„Co-cože?" Zvedla jsem se hbitě ze sedačky a dívala se na něj překvapeným a zároveň ustrašeným pohledem, který se ale každou sekundu měnil v nadšený a veselý pohled. Niall si nervózně sklousl ret a pohledem těkal po místnosti. „Ty mě... Ty mě miluješ?" Zopakovala jsem, co jsem od něj slyšela a nejistým krokem se k němu blížila.
„No... já myslel..." Koktal a pořád stál jako opařený na jednom místě. „Já jsem myslel, že to víš..." Špitl. „Přece jsem to zpíval v té písničce..." Poškrábal se na zátylku a nervózně mě sledoval. To už jsem byla téměř u něj.
„No, jo... ale... Já jsem myslela, že to nic neznamená... Že se ti to tam prostě hodilo..." Řekla jsem opatrně. Niall se pousmál a zakroutil hlavou. Úsměv jsem mu oplatila a propletla naše ruce. Zrovna začala hrát píseň „Heaven" od Bryana Adamse. Naklonila jsem se pro pusu, ale Niall místo toho zašeptal:
„Smím prosit?" A chytl mě kolem pasu. Stále hledíc do jeho zářivých očí jsem lehce přikývla a popošla s ním kousek bokem. Ruce jsem mu obmotala kolem krku a nechala se jím vést. Oba dva jsme byli promoklí na kost, ale bylo nám to úplně jedno. Jen jsme si užívali přítomnost toho druhého.
„Baby, you're all that I want
when you lyin' here in my arms
I find it hard to believe
We're in heaven..."Začal mi zpívat do ucha a já nevím, jestli jsem se třásla víc zimou, nebo vzrušením. Srdce mi bilo jako o závod a už pro mě na světě existoval jen on. Všechno ostatní mi bylo jedno.
„Taky tě miluju..." Zašeptala jsem tak potichu, že jsem si nebyla ani jistá, jestli to slyšel. On mi však chytl jednou rukou obličej a donutil naše pohledy, aby se střetly. Ten moment mě tak dojal, že jsem v očích měla slzy. Pohladil mi tvář palcem a naklonil se ke mně. To jsem si myslela, že mi srdce už dávno vyskočilo z hrudníku. A potom se naše vlhké rty spojily a mnou projela elektřina.
„I've been waitin' for so long
For somethin' to arrive
For love to come along
Now our dreams are comin' true
Through the good times
and the bad
Yeah, I'll be standin' near by you..."Líbali jsme se a u toho se kolébali do rytmu.
„Tohle je to nejlepší druhé první rande." Usmála jsem se do polibku a zachytila jsem spodní lem jeho trička, které bylo tak mokré, že se dalo ždímat, a přetáhla jsem mu ho přes hlavu. Niall se na mě trochu překvapeně podíval. „No co, nemůžeme tady přece jen tak přešlapovat v mokrém oblečení." Zašeptala jsem a viděla, jak se překvapení z jeho pohledu vytrácí a mění se v chtíč.
Popadl mě do náruče a vysadil mě na kuchyňskou linku, kde mi mezi polibky svlékl ten hadr, co na mě visel. Mezitím jsem nahmatala jeho pásek u kalhot a začala ho rozepínat. Trochu jsem s ním bojovala, a tak mi Niall musel pomoct. „Promiň, víš, já jsem dlouho neto..." Začervenala jsem se, ale než jsem se stihla vymáčknout, už jsem měla dole podprsenku.
Nahmatala jsem bouli v Niallových trenkách, která už vyrostla do obrovských rozměrů a cítila, jak mi slabě zasténal do ucha. Udělala jsem to samé, když se začal probojovávat do mých kalhotek. „Chceš, aby naše poprvé bylo vedle spálených palačinek?" Uchichtla jsem se, když mi to došlo. Niall mi úsměv opětoval a zvedl mě do vzduchu tak, že jsem kolem něj měla obmotané nohy.
