Back for you

691 32 4
                                    

„It ain't no wonder why we lose control
when we're always a heart attack away from falling in love
Well, I know that we've been hardly holdin' on,
to tell the truth I can't belive we got this far.

Running near on empty
I wish somebody would've told me...

That I'd end up so caught up in need of your demons,
that I'd be lost without you leaving me astray
Guess that I'm a fool for the way that you cut me
Boy you make my heart break more every day
But don't fade away..."

Začala jsem zpívat a v tu chvíli jsem zapomněla na okolí. Tuhle písničku jsem složila pár dní po party u Liama. Je to píseň plná smíšených pocitů, a právě takhle jsem se posledních pár týdnů cítila. Všechno bylo tak nejasné a rozmazané... Nevěděla jsem, jestli se to vůbec někdy spraví a bude to jinak.

Dohrála jsem poslední tóny a sálem se rozezněl bouřlivý potlesk, doprovázený pár výkřiky. To mi dodalo kuráž.

Usmála jsem se a po chvíli začala hrát další písničku z mého repertoáru.

Tohle jsem zopakovala ještě třikrát a potom už jsem dala prostor ostatním umělcům.

Harry měl samozřejmě jako hlavní hvězda večera hrát úplně nakonec.

Odložila jsem kytaru na své místo a utíkala za ostatními.

„Tady je naše hvězdička." Slyšela jsem říct Zayna a všichni se za mnou sborově otočili. Úsměv se mi roztáhl od ucha k uchu a nešel povolit, i když jsem se o to sebevíc snažila.

„Byla jsi skvělá. Ostatně, jako vždy." Mrkl na mě Harry a ukázal na svůj klín, abych si na něj sedla, jelikož tam na mě nezbyla židle. Nějak jsem to v tu chvíli neřešila a chtěla jsem si normálně sednout. Pod náporem adrenalinu jsem totiž úplně zapomněla na uplynulé události a navíc... Niall se na mě vykašlal. Neměl ani tu soudnost se na mě přijít podívat, i když tam byli všichni jeho kamarádi. Jenže než jsem to stihla, všimla jsem si Liamového pronikavého pohledu směrem k Harrymu.

„Sedni si na mojí, já postojím." Usmál se na mě a pohotově vstal. Zatvářila jsem se trochu nechápavě.

„Liame jsi hodný, já se stejně nezdržím dlouho. Měla bych pomoct ostatním. Přece jen je tu dost lidí. Myslím, že za chvíli budu muset dojet pro další várku alkoholu." Uvědomila jsem si, když jsem se podívala směrem k pultu, kde Jackova žena a dcera zběsile lítaly.

„Ani nápad." Zakroutil hlavou Harry. „Dneska nic dělat nebudeš." Dodal. „Hezky si sedni a seď." Zkřížil ruce na prsou.

„Jo." Souhlasil Louis. „Sice bych ocenil nějaký speciální drink od naší nové celebritky, ale to možná ještě chvíli vydržím." Zaculil se a posunul se na svoji židli, takže uvolnil kousek místa. „Liame nešaškuj a sedni si. My se vlezem na jednu, viď?" Zazubil se Louis a pokynul mi, abych šla za ním. Liam si povzdychl a posadil se zpátky na své místo a já jsem se jen uchichtla a poslechla Louiho.

„Musí se vám sedět fakt pohodlně." Dobíral si nás Liam.

„Máme malé zadky Payno, na rozdíl od tebe." Vyplázl na něj jazyk. Liam jen zakroutil hlavou a svůj pohled směřoval zpátky k pódiu, kde zrovna vystupovala jedna skupina.

„To protože oba měříte metr padesát." Neodpustil si Harry poznámku a když uviděl, že se všichni, teda kromě nás dvou, zatvářili pobaveně, tak se vítězně usmál a hodil si nohu přes nohu.

„Aspoň bychom přežili, kdyby nám šlo o život a museli se protáhnout šachtou. Takže kdo vyhrává? Pořád my." Odpálkoval ho Louis a nastavil ruku, abych si s ním mohla plácnout. Harryho už tahle „hádka" asi nebavila, a tak nás jen pobaveně sjel pohledem a prohrábl si vlasy.

„Kluci!" Vykřikla jsem po chvíli mlčení. Všichni mi věnovali nechápavý pohled. „A zazpíváte společně, když jste tady všichni? To by bylo mega! Překvapení na konec pro všechny fanynky!" Radovala jsem se, protože mi to přišlo jako geniální nápad a nechápu, že to někdo nenavrhl už dřív. Moje nadšení ale po chvíli odpadlo, když jsem se podívala na Harryho, který kroutil hlavou ze strany na stranu. „Proč ne?" Zesmutněla jsem. „Přece už všem musí být jasné, že chystáte comeback! Třeba byste to tu mohli oznámit! To bychom už nikdy nezkrachovali, byl by to klub kde se One Direction dali zase dohromady, a to by teprve bylo zákazníků!" Zasnila jsem se.

„Jestli sis nevšimla, všichni tady nejsme." Pokrčil Harry obočí. Samozřejmě, narážel na Nialla.

„No a? To není můj problém, že nepřišel. Není to ani váš problém. Přece jsi říkal, že jste nějakou dobu vystupovali i bez Zayna, tak proč byste jednou nemohli vynechat Nialla?" Pomalu se mi začaly vypařovat jiskřičky z očí.

„To prostě nejde, Annie." Chytl mě Louis za ramena.

„To by přece nebyl žádný comeback." Dodal Zayn a já jsem se jen uraženě opřela o ten kousek židle, který jsem sdílela s Louisem.

„A každý sám?" Vyletěla jsem znovu po chvíli.

„Harry ti nestačí?" Zasmál se Zayn.

„Nejsme na harmonogramu." Mrkl na mě Liam.

„Já vás tam připíšu!" Řekla jsem odhodlaně a nadšeně, ale kluci jen zakroutili hlavou a dál mě nevnímali, a tak jsem si znovu zklamaně povzdychla. „Ach jo." Program se pomalu blížil ke konci a byl čas vypustit na plac člověka, kvůli kterému většina lidí přišla. Publikum se rozeřvalo tak, že nás museli snad slyšet až někde v severním Irsku a Harry zazpíval své nejúspěšnější písně.

„Chcete donést něco k pití?" Zakřičela jsem na ostatní, jelikož jsem měla hroznou žízeň. Všichni zakroutili hlavou. Teda až na Louise, který nadšeně přikyvoval. Že mě to nepřekvapuje. Usmála jsem se pro sebe a otočila se směrem k baru, když v tom jsem uviděla vcházet postavu, kterou už jsem předtím viděla. Černá mikina s kapucí až někde v půlce čela, sluneční brýle, i když je tma a je vevnitř.

Zůstala jsem stát a osobu sledovala. Zamračila jsem se, když jsem viděla, že se začíná prodírat davem. „Co ten tady chce?" Procedila jsem skrz zuby. Beztak zase přišel otravovat. Nějaký kriminálník.

„Annie, děje se něco?" Naklonil se ke mně Liam a kopíroval můj směr pohledu. Jeho otázku jsem ignorovala, a stejně tak jsem se rozhodla ignorovat onoho narušitele. Přece tady jsou všude bodyguardi. Uklidňovala jsem se a pokračovala k baru. 

********************************
Ahoj, chci se zeptat - vyhovuje vám délka kapitol? Teď jich je méně a vycházejí téměř pravidelně. Vyhovovalo by vám spíš, kdyby vycházela třeba 1 týdně a byla by např. 2x delší? Děkuju moc za zpětné vazby a přeju pohodovou neděli:))

Nice to meet ya (Niall Horan FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat