Never enough

718 34 1
                                    

Už jsem se ani neobtěžovala divit, do jak obrovského baráku jsem to zase vstoupila, po tom, co jsem navštívila Liama, Harryho, a dokonce i Louise.

„Jo, jasně, jako doma." Řekl Niall, když mě pustil na zem a já jsem si okamžitě vyzula boty a upalovala dovnitř, jako kdybych tady opravdu bydlela. V tu chvíli jsem ale nějaké slušné chování házela za hlavu, jelikož jsem měla hrozný hlad. Asi minutu jsem bloudila interiérem, než jsem konečně narazila na ledničku. Ani jsem se neobtěžovala rozsvítit, nebo spíš, vůbec najít vypínače, a tak v místnosti svítila pouze dokořán otevřená lednice. Po chvíli jsem vedle sebe uslyšela Nialla, leknutím jsem skoro nadskočila. Stál opřený o skříň vedle lednice a pobaveně mě sledoval.

„Hele, nespletla ses? Já měl za to, že jsme u mě doma, ne u tebe..." Neodpustil si sarkastickou poznámku. To už jsem měla v puse plátek šunky, kterou jsem v lednici viděla jako první.

„Promiň, mám hrozný hlad." Sklopila jsem poraženecky pohled, ale Niall se jen zasmál a rozsvítil světlo.

„Můžu něco uvařit, jestli chceš." Nabídl mi. Radostně jsem zakývala hlavou.

„Tak jo, a co?"

„Noo, třeba vajíčka." Odpověděl.

„A dál...?" Zeptala jsem se napjatě, jelikož vajíčka mi nepřišly zrovna jako plnohodnotná večeře.

„No..." Poškrábal se na zátylku. „A dál jsem asi vlastně vyčerpal své kuchařské dovednosti." Začervenal se. „Pokud teda nemáš chuť na ovesnou kaši, tu umím perfektní!"

„Perfektně zalít?" Zasmála jsem se a Niallovi zmizel úsměv z tváře.

„Jsem mizernej kluk." Posadil se na barovou židličku.

„Nech to na mě, jo?" Přistoupila jsem k němu a obmotala kolem něj ruce. Přitáhl si mě blíže a políbil mě. Nevinný polibek se však změnil ve vášnivější, a zanedlouho jsem cítila, jak Niallovy ruce putují k mému zadku a pod tričko.

„Myslíš si, že mě hned dostaneš do postele?" Malinko jsem se odtáhla, ale pořád jsem byla v jeho úzké blízkosti. „Ani jsme ještě neměli první rande." Dodala jsem a zazubila se.

„Cože? A co bylo to pozvání do hospody, jak jsme potkali Liama?" Seskočil ze židle, objal mě zezadu a dal mi pusu do vlasů.

„To bylo rande?" Řekla jsem lišáckým tónem.

„Myslíš, že ne?" Hrál tu hru se mnou.

„Jestli to bylo rande," otočila jsem se k němu čelem: „tak to bylo to nejhorší rande, které jsem kdy zažila." Dala jsem mu malou pusu na nos a otočila se zpět k lednici, ze které jsem vyndala suroviny, které jsem potřebovala. „Udělám palačinky." Změnila jsem rychle téma a očkem mrkla na Nialla. Vypadal zaraženě.

„Vážně úplně nejhorší?" Zeptal se a z vrchní poličky vytáhl nutellu.

„Jo." Zasmála jsem se. Ještě týden zpátky bych jen při vzpomínce, co se ten den stalo, byla naštvaná k zbláznění, ale po dnešku už mi to přijde vtipné. Niall ale očividně nebyl stejného názoru. Pořád tam zaraženě stál a koukal do země. Opatrně jsem položila vajíčka na kuchyňskou linku, a ještě jednou k němu přistoupila. Pravou ruku jsem mu vpletla do vlasů a levou jsem nechala na jeho tváři. Něžně jsem ho políbila a on mi polibky začal oplácet. „Sice bylo hrozné, ale bylo to to nejlepší nejhorší rande, které jsem zažila." Řekla jsem po chvíli. Niall ještě chvíli koukal do země a pak se zničehonic začal smát a hodil si mě do náručí. Vyjekla jsem.

„Ty sprosťáku, tys mě normálně využil! No počkej, tak to si vypiješ!" Křičela jsem, a u toho jsem ho bouchala do hrudi. „Tak s takovouhle už tím tuplem nic nebude." Dodala jsem, když mě pořád nechtěl pouštět a vedl mě pravděpodobně do ložnice. Na to mě pustil.

„Tak jo, už budu hodný." Zazubil se. Já jsem jen zakroutila hlavou a vrátila se zpátky do kuchyně, kde jsem začala připravovat palačinky. Niall mezitím zapnul MTV a já jsem se u vaření začala pohupovat do rytmu známých písniček. Palačinky jsem obracela ve vzduchu a bylo mi úžasně.

Najednou mi přišlo, že je Niall nějak moc dlouho ticho, a tak jsem se otočila, abych zkontrolovala, co dělá. Stál naproti mně s mobilem v ruce a tlumeně se smál.

„Nialle!" Vykřikla jsem a rozběhla jsem k němu. „Přestaň mě natáčet!" Zakřičela jsem, když s mobilem začal přede mnou utíkat. Byli jsme doslova jako malé děti. Honili jsme se po celém baráku.

V jednu chvíli už jsem to chtěla vzdát, a smířit se, že moje kuchařské tanečky uvidí minimálně ta „naše parta", ale potom Niall uklouzl a hodil sebou o zem. Mobil mu samozřejmě spadl, tak jsem ho rychle zvedla a utíkala na druhou stranu. Niall se ovšem otřepal rychleji, než jsem čekala, a tak už jsem za chvíli ležela pod ním přimáčknutá na gauči.

„Už mi nikdy nikam neutíkej, jasný?" Řekl a dal mi vlasy za ucho. V tu chvíli jsem byla jako omámená a jediné, co jsem chtěla, byl on.

Nechala jsem si z ruky vzít mobil, který jsem před chvílí ulovila.

Niall ze mě chtěl vstát, ale já jsem si ho přitáhla zpátky a začala ho líbat.

Na chvíli jsme se od sebe odtrhli a zadívali se do očí. Tolik mi bušilo srdce, bylo to krásné. Bože, asi ho miluju.

Když jsme ale chtěli opět naše rty spojit, začal pípat požární alarm a než jsme stihli jakkoli zareagovat, už se na nás lily hektolitry vody ze stropu.

„Cože? Odkud se ta voda vzala?" Nechápala jsem. Niall mě ale přes pípání alarmu asi neslyšel.

„Tak palačinky už asi nebudou." Řekl jen a šel vypnout plotnu, na které se smažila palačinka, která vypadala, jako když Ross šel do solárka a opálil se jen z jedné strany. „Musím to jít vypnout." Dodal, jelikož alarm už ustál, ale kapky ze stropu pořád padaly. Už jsme byli oba dva celí mokří a začalo to pomalu vypadat, jako kdyby se s námi potápěl Titanic. Po pár sekundách voda ustala a Niall se vrátil.

„Promiň za to. Kdybych tě neodlákal od plotny tím mým natáčením, tohle by se nestalo. Vypadá to, že tenhle večer bude asi taky na seznamu nejhorších rande viď?" Sedl si vedle mě na mokrý gauč.

„Děláš si srandu? Vždyť to byla sranda!" Začala jsem se smát a sklouzla jsem se po podlaze. „A ještě může být! Hele..." Vyválela jsem se na zemi, abych byla mokrá úplně celá a potom jsem si klekla. Niall mě pobaveně sledoval. Jednou rukou jsem se chytla stolu a začala řvát:

„Jacku! Jacku, neopouštěj mě!" Niall se chvíli jen smál, a když jsem nepřestávala předvádět herecké etudy, začal hrát se mnou.

„Rose!" Snažil se ke mně jakože dostat po podlaze. „Musíme co nejdéle zůstat na lodi!" Vylezl na gauč a podal mi ruku. To už jsme oba dva propukli v obrovský záchvat smíchu a dál to prostě nešlo.

„You have my heart
And we'll never be worlds apart
Maybe in magazines
But you'll still be my star..."

Slyšela jsem najednou z televize a začala pištět. Postavila jsem se před televizi a při zpívání se snažila napodobit pohyby, které dělá Rihanna ve videoklipu. Hrozně jsem se u toho smála, takže to asi nebylo moc sexy, ale vážně jsem si to užívala. Niall se popadal za břicho a zpíval se mnou.

„Ty jsi úžasná, já tě miluju." Řekl v euforii, když písnička skončila a já jsem sebou vyčerpaně hodila na sedačku. Po těchto slovech se mi asi na 10 sekund zastavilo srdce. 

Nice to meet ya (Niall Horan FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat