Takže jsem celý zbytek večera byla myšlenkami úplně jinde. Absolutně mi nelezlo do hlavy, jak tady o tom mohl Niall vědět, a proč by tohle místo někomu doporučoval, když tady nikdy nebyl. Nebo byl? Zkusila jsem se zeptat Jacka, ale taky o ničem nevěděl, a jen nad tím mávnul rukou.
„Buď ráda, že se o nás mluví." Řekl jen. Jasně, že jsem byla ráda, ale bylo to prostě divné. Pamatovala jsem si, jaký povyk způsobil, když se objevil v Nando's. Dvakrát. Pochybuju, že by přišel tady a nikdo si ho nevšiml. Polemizovala jsem sama se sebou, a přitom nepřítomně sledovala nevěstu a ostatní slečny, jak se baví. Jestli ona to fakt není nějaká skrytá kamera. Začala jsem se rozhlížet kolem sebe. V tu chvíli mi přišla smska. Hbitě jsem vytáhla telefon z kapsy a přečetla si příchozí zprávu.:
Hazza: Zítra, Hyde park, piknik?
Annie: Stalo se něco fakt divného.
Hazza: Povídej.
Annie: Víš kde pracuju?
Hazza: Hrajeme nějakou vědomostní soutěž? O.o Protože v tom nejsem moc dobrej.
„Annie!" Odtrhla jsem se od telefonu a rychle ho schovala zpátky do kapsy.
„Ano? Co se děje?" Zeptala jsem se Jacka.
„To se ptám já tebe. Jsi myšlenkami úplně vedle. Potřebuju, abys slečnám namíchala další drinky, a jedna tam rozlila colu, tak jestli můžeš-..."
„Jo, jasně. Už jdu na to." Přikývla jsem a šla pro mop. Když jsem byla v komoře, ještě jsem rychle popadla telefon a napsala poslední smsku:
Annie: Zítra, Hyde park, ve stejný čas jako včera.
Naťukala jsem rychle a pokračovala v práci.
***************************************************************************************************************
„Vstávej!" Začala po mě skákat Emily. Otevřela jsem jedno oko, abych se podívala, co se děje a s nezájmem ho zase zavřela. Přivlastnila jsem si druhý polštář a přiložila si ho na ucho. „Hej!" Vytrhla mi polštář z ruky a nepřestávala mě otravovat.
„Co je? Nech mě spát!" Okřikla jsem ji.
„Ani nápad! Jedeš se mnou na nákupy!" Rozkázala mi a strhla ze mě peřinu.
„Koupit mléko a chleba zvládneš i sama." Řekla jsem rozespale a stáhla si ji zpátky.
„Kdo mluvil o jídle? Jedem kupovat šaty!" Neztrácela nadšený tón. Smířila jsem se s tím, že už mě dál spát nenechá a pomalu se posadila.
„Šaty? Na co šaty? Vždyť sis nedávno jedny koupila." Promnula jsem si oči a zírala na ní jako na blázna.
„Hádej, kdo jde na MTV VMA!" S tím skákáním po posteli už mě pěkně otravovala. Chvíli jsem mlčela a jenom jsem na ní hleděla. Začala na sebe ukazovat.
„Co tam jako budeš dělat?" Pokrčila jsem obočí.
„Liam mě pozval." Zazubila se. „Tak už vstávej!"
„Aha, a jeho holce to nevadí?" Rýpla jsem si do ní.
„Už spolu nejsou." Protočila očima. „Ty za mě nemáš radost?" Zeptala se smutně. „Připadám si jako ve snu!" Plácla sebou na postel.
„Ale jo." Přikývla jsem. „Tak se tam hlavně neožer." Neodpustila jsem si poznámku a začala se chystat. Lítaly jsme po obchodech celé odpoledne, jelikož Emily pořád nebyla spokojená. Už mě to přestávalo bavit.
ČTEŠ
Nice to meet ya (Niall Horan FF)
FanfictionV Česku si prožila už dost drama, a tak se Annie rozhodla, že se odstěhuje za svým otcem do Anglie. To ale ještě netuší, že ten největší životní zvrat a překvapení ji teprve čeká... 3.1.2021 - 10k🙏 8.4 2021 - 20k 🙏 7.8.2021 - 30k 🙏