Infinity

676 31 0
                                    

Zakryla jsem si pusu a vydechla úžasem. Houfem uječených fanynek se drala Emily, která vedla za ruku Liama a hned za ním se usmívali a mávali Zayn s Louisem. Vhrkly mi slzy do očí. V periferním vidění jsem postřehla, že mě Harry sleduje a usmívá se od ucha k uchu. Bodyguardi je úspěšně dopravili až k nám. Ani chvíli jsem neváhala a vrhla se jim všem okolo krku.

„Tady jste." Vynořil se mezi námi Jack. Odvrátila jsem se od Zayna, kterého jsem právě málem rozmačkala.

„Tak ty jsi věděl, že tady přijdou?!" Rozčilovala jsem se na oko. Jack se jen zasmál.

„Proč myslíš, že jsem zařizoval tu V.I.P. zónu." Mrkl na mě a ukázal na oddělený plácek kousek od pódia, kde postávali dva bodyguardi a byl viditelně oddělený od zbylého prostoru. Chtěla jsem něco namítnout, ale Jack mi skočil do řeči.

„Pojďte, odvedu vás na vaše místa, ať tady neděláme takové pozdvižení." Podíval se směrem ke stále neklidným fanynkám.

„Počkej přece." Zastavila jsem ho. Jack mi věnoval nechápavý pohled. „Teď přišli, chtěla jsem s nimi prohodit aspoň pár slov." Podívala jsem se na něj prosebně a natiskla se mezi Louise se Zaynem.

„V žádném případě." Zakroutil hlavou. „Ty padej na pódium, pokecat můžete později." Pobídl mě.

„Ale já..." Nedořekla jsem svou připomínku, protože mi opět skočil do řeči.

„Žádné ale. Hosti už čekají. Neměla ses na harmonogram psát jako první."

„Ale já jsem nevěděla, že..."

„Tak počkat." Pro změnu mi skočil do řeči Louis. Všichni jsme se na něj otočili, protože ani jednoho z nás nenapadlo, jakou připomínku by k téhle situaci mohl mít zrovna on. „Annie bude vystupovat?" Řekl překvapeně. Všichni jsme se zarazili a nikdo nevěděl, co říct, takže chvíli bylo ticho. Potom jsem postřehla, že se Harry nadechuje pro odpověď, ale najednou Louis pokračoval: „A kdo mi jako bude míchat drinky?!" Řekl vážným hlasem, ale u konce věty se začal culit a všichni jsme poznali, že si z nás zase jenom dělá srandu.

„Blbečku." Praštil ho Harry do ramene a Louis na něho ukázal prostředníček. „Akorát ji znervózňuješ." Dodal potichu, abych to neslyšela, já jsem to ale postřehla.

„Tak stačí, dost srandy. Vy..." Ukázal prstem na Harryho, Louise, Zayna, Liama a Emily: „Za mnou. A ty..." Obrátil prst přímo k mému obličeji. „Padej na pódium." Řekl rádoby drsně. Jenom jsem protočila očima. Teď se mi vystupovat opravdu nechtělo, ještě když přišli. To bych radši Louisovi míchala ty drinky. Jack chytl Liama za ramena a spolu s ostatními je táhl na to jejich slavné „V. I. P." místo.

„Harry!" Špitla jsem a chytla ho za zápěstí, mezitím co odcházeli.

„Hm?" Otočil se na mě a pousmál se.

„Děkuju." Řekla jsem mu stále ještě se slzami v očích, ale zato s obrovským úsměvem. Ten jeho se taky ještě rozšířil. Obmotala jsem svoje ruce okolo jeho krku a pevně ho k sobě přitiskla. Dal mi pusu do vlasů a po chvíli se odtáhl a naše pohledy se střetly. „A... A Niall?" Zeptala jsem se opatrně a skopila jsem pohled. Lhala bych, kdybych tvrdila, že když jsem uviděla Liama a následně ostatní, tak jsem ho mezi nimi nehledala.

„No, víš..." Chytl mě za ruce a donutil mě, ať na něj směřuju svůj pohled plný očekávání. „Niall..."

„Harry, jdeš?" Zavolal na něj Zayn, který už byl i s ostatními od nás dost daleko.

„Jo, drž mi místo uprostřed!" Otočil hlavu směrem, kterým odcházeli a potom se podíval znova na mě. Stáhl rty a věnoval mi soucitný pohled. „Zlom vaz." Špitl ještě a rychlým krokem je doháněl. Chvíli jsem tam stála jak pecka a potom se rozešla směrem do zákulisí. Tam už čekal Jackův syn Nick, který měl na starosti provázení celým večerem.

„Připravená?" Zeptal se mě. Upřímně, nebyla jsem ani zdaleka. Byla jsem šťastná, že Harry zařídil takové překvapení, ale zároveň jsem z jejich přítomnosti byla nervózní. A taky jsem opravdu někde v hloubi duše doufala, že se tady objeví Niall. I kdyby se mnou nemluvil, i kdyby se mi ani nechtěl podívat do očí. Stačila by mi jeho přítomnost, protože i když mě tak hrozně naštval, tak jsem se s ním nějakým záhadným způsobem cítila jako doma. Rychle jsem tu myšlenku vytěsnala z hlavy a kývla jsem na souhlas.

„Hodně štěstí." Mrkl na mě a vběhl na naše skromné pódium, kde začal vítat hosty a seznamoval je s harmonogramem. Mezitím jsem popadla kytaru a zhluboka se nadechla. Když jsem uslyšela svoje jméno, nejistým krokem jsem se došourala před zraky všech. Nick mi ještě věnoval povzbudivý úsměv a odešel, nebo spíš odskákal do zákulisí.

Poprvé jsem vzhlédla k rozjásanému publiku. Při tom pohledu jsem se málem vyvrátila. Nemohla jsem uvěřit, že tak malý nenápadný klub se najednou dokáže proměnit téměř v koncertní halu. Nejistě jsem se usmála a usedla na připravenou židli. Ještě než si moje prsty začaly pohrávat se strunami, jsem se podívala k místu, které obývali kluci s Emily. Všichni se povzbudivě usmívali a ukazovali mi zdvižené palce. Tak jo, to zmákneš.

Nice to meet ya (Niall Horan FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat