„Víte, ve vyjadřování slovy moc dobrý nejsem. A tak, pokud by to nikomu nevadilo, to sdělím pomocí písně." Řekl Niall a odpovědí mu byl jak jinak než hlasitý potlesk.
Znovu přejel jemně po strunách, a ještě jednou oskenoval celý sál, až se střetl s mým pohledem. V tu chvíli jsem měla srdce až v krku a byla jsem jak zparalyzovaná. Musela jsem vypadat příšerně. Nervózně a velmi krátce se na mě usmál a poté konečně rozezněl kytaru.
„My mind is complicated
Find it hard to rearrange it
But I'll have to find a way somehow
Overreacting lately,
find it hard to say I'm sorry
But I'll make it up to you somehowI just don't know why
Stars won't shine at night...Tell me you want it
a thousand miles away from the day that we started
But I'm standing there with you, just trying to be honest
If honesty means telling you the truth...
Well, I'm in love with you..."Poslouchala jsem s otevřenou pusou, kterou jsem si následně přikryla dlaněmi. Niall mě celou tu dobu hypnotizoval pohledem, jen občas sklouzl zpátky ke své kytaře. Při poslední větě refrénu mi vhrkly slzy do očí.
„Jděte za ním." Drkla do mě pořád ta samá slečna. Vystrašeně jsem se na ni podívala, načež do mě drkla ještě silněji, takže mě donutila se rozejít dopředu. V periferním vidění jsem postřehla, že lidé kolem mě se začínají rozestupovat a povzbudivě se na mě usmívat.
„Did I miscalculate this?
Let's just go back to basics,
forget about what's coming on
'Cause I hate to see us like this
breaking up on nights just like this
We should be shooting for them stars of goldSo tell me you want it
a thousand miles away from the day that we started
But I'm standing here with you, just trying to be honest
If honesty means telling you the truth...
Then I guess we lost our focus
And it's killing me that we could go to war like this
But I'm standing here with you just trying to be honest
If honesty means telling you the truth...
Well, I'm still in love with you..."Pomalým krokem jsem se k němu blížila a když to postřehl, začal můj pohyb kopírovat. Rychle jsem se podívala za klukama a Em, všichni mi ukazovali zdvižené palce anebo tleskali, dokonce i Harry. Viděla jsem, že má v očích slzy, ale upřímně se usmíval, ostatně tak jako já. Cítila jsem, jak mi slané slzy sjíždí po tváři, aniž bych si to pořádně uvědomovala. Tak moc mě ta slova dojímala.
„Oh, we'll be alright..."
Pokračoval a u toho šel mým směrem. Sešel schůdky, a jelikož už neměl mikrofon určený na vokály, nýbrž jen mikrofon na kytaře, nebylo ho už tolik slyšet, ale tím, jak se ke mně přibližoval, tak byl jeho hlas čím dál tím zřetelnější. Celá jsem se třásla a nabyla jsem pocitu, že se za chvíli sesypu k zemi. To už byl Niall ale téměř u mě, a po chvíli nás oddělovala minimální vzdálenost, kterou nám zařídila jeho kytara.
„If honesty means telling you the truth..."
Zazpíval poslední řádky a potom se na chvíli odmlčel, stále se dívajíc do mých očí.
„Well, I'm in love with you..." Poslední verš spíš řekl, než zazpíval a mě se zatajil dech. Po těchto slovech se publikem rozezněl obrovský potlesk. Niall si sundal kytaru, kterou podal Liamovi, který se u nás mimochodem spolu s ostatními najednou nachomýtl a znovu se střetl s mým pohledem. V jeho oceánově modrých očích jsem se málem utopila.
„Annie..." Chytl mě za ruce. Neodporovala jsem. „Já..." Začal, ale po chvíli sklopil pohled a začal přešlapovat. „Víš, tohle mi moc nejde." Povzdychl si. Já jsem se pořád nezmohla vydat ze sebe ani hlásku. „To všechno, co se stalo..." Pokračoval. „Hrozně mě to mrzí. Kdybych mohl..." Stiskl mě ještě pevněji, ale zarazil se, protože jsem na něj pořád jen hleděla jako na Mikuláše. „Tak řekni už prosím něco." Řekl smutně a já jsem ucítila, jak do mě někdo drkl. Ani jsem se nemusela otáčet a věděla jsem, že to byl Louis. Třikrát jsem zamrkala a rozpojila naše ruce. „Annie, já jsem ti nechtěl..." Polekal se, ale to už jsem se vzpamatovala a přerušila ho.
„Prosímtě buď už zticha a dej mi tu zatracenou pusu!" Řekla jsem a pověsila jsem se mu kolem krku, načež se pousmál, přitáhl si mě k sobě a spojil naše vlhké rty.
ČTEŠ
Nice to meet ya (Niall Horan FF)
FanfictionV Česku si prožila už dost drama, a tak se Annie rozhodla, že se odstěhuje za svým otcem do Anglie. To ale ještě netuší, že ten největší životní zvrat a překvapení ji teprve čeká... 3.1.2021 - 10k🙏 8.4 2021 - 20k 🙏 7.8.2021 - 30k 🙏