Act my age

1.2K 56 1
                                    


Pohled Nialla:

„Nialle!" Ozvalo se za mnou v momentě, kdy jsem se jí zrovna chystal říct, kdo doopravdy jsem. 

Otočil jsem se, ačkoliv jsem hned věděl, kdo to je.

„Liame! Kde se tu bereš?" Nadzvedl jsem obočí. „Ty mě sleduješ?" Zavtipkoval jsem, když jsem se zvedal, abych ho obejmul.

„No jo, promiň. Ale nemůžu si pomoct. Víš, že jsem tvůj šílený fanoušek. Dáš si se mnou selfie? Kamarádi mi nebudou věřit, že mám fotku s takovou -..." Začal mluvit jak kolovrátek a mě bušilo srdce. 

Modlil jsem se, ať se neprořekne, a tak jsem celou dobu kroutil hlavou a nenápadně jsem mu gestikuloval, aby přestal. 

Myslím, že to pochopil za pět dvanáct. 

K Annie jsem byl otočený zády, ale i tak jsem doufal, že nic neviděla. 

Vážně jsem nechtěl, aby se to dozvěděla od někoho jiného. 

Liam se na mě podíval nechápavým pohledem, ale přestal a podíval se směrem k Ann: 

„Oh, ty máš společnost! Ahoj, promiň, já jsem Liam." Mrkl na ni a podal ji ruku. Usmála se, dle mého názoru až moc vřele. Žárlím nebo co?

„Já jsem Annie." Představila se a chtěla ještě něco dodat, ale moc jsem nechtěl, ať se spolu baví bez toho, aniž by Liam věděl všechny okolnosti, a tak jsem jí předběhl:

„Ale vážně, co tady děláš?" Snažil jsem se tvářit nadšeně. 

Samozřejmě, že jsem byl rád, že ho vidím. 

Od té doby, co jsme ohlásili pauzu, jsme se zas tak často nevídali a doteď mi je to líto, protože je - společně s ostatními kluky - už něco jako člen mé rodiny. 

Jen se objevil v opravdu nevhodný okamžik a já jsem měl co dělat, abych sebou nesekl o zem.

„Mám tady koncert." Zazubil se.

„V Mullingaru?" Opět jsem zvedl obočí, protože mi to nějak nesedělo. Na to se zasmál.

„Ne, v Dublinu. Ale až zítra. Tak jsem si řekl, že přijedu dříve. Nějaké hlásky v hlavě mi totiž našeptávaly, že jsi v Irsku a tak mě napadlo, no kde jinde bych tě měl potkat, než v hospodě." Zasmál se a žduchl do mě.

„Hele, neponižuj mě před slečnou, jo?" Vrátil jsem mu žduchnutí a oba jsme se smáli. 

Očkem jsem se podíval na Annie a ta se nám taky smála.

„Já jsem myslel, že jsi na to hrdý." Vtipkoval dál Liam.

„Dostaň do mě ještě dvě piva a ukážu ti, jak budu hrdý." Zareagoval jsem na jeho vtípek a ještě jednou jsme se objali.

„Rád tě vidím, bráško." Řekl Liam. 

Podíval jsem se na obsah našich kríglů a uviděl, že Annie už má skoro dopito, takže jsem to použil jako záminku k tomu, abych mohl Limu vysvětlit situaci.

„Tak to pojďme oslavit panákem." Nabídl jsem mu. „A donesu nám další pivo." Vzal jsem sklenice a mrkl na Annie.

„A slečna nechce jít s námi?" Zeptal se Liam, načež jsem mu věnoval nehezký pohled. 

Annie se toho ale naštěstí nechytla a řekla, že si stejně chtěla zajít na záchod. 

Chytl jsem Liama kolem ramen a vedl ho k baru.

„Dvakrát Jacka prosím a ještě třikrát to pivo." Řekl jsem číšníkovi, podal mu peníze a pokynul jsem mu, ať si zbytek nechá. 

Když se otočil zády a začal nám chystat pití, Liam spustil:

„Co to má znamenat, Ni? Co se děje? Co znamenaly všechny ty tvoje zlostné pohledy? Copak tu slečnu nemáš rád, nebo o co jde?" Zahltil mě otázkami a já jsem se mu ani nedivil. Na jeho místě bych byl taky pěkně zmatený.

„Poslouchej, stala se taková věc.. A trochu jsem se do toho zamotal."

„Zamotal? Do čeho? Jsi v nějakém průšvihu?" Začal vyšilovat.

„Ne, klid. Nebo teda ne nic takového." Ubezpečil jsem ho, že mě nesleduje žádný nájemný vrah ani že jsem se nepřidal k místnímu gangu. 

Trochu se uklidnil.

„Tak co se teda děje?" 

Číšník nám položil na stůl panáky. 

„Děkujeme."

„Jde o Ann. Ona.. Ona prostě neví, že jsem slavný, chápeš?"

„Neví? Jak jako neví? Nepoznala tě?" Vyptával se.

„Ne. Nebo teda, já nevím. Doufám, že to na mě nehraje, protože se mi opravdu líbí a víš jaké mám problémy s důvěrou po tom, co se stalo kdysi.." Nastínil jsem Liamovi historku, kdy jsem „náhodně" potkal jednu milou holčinu, se kterou jsem se chvíli scházel a pak se ukázalo, že mě sleduje už třeba rok a půl a je dokonce nabouraná na můj telefon.

„No já to chápu Ni, ale tys jí to neřekl?"

„No to je právě to. Já jsem chtěl. Už tolikrát, jenže pokaždé z toho nějak spadlo a zrovna když jsem jí to chtěl říct dneska, objevil ses tady ty. Vlastně je to tvoje vina. Li." Řekl jsem ze srandy. Liam to naštěstí pochopil, zasmál se a potom se nadechl.

„Dívej, já vím, že ani ty ani já nejsme tak slavní, aby nás znaly všechny holky na světě. To je úplně v pořádku, ale to neznamená, že máme lhát o tom, kdo jsme. Ty jsi před chvílí říkal, že máš problémy s důvěrou, protože si nějaká fanynka hrála na někoho, kým není. A co teď děláš ty? Měl bys jí to říct, a to co nejdříve. Než jí to řekne někdo jiný nebo na to přijde sama."

„Já vím, Li. Já jsem opravdu chtěl a opravdu jí to chci říct a řeknu. Slibuju. Jen.. Víš, chtěl bych prostě počkat na vhodnou chvíli a nevím, jestli je zrovna k věci dělat drama, když tady jsi ty a vidíme se po takové době." Liam se zhluboka nadechl.

„A po mě asi chceš, abych to hrál s tebou, předpokládám." Vydedukoval. Udělal jsem na něj psí oči.

„Podívej, nic jí neřeknu. Ale pokud se mě bude ptát, lhát jí nebudu. Jasný?"

„Tak fajn." Přikývl jsem. „Proč musíš být vždycky takový správňák?" Protočil jsem panenky a Liam se zasmál. 

Podal mi panáka a rychle jsme to do sebe kopli.

„Tak mi o ní něco pověz. Musí být opravdu výjimečná, když jsi ochotný pro ni otevřít svoje srdce." Podívali jsme se jejím směrem a opřeli se o bar. 

Tančila s Henrym na písničku od Aviciiho a smála se jeho tanečním krokům.

„Ona je..." Zasnil jsem se. „No podívej se.. Henryho jsem neviděl tančit od té doby, co jsme skončili v X Faktoru."

„Když už jsme u toho, měli bychom začít pracovat na comebacku. Už jsem to řešil s Louim. Musíme se někdy sejít a všechno společně probrat. Mám pár nápadů, jak-..."Nestihl dokončit myšlenku, protože se k nám už řítila rozjetá Annie.

„Pojďte tančit!" Jásala a brala nás oba za ruku. 

Liam ještě kopl půlku piva a šli jsme to rozjet. Tancovali jsme jak šílení, byl to opravdu skvělý večer. 

Kdo by tušil, že se to tak zvrtne...

________________________________________________________________________________

-Tato kapitola má 1102 slov-

Nice to meet ya (Niall Horan FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat