Harry mi po celý zbytek dne posílal drzé textovky s narážkami na včerejší tenisový incident. Všechno jsem to úspěšně ignorovala. Styděla jsem se a zároveň jsem byla naštvaná, i když jsem si za to vlastně mohla sama. Taky by ale mohl být trochu gentleman. Na druhý den už se mi začal omlouvat, že to byla sranda a ať už mu odepíšu. Napsala jsem prosté: „Ok."
Hazza: Takže co děláš dneska? Nechceš si zopakovat turnaj? :D :*
Annie: ...
Hazza: Promiň, přísahám, že už toho vážně nechám.
Annie: Dneska nemám čas, už něco mám.
Hazza: Smím vědět kampak máš namířeno?
Annie: K Louimu. Včera jsme se domlouvali, že se za nimi k večeru stavím, takže bohužel, najdi si jinou holku, kterou budeš otravovat.
Normálně bych na něj asi tak hnusná nebyla, ale poslední dny mě fakt štve a na jeho urýpané kecy nemám opravdu náladu. Navíc to celé zašlo nějak rychle nějak moc daleko.
Hazza: Lol
Annie: ?
Hazza: No budeš to moje „otravování", jak ty tomu říkáš, muset ještě přežít, protože tam jdu taky. :P
Annie: Výborně, takže se tě snad nikdy nezbavím. Tam nahoře mě má očividně někdo rád.
Napsala jsem poslední zprávu a poté už mi neodepsal. Takže Louis asi zase dělá hromadnou party. Nebo se tam prostě vetřel, tomu bych se taky nedivila. Nahlas jsem si povzdychla a zamkla telefon. Nebylo to ani tak, že bych byla naštvaná, že jde s námi. Přiznávám, že u té konverzace mi trochu cukaly koutky do úsměvu, ale musela jsem hrát drsňačku, že jo. Navíc jsem se trochu těšila, že bych s Louisem mohla probrat trochu víc věcí, kterých by se Harry opravdu zúčastnit nemohl, vzhledem k tomu, že se to točí tak nějak taky kolem něj. Bylo skoro 12, a tak jsem se rozhodla, že se stavím ještě za Jackem a pojedu rovnou od něj.
Hazza: Chceš vyzvednout?
Ten kluk si nedá pokoj.
Annie: NE.
Hbitě jsem odepsala a ztišila si vyzvánění, aby mě už nikdo neotravoval.
Jack byl v dobré náladě. Vyptával se mě na galavečer a taky na Harryho. Pořád opakoval, že vypadá jako fajn kluk a tím mi naznačoval, ať si ho asi vezmu nebo co. Jenom jsem nad tím mávala rukou.
Kdybych na něj nebyla naštvaná, možná bych reagovala trochu jinak, ale takhle jsem jeho jméno pomalu ani nemohla slyšet.
Doladili jsme spoustu detailů ohledně koncertu a jelikož jsme neměli žádného zákazníka, tak mě Jack pozval na oběd. Konečně restaurace, kde mají ceny pro normální lidi. Pomyslela jsem si, když jsem zkontrolovala jídelní lístek a objednala jsem si těstoviny Carbonara.
V restauraci měli puštěnou televizi, a kdybych věděla, co se stane a jak mě to poznamená, asi bych jim řekla, ať přepnou na jiný kanál.
Zrovna, když jsme číšníkovi sdělili svou objednávku, jsem z obrazovky uslyšela mluvit známý hlas. Bylo to celkem potichu, tak jsem moc nerozuměla slovům, které ta osoba říkala, a taky mi chvíli trvalo, než mi došlo, komu hlas patří. Když jsem to teda rozeznala, hbitě jsem se otočila. Byl to ON. Zaplesalo mi srdce.
„Můžete to prosím dát trochu víc nahlas?" Zavolala jsem na číšníka, který právě odcházel do kuchyně. Podíval se na mě a pak na obrazovku.
„Jste velká fanynka?" Usmál se na mě.
„To ani ne." Odvětila jsem. Číšník vypadal zmateně, ale dál se mě na nic nevyptával a jen slušně přikývl. Celou dobu jsem na sobě cítila Jackův nechápavý pohled, ale nevěnovala jsem mu žádnou pozornost. Niall ale zrovna přestal mluvit. Podíval se pronikavým pohledem do hlavní kamery, jakoby se mi díval přímo do duše. Naskočila mi z toho husina. Potom odešel ke klávesám, které se ve studiu nacházely - pravděpodobně byl v nějaké talkshow, kterou jsem ale nikdy předtím neviděla. Vyhrnul si rukávy a začal hrát:
„We fight, we get high holding on to love
We came down 'cause there was nothing holding us
Is it wrong that I still wonder where you are?
Is it wrong that I still don't know my heart?Are you all dressed up but with nowhere to go?
Are your tears falling down when the lights are low?
Another Friday night tryna put on a show
Do you hate the weekend 'cause nobody's calling?
I've still got so much love hidden beneath this skin
So darlingPut a little love on me
Put a little love on me
When the lights come up and there's no shadows dancing
I look around as my heart is collapsing
'Cause you're the only one I need
To put a little love on meWe wrote and we wrote
'Til there were no more words
We laughed and we cried
Until we saw our worst
Is it wrong that I still wonder where you are?
Is it wrong that I still don't know my heart?...."Lhala bych, kdybych tvrdila, že jsem na něj necivěla s otevřenou pusou. Bylo to něco nádherného. Musela jsem se na chvíli odvrátit, měla jsem pocit, že jinak bych dostala srdeční záchvat.
„Jsi v pohodě?" Zeptal se mě starostlivě Jack a chytl mě přes stůl za ruku.
„Jo." Usmála jsem se nejistě, ale bylo mi jasné, že mi to nebaští. Po chvíli jsem svůj pohled opět stočila směrem k televizní obrazovce.
„Last night I lay awake
Stuck on the things we say
And when I close my eyes, the first thing I hear you say is-..."Najednou se ozval nepříjemný zvuk a Niall si povzdychl a přestal hrát.
„Já se omlouvám." Řekl směrem k moderátorovi s viditelnými slzami v očích. Lekla jsem se, co se stalo. Moderátor mu na to něco řekl a poplácal ho po zádech, ale to už jsem byla v jiném vesmíru a přestala to úplně poslouchat a po chvíli se na to i dívat.
Věděla jsem, že ta písnička není v žádném případě o mě, vždyť by něco tak krásného nemohl přece složit za takovou chvíli... Navíc mě určitě nesnáší po tom, co jsem byla na MTV s Harrym, a všechny ty články a tak... Říkala jsem si v duchu a zaraženě se dívala do stolu. Taky jsem na něj přece naštvaná... Ale v tu chvíli jsem byla tak zranitelná, že jsem si přiznala, že bych chtěla být ta slečna, o které tu