Save you tonight

1K 50 5
                                    

Koupil mi panáka, potykali jsme si a následně se omluvil, že musí odejít, takže jsem tam zůstala sama a s whiskey v ruce si připadala jako alkoholik. Rozhodla jsem se, že nejlepší bude to do sebe kopnout co nejrychleji a pokusit se najít nějakou známou tvář. Bloudila jsem tím obrovským barákem, dokonce jsem přišla i na místo, kde ještě před chvílí stál Niall s Louisem a Harrym, ale někam zmizeli. No super. Pomyslela jsem si. Vyhrabala jsem mobil z kabelky a vytočila číslo Emily. Zvedla to až po několikátém vyzvánění.

„Annie! Co se děje?"

„Kde jsi?"

„Jsem s Liamem v tajné místnosti." Odpověděla a následovalo její krátké uchichtnutí.

„Aha, a můžeš se vrátit?" Řekla jsem trochu nepříčetným tónem.

„No, víš... To teď asi nepůjde." Odpověděla už vážnějším hlasem.

„Aha, hm. Tak doufám, že víš, co děláš." Řekla jsem, protože mi to přišlo podezřelé a chystala se hovor položit.

„Annie! Řešíme tady naše vztahy, neboj se prosím, nejsem trubka. Slibuju, že přijdu co nejdřív to půjde. Najdi Nialla, hrozně se o tebe bál."

„Ok, tak čau." Položila jsem telefon. Už mě z toho chození na podpatcích bolely nohy, tak jsem se rozhodla, že si na chvíli sednu. Hlasitě jsem vydechla, jak se mi ulevilo. Na stole byla celá flaška červeného a nepoužité skleničky. Chvíli jsem se na to pokušení se zájmem dívala. Po chvíli mi to ale nedalo a trochu jsem si nalila. Přemýšlela jsem, kde je asi Niall. Otáčela jsem hlavu všude kolem, ale ani koutkem oka jsem ho nezahlédla. Rozhodla jsem se, že mu napíšu zprávu, ale zrovna ve chvíli, kdy jsem chtěla kliknout na „odeslat" jsem ucítila, jak se nade mnou někdo sklání. Rychle jsem telefon zamkla.

„Snad se nenudíš, lásko." Podívala jsem se nahoru a uviděla od ucha k uchu usmívajícího se Louise.

„Ne, já tady piju sama cizí víno, protože chci." Řekla jsem ironicky a dopila poslední doušek. Louis se zasmál. Zrovna začala hrát pomalá písnička.

„Smím prosit?" Zeptal se a natáhl ke mně ruku.

„Jaké mám možnosti?" Řekla jsem ze srandy, ale už jsem vstávala a usmívala se. Hned ze začátku mě zaujala jeho vůně. Voněl tak hezky, že se to ani nedalo popsat. Do někoho takového bych se dokázala zamilovat. Problesklo mi hlavou. Jenže hned po tom se mi před očima zjevil Niall a mě píchlo u srdce. Měla bych ho najít a promluvit si s ním.

„Nad čím přemýšlíš?" Zeptal se mě Louis, když se naše těla houpaly do rytmu známé písničky.

„Nad tím, kde celou dobu všichni jste." Rychle jsem zareagovala.

„No, víš. Pracujeme na společném comebacku, a tak jsme museli.." Začal vysvětlovat.

„Dobře, to mi stačí, dál nic říkat nemusíš." Skočila jsem mu do řeči a Louis se zasmál.

„Ty asi nebudeš moc velká fanynka, viď?" Zeptal se mě a udělal se mnou otočku. Tahle otázka mě celkem udivila, protože jsem myslela, že Liam a Niall jim už určitě všechno vyžvanili.

„To je vtip?" Pokrčila jsem obočí. Louis se zasmál.

„Jen jsem tě zkoušel. Prošla jsi." Mrkl na mě a udělal další otočku.

„Cože?" Nechápala jsem. „To je nějaká reality show? Ach ne, jestli budu zítra ráno na BBC.." Zavtipkovala jsem.

„Hahaha, neboj. Kdybychom měli být na BBC, tak Liamovi nedovolím, aby si vzal ten příšerný klobouk." Rýpl si a já jsem se musela smát, protože klobouk, který si dneska Liam vzal, vypadal opravdu vtipně. Nechala jsem ho pokračovat: „Víš, i když jsme se s Niallerem poslední dobou moc nevídali, neustále jsme zůstávali v kontaktu a říkali si novinky. Vždycky jsme si navzájem kryli záda a bránili se. Brali jsme ho jako mladšího bráchu, i když nejmladší je vlastně Harry. Jenže ten už na sebe vzal roli nepovedeného vtipkaře." Opět jsem se zasmála. Louis mluvil dál: „U Nialla se to vystupňovalo ještě víc, když se stal ten incident s šílenou fanynkou. Tenkrát mu to opravdu ublížilo, a nikdo z nás nechce, aby se to stalo znovu."

„Incident s fanynkou?" Podívala jsem se na něj a zvedla obočí.

„Aha, já jsem zapomněl.." Zasmál se tomu, že jsem ještě asi týden zpátky skoro nevěděla o jejich existenci. Vysvětlil mi o Niallovém vztahu se šílenou fanynkou a já jsem se trochu zarazila. Začalo mi být trochu líto, že jsem ho hned odsoudila, protože měl očividně podobný problém, jako já a rozhodla jsem se, že ho opravdu musím najít co nejdřív to půjde. „Ale já poznám dobrého člověka." Usmál se na mě. „Myslím, že by sis rozuměla s Eleanor."

„S Eleanor?" Svraštila jsem obočí.

„S mojí přítelkyní." Mrkl na mě. Písnička se pomalu chýlila ke konci.

„Aha, a proč není dneska s tebou?" Zeptala jsem se ze zvědavosti.

„Hlídá doma malého." Usmál se. Cítila jsem, jak jsem vykulila oči a chtěla jsem se užasle zeptat „ty máš syna?!", ale nakonec jsem se na to vykašlala, už tak jsem si připadala hloupě, a navíc je to dost očividné. Udělal se mnou poslední otočku a já už jsem měla na jazyku, jak musím najít Nialla, jenže v tu chvíli k nám přicupital Harry s ještě jedním klukem, kterého jsem doteď neznala. Začala hrát rychlá písnička a Harry přešlapoval do rytmu.

„Hééééj, podívejte, kdo se ukázal!" Poplácal po zádech toho kluka. Podle vzhledu jsem poznala, že to bude ten jejich pátý člen. Zayn? Začínám se zlepšovat.

„Zayneee! Ééj!" Zajásal Loui a objal ho.

„Vas happennin'?" Řekl a oplatil mu obejmutí. Došlo mi, že je to asi nějaký jejich inside joke, a tak jsem tam jen smála a nervózně se usmívala.

„Zayne, tohle je Annie. Víš, ta, jak jsme ti o ní říkali." Špitl Louis.

„Jasně, ahoj. Rád tě poznávám, zlato." Objal mě a já jeho. Úplně jsem nevěděla, co mám říct, tak jsem na něj jen kývla a usmála se.

„Kde jsi byl? Zmeškal jsi vystoupení! Málem za tebe musela zpívat Annie!" Zavtipkoval Louis.

„Ha, ha, ha." Protočila jsem očima.

„No vážně. Jediný, kdo věřil, že přijdeš, byl Liam." Doplnil Harry.

„Gigi měla nějaké problémy, tak jsem s ní musel jet do nemocnice... Moje oblíbená písnička!" Vykřikl Zayn a začal se pohybovat do rytmu. Kluci ho začali napodobovat a mě nezbývalo nic jiného, než se k nim přidat. Ale byla to celkem zábava. Chtěla jsem Niallovi alespoň napsat, kde jsem, ale zakrátko mi došlo, že jsem mobil nechala na stole u flašky vína.

„Dojdu nám pro pití." Řekla jsem, abych si pro něj mohla jít.

„Jdu s tebou." Řekl Harry. „Sama to všechno neuneseš." Mrkl na mě.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Tato kapitola má 1060 slov-

Nice to meet ya (Niall Horan FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat