Steal my girl

824 42 1
                                    

S Harryho pomocí jsem vystoupila a snažila se držet jeho rady – usmívat se -, což mi vzhledem k bleskům, které mi lítaly přímo do obličeje moc nešlo. Slyšela jsem spoustu fanoušků, kteří pokřikovali Harryho jméno.

„V pořádku?" Zeptal se mě. Přikývla jsem, i když jsem v pořádku rozhodně nebyla. Sehraným krokem jsme vstoupili na obrovský červený koberec. Hned na začátku Harry pózoval pár fotografům. Potom chtěli, ať se k Harrymu přidám, ale Harry jim naznačil, že už stačilo a postupovali jsme dál. „Teď stačí přežít pár rozhovorů, a bude to v pohodě." Šeptal mi do ucha. Snažila jsem se tvářit co nejlépe jsem mohla, ale přes tu nervozitu to šlo opravdu hrozně těžko. Navíc se mi začínalo dělat špatně.

„Harry, není mi moc dobře." Špitla jsem, když jsme se blížili k nějaké reportérce.

„Vzala sis s sebou inhalátor?!" Lekl se. Zakroutila jsem hlavou a začala se stresovat ještě víc. Fakt jsem nechtěla odpadnout mezi tolika lidmi, to bych se mohla jít rovnou zahrabat.

„Tak jo, mám někoho sehnat, nebo to zvládneš?" Zastavil se uprostřed cesty a všichni se na nás zvědavě dívali. Harrymu to bylo očividně jedno, ale mě se to moc nelíbilo, a tak jsem mu řekla, že to zvládnu a snažila se uklidnit, jen abychom už zase pokračovali v cestě. 

Vešli jsme do hlavní haly kde se pořádaly všechny ty rozhovory a hemžilo se to tam jednou celebritou vedle druhé. Jakmile reportéři uviděli Harryho, okamžitě se k němu všichni nasunuli. Začala jsem panikařit. Ale potom jsem uviděla svého anděla strážného, který mě přišel zachránit a mířil si to přímo ke mně.

„Emily!" Vykřikla jsem. Harry se podíval jejím směrem a s úsměvem mi řekl, že si mě pak najde, ale ať nechodím moc daleko. Jako kdybych byla nějaký pes, tss. Vrhla jsem se jí do náručí. Vypadala stejně šťastně, že mě vidí, jako já. „Kde je Liam?" Zeptala jsem se a začala se rozhlížet kolem sebe.

„Dělá nějaké rozhovory. Byla jsem úplně ztracená!" Řekla, a ještě jednou mě objala.

„No mi povídej." V té chvíli k nám přiběhl nějaký fotograf a slušně se zeptal, jestli si nás může vyfotit. Podívala jsem se na Em, byla nadšením bez sebe. Tak jsem přikývla. Poděkoval, a ještě nám polichotil, že vypadáme nejlépe ze všech. „Kéž by byli všichni tak milí."

„Věřila bys tomu, co jsme dokázaly? Stojíme na červeném koberci!" Jásala Emily.

„Ehm, dovolím ti připomenout, že jsme tu jenom jako doprovod. Jediné, co jsme dokázaly bylo... Vlastně je to tutový, nedokázaly jsme nic. Ale kdyby se rozdávala cena za nejvíc random ocitnutí na galavečeru, tak to pravděpodobně vyhrajem." Řekla jsem sarkasticky. Emily ale radost neztrácela. Pokukovala po celebritách a všem věnovala široké úsměvy, až jsem měla obavy, že si vykloubí panty. Okolo skandovali fanoušci a dělali si se všemi selfie. Dokonce pár požádalo o fotku i nás. Zrovna, když se mi udělalo zase o něco líp, Liam mávl na Emily, že už jdou.

„Počkej!" Zastavila jsem jí. Vážně jsem tam nechtěla stát sama, a vracet se do toho blázince k Harrymu se mi taky moc nechtělo. Emily se na mě tázavě podívala. „No, jen bych chtěla pozdravit Liama, nemůže přijít na chvíli sem?" Zazubila jsem se.

„Uvidíte se na afterparty." Pozvedla Emily obočí a já jsem na ní hodila prosebný pohled.

„Nesmíš mě v tom nechat." Zakňourala jsem a chytla ji za ruku.

„Že to není slečna „jsme si kvit?" Ozvalo se za mnou.

„No vidíš, už nejsi sama, tak páá." Mávla na mě Emily a zmizela. Pomalu jsem se otočila a stál za mnou starý známý zloděj drinků Ed Sheeran.

Nice to meet ya (Niall Horan FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat