emily v bytě bych je fakt nesnesla. Zvlášť ne dneska." Řekla jsem pobaveně.
„Cože, dneska?" Vykulil na mě Niall oči, až mě donutil přemýšlet, jestli jsem neřekla nějakou blbost.
„No..."
„A ty si jako myslíš, že tě po tom všem nechám odejít ode mě pryč?" Hrál uraženého. „Nepřipadá v úvahu." Zakroutil hlavou. „Pojedeš pěkně se mnou, Popelko." Rozkázal mi a já jsem se musela uculit nad tím oslovením.
„Aha, takže to mě jako uneseš, jo?" Začala jsem tu hru hrát s ním.
„Když budeš zlobit, tak jo." Řekl trochu tišeji, jelikož si vedle nás zrovna někdo sedl, a přisunul se ke mně trochu blíž.
„A když nebudu?" Zvedla jsem obočí a zašklebila se.
„Tak tě taky unesu, ale budu jemnější." Mrkl na mě a sáhl mi na stehno. Tělem mi projela husí kůže. Niall si toho všiml, a tak svým palcem zajel malinko výš pod šaty, ale jen na tolik, aby pohladil lem mých kalhotek, a u toho se ke mně natáhl pro pusu. Nebudu lhát, líbilo se mi to, a kdyby tam s námi nikdo nebyl, asi bych ho zatáhla někam do kouta. Ale taky se mi líbilo si s ním hrát, a tak jsem ho plácla po ruce a odtáhla se o něj.
„Ty chlípníku, mám na tebe zavolat svoji ochranku?"
„A kdo je tvoje ochranka, Louis?" Zasmál se, protože na nás zrovna mával z tanečního kolečka.
„Ni, ale vždyť já s sebou nemám žádné věci." Podotkla jsem, když jsme se přestali smát, a usrkla si ze svého pití, které už tam leželo asi hodinu. Vážně, ještě bylo světlo, když jsem si ho objednávala.
„Jaké věci? Nic nepotřebuješ." Odpověděl pohotově a poslal mi vzdušnou pusinku.
„Louisi!" Zakřičela jsem ze srandy a sledovala jeho reakci.
„Ty jsi vážně číslo, víš to?" Šťouchl do mě tak, až jsem to své slavné pití málem vylila.
„Hele!" Oplatila jsem mu jeho pohyb a zasmála se.
„Neruším, hrdličky?" Ozvalo se za našimi zády.
ČTEŠ
Nice to meet ya (Niall Horan FF)
FanfictionV Česku si prožila už dost drama, a tak se Annie rozhodla, že se odstěhuje za svým otcem do Anglie. To ale ještě netuší, že ten největší životní zvrat a překvapení ji teprve čeká... 3.1.2021 - 10k🙏 8.4 2021 - 20k 🙏 7.8.2021 - 30k 🙏