Pořád jsme se líbali, a tak cestou do ložnice skopl pár věcí, jelikož toho očividně moc neviděl.
Hodil mě na postel a okamžitě se nade mě sklonil a pokračoval ve vášnivém líbání. Rukou si pořád hrál s okrajem mých kalhotek. Připadalo mi to tak dlouho, že už jsem to skoro nevydržela.
Potichu jsem sténala a dotyky mu oplácela. Potom své polibky směřoval k mému krku a následně k mým prsům, kde chvíli zůstal. Pravou rukou mi mačkal jedno ňadro, a to druhé dráždil pusou. Nakonec pokračoval až k pupíku, kde jsem se začala smát a trochu jsem zatnula břicho.
„Co se děje?" Zeptal se s úšklebkem.
„Nic, jen mám hrozně citlivý pupík." Začervenala jsem se.
„Tak toho někdy využiju." Mrknul na mě a pokračoval až k mému klínu. Hlavou mi problesklo, že jsem ráda, že jsem se ráno oholila.
Dal mi pusu přes kalhotky, které mi následně opatrně sundal. „Jsi tak nádherná." Špitl a přisunul se k polibku. Potom se ale vydal zpátky a chvíli mě dole dráždil jazykem. Slastně jsem oddychovala. Po nějaké době jsem si ho ale přitáhla zpátky k sobě. Už jsem to nemohla vydržet.
Začala jsem ho vášnivě líbat a sundala mu poslední kus oblečení, který nás dělil od rozkoše. Chvíli jsem si s ním pohrávala rukou, ale potom to nevydržel už ani on.
„Bereš...?" Chtěl se zeptat, ale než stihl otázku doříct, skočila jsem mu do řeči.
„Jo." Na to se vydal ještě jednou k mému klínu, aby rukou zjistil, jak na tom jsem. „Nialle, už prosím..." Žadonila jsem. Na to se Niall sebevědomě usmál a naklonil se tak, aby se naše těla mohly konečně spojit. Když jsem ucítila, jak do mě vniká, nahlas jsem zasténala.
„Dobrý?" Zeptal se. „Mám přestat?"
„Ne, prosímtě hlavně to ne." Zakroutila jsem rychle hlavou, což mu znovu přidalo na sebevědomí a potutelně se usmál.
Mohlo to být asi půl roku, možná víc, co jsem s nikým nespala, a tak prvních pár pohybů bylo trochu nepříjemných, ale po chvíli už jsme oba sténali rozkoší. Přirážel nejdřív pomalu, ale když viděl, že chci víc, tak přidal. „Nialle..." Zasténala jsem možná trochu víc nahlas, než jsem chtěla. Na chvíli mě překulil, takže jsem na něm seděla a udávala tempo.
„Bože, Annie..." Zašeptal, když jsem se naklonila pro polibek. Hladil mě na prsou a díval se mi do očí. Bylo to krásné.
Po nějaké době jsme se ale zase překulili zpátky a posledních pár desítek vteřin nasadil obrovské tempo.
Křičeli jsme tak, že nás museli slyšet snad i ve vedlejším městě. Zaryla jsem se nehty do jeho kůže a snažila se trochu uklidnit, ale moc mi to nešlo.
Ještě před vrcholem ho vytáhl a bílou tekutinu nasměřoval na moje bříško. Potom šlo slyšet už jen naše oddychování.
Niall mi podal kapesníky z nočního stolku, abych se utřela, a když jsem tak udělala, dal mi ruku kolem ramen a já jsem se chytla jeho hrudi a přetočila se směrem k němu.
„Teď bych si dal ty palačinky."
ČTEŠ
Nice to meet ya (Niall Horan FF)
FanfictionV Česku si prožila už dost drama, a tak se Annie rozhodla, že se odstěhuje za svým otcem do Anglie. To ale ještě netuší, že ten největší životní zvrat a překvapení ji teprve čeká... 3.1.2021 - 10k🙏 8.4 2021 - 20k 🙏 7.8.2021 - 30k 🙏