Strip that down

1.2K 56 2
                                    

Pohled Annie:

Užívala jsem si skvělý večer. Měla jsem v sobě už tak páté pivo, ale všechno jsem to vytancovala, takže mi nic moc nebylo. 

Liam byl moc milý. 

Zaslechla jsem něco o tom, že má koncert, ale nebyla jsem si jistá. Vysvětlovalo to by to ale, proč mi přišel tak povědomý. 

Po nějaké době Niall odešel za Henrym a když se dlouho nevracel, tak jsme se s Liamem rozhodli, že si sedneme na chvíli na bar a dáme si seznamovacího panáka.

„Teda povím ti, ty máš teda výdrž." Zasmál se Liam, když jsme sedli na židle. „Co piješ?" Zeptal se mě.

„Teď už je to jedno, stejně mi zítra bude špatně tak jako tak." Liam se zasmál a objednal dva Jacky.

„Jak jste se vlastně s Nim seznámili?" Vyptával se. Snad si nebude myslet, že spolu chodíme. Pomyslela jsem si.

„No, my jsme se vlastně seznámili teprve včera. Na oslavě mojí švagrové. Niall s ní prý chodil do třídy, tak jsme se tam nějak náhodně setkali." Usmála jsem se a zároveň pokrčila rameny.

„Tak to jsi ho musela opravdu okouzlit." Mrkl na mě.

„No, celkem jsme si sedli." Trochu jsem se začervenala. „A jak dlouho se znáte vy?" Snažila jsem se rychle změnit téma.

„Za pár týdnů to bude deset let." Usmál se na mě.

„Páni, to musíte být opravdu dobří kamarádi, když si to tak pamatuješ." Řekla jsem obdivně a on se zatvářil tak zvláštně, jako kdyby mu něco došlo. 

Jenom přikývl, vzal do ruky panáky, které právě přistály na stole a jednoho mi podal.

„Tak teda ahoj." Mrkl na mě a ťukli jsme si.

„Ahoj." Oplatila jsem mu mrknutí a kopla do sebe panáka. 

Zatvářila jsem se kysele a potom mi to nedalo, a prostě jsem se musela zeptat: 

„Poslyš, nemůžu se zbavit pocitu, že tě odněkud znám. Slyšela jsem něco o koncertech, takže jsi zpěvák? Já se omlouvám, nechci tě nějak urazit, určitě jsi hodně slavný. Já mám jen hrozně špatnou paměť na tváře. Ale zato umím snad všechny písničky na světě nazpaměť!" Řekla jsem tak trochu na svou obranu a Liam se zasmál.

„Ano, pár let zpátky jsem byl ve skupině - One Direction - no a teď jedu sólo." Řekl a napil se piva. „Niall by ti o tom určitě něco řekl, vsadím se, že jen neměl příležitost."

„Jó, to si pamatuju. To už je taková doba! Moje kamarádky vámi byli úplně posedlé." Zasmála jsem se. „Přiznám se, že to by mě ale nenapadlo. To bude tím, že po těch letech už asi všichni vypadáte trochu jinak. Ani nevím, kdo byli ti ostatní kluci." Usmála jsem se trochu provinile a bála jsem se, že to Liama urazí, ale ve tváři měl pořád stejný výraz.

„Poslouchej!" Zastavil mě v mém uvažování. 

Začala hrát písnička, kterou jsem moc dobře znala - „Strip that down."

„Moment, neříkej, že..." Liam kývl hlavou a začal zpívat s podkladem.

„Tak tuhle znám nazpaměť!" Přidala jsem se k němu a šli jsme zpátky na parket. 

Neuplynula ani minuta a už se k nám hnal Niall. Pošeptal něco do ucha Liamovi, ten kývl hlavou a všichni jsme pokračovali v houpání se do rytmu známých písniček. 

Mohlo být už tak půl dvanácté, když jsem cestou na záchod zaslechla nějaký ruch venku před hospodou. Podívala jsem se z okna a viděla jsem asi 10 roztřesených holek, které se snažily vehementně dostat dovnitř. Došlo mi, že to budou asi fanynky Liama, a tak jsem šla zpátky za klukama, abych jim to oznámila. 

Nice to meet ya (Niall Horan FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat