Sunflower vol. 6

694 31 2
                                    

Pohled Annie:

Byla jsem neskutečně ráda za to, že jsem mohla přespat u Louise. Konečně jsem se alespoň seznámila s tou Eleanor, byla fakt super. Nechtěla jsem je moc dlouho otravovat, a tak jsem se i přes jejich přemlouvání téměř hned po probuzení vydala domů. Teda – Louis byl ještě tak hodný, že mě odvezl. Sice jsme asi 3x málem nabourali, ale nějak jsme se z toho nakonec vymotali. Jenom jsem doufala, že Emily už bude doma, abych se aspoň mohla převléct, protože jsem celý den stejně měla v plánu chystat věci na zítřejší koncert. Bála jsem se, že by se Harry mohl naštvat a vykašlat se na to, tak jsem se mu později rozhodla napsat smsku a nedalo mi to, a musela jsem se omluvit i za to, jak jsem zbaběle odjela. Zazvonila jsem a odezvy se mi dostalo skoro okamžitě.

„Ahoj." Pozdravila mě a u toho si zívla a promnula si oči. Měla na sobě pánské tričko, takže jsem hádala, že máme hosta.

„Čau." Řekla jsem a prošla kolem ní.

„Ty nemáš klíče?" Zeptala se překvapeně.

„Všimla sis že bych minulou noc spala doma?" Zvedla jsem obočí a zašla do koupelny, tam ale stál polonahý Liam a zrovna se holil. Cukla jsem leknutím a hned na to nasadila opět svůj lhostejný pohled.

„Ahoj Annie." Usmál se na mě.

„Ahoj." Odpověděla jsem a zase odešla. Povzdechla jsem si a šla si vybrat oblečení do skříně. Po chvíli za mnou přicupitala Emily a chvíli jen tak stála a sledovala, jak se prohrabuju hadry.

„Ty jsi na mě naštvaná?" Zeptala se po chvíli. Neodpovídala jsem a místo toho si zaujatě prohlížela kousek, který jsem právě vytáhla. „Annie?" Oslovila mě po chvíli. „Odpovíš mi?" Otráveně jsem vydechla a podívala se na ní.

„Byla jsi včera pryč nebo jste byli s Liamem tak zaneprázdnění, že ti ani nestálo za to mi jít otevřít?" Položila jsem rýpavou otázku.

„No, já..." Začala a já jsem se od ní opět odvrátila. „Museli jsme se minout, my jsme nějakou dobu po tom, co jsem ti volala šli na chvíli ven... Nevěděla jsem, že nemáš klíče, jinak bych ti je nechala pod rohožkou. Nebo jsi mi měla zavolat, já bych se vrátila, jak by to šlo."

„To už je fuk." Konečně jsem si vybrala vhodné oblečení a šla zkontrolovat, jestli už je volná koupelna. Liam seděl v obýváku na gauči, takže jsem se tedy přemístila a rozpustila si vlasy. Emily mě následovala.

„Promiň." Poškrábala se na zátylku. Jenom jsem kývla. „Kde jsi vůbec spala?" Zeptala se zvědavě.

„U Louise a Eleanor. Ještě že mám takového kamaráda, co mě nenechá ve štychu." Řekla jsem ironicky. „Dovolíš?" Naznačila jsem jí, aby odešla, protože jsem chtěla vlézt do sprchy.

„Promiň." Zašeptala Emily smutně, sklopila pohled a otočila se směrem ke dveřím. Jenom jsem zakroutila hlavou a začala jsem se vysvlíkat, když zavřela dveře. Ve sprše se mi to trochu uleželo, a rozhodla jsem se, že už na ní naštvaná nebudu. Přece jen to ničemu nepomůže. Namalovala jsem se a potom si k nim šla sednout do obýváku a chvíli si s nimi povídala.

„Už musím jít." Řekla jsem po nějaké době, protože jsem nechtěla, ať na mě Jack zbytečně dlouho čeká.

„Já jdu dneska do práce, takže se uvidíme až zítra." Řekla mi Emily.

„Přijdeš se podívat?" Zeptala jsem se trochu překvapeněji, než jsem chtěla.

„No jasně, přece musím podpořit svoji nejlepší kamarádku." Mrkla na mě a já jí věnovala slabý úsměv.

„Tak ahoj." Pozdravila jsem je a vzala si deštník z věšáku, jelikož lilo jako z konve. Zbytek dne nebyl nějak zajímavý. Sestavili jsme kompletní program a taky jsem jezdila kupovat různé dekorace a zásoby pití, které nám chyběly. A taky nějaké malé občerstvení. Domů jsem přijela asi až v 10 a hned jsem usla, Akce začínala v 5, ale já jsem musela být na nohách už od 10ti. Tentokrát jsem si dala co nejvíc záležet na tom, jak vypadám. Natočila jsem si vlasy a dala si výraznější rtěnku než obvykle. Oblékla jsem si své oblíbené trikové šaty a černé conversky. Čas uběhl jako voda a najednou byly 4 hodiny a už se dovnitř začali drát hosté. Stála jsem venku u vstupu a vybírala menší poplatky. Potom mě vystřídal Jack, a já jsem začala ještě spolu s Jackovou ženou a dcerou připravovat pití a obsluhovat zákazníky. Kolem půl páté už bylo téměř plno, ale lidi se pořád drásali dovnitř.

„Páni." Vylezlo mi z úst, když jsem viděla ten dav lidí venku.

„Takový úspěch jste nečekali, co?" Usmála se na mě Jackova žena. Úsměv jsem jí oplatila a zavřela myčku s použitými skleničkami. Začínala jsem být trochu nervózní, protože už tady byli všichni umělci, jen ne Harry. No jasně, beztak se na to vybodl, kretén jeden. Začala jsem nadávat v duchu a představovala si, jak budu muset všem těm lidem, kteří přišli, jen aby viděli jeho, vysvětlovat, že jejich miláček nepřijde. 

Začala jsem být pomalu zoufalá. Nejhorší bylo, že já jsem měla vystupovat jako první, takže už jsem se musela jít pomalu chystat, jenže jsem to odkládala na poslední chvíli, protože jsem se chtěla ujistit, že Harry už tady je a všechno je v pořádku. Když už mi docházela trpělivost, vzala jsem do ruky telefon a začala do něj zběsile ťukat Harryho číslo.

„Neměla bys být na pódiu, hvězdičko?" Ozval se nade mnou chraplavý hlas ještě, než jsem stihla stisknout zelené tlačítko.

„Harry!" Skočila jsem mu kolem krku. „Tys přišel! Myslela jsem, že ses na mě vykašlal..." Podívala jsem se do země a dala ruce za záda. Červenala jsem se, kvůli tomu, co se stalo, a že se po tom všem chovám, jakože nic. Harryho to ale ani trošku nerozhodilo, naopak mi věnoval ještě širší úsměv než kdy jindy, a jelikož byl strašně nakažlivý, musela jsem se nakonec usmát taky.

„Samozřejmě, že jsem přišel ty trubko." Mrkl na mě. „A donesl jsem s sebou posilu." Dodal a uhl, abych viděla na právě příchozí.

Nice to meet ya (Niall Horan FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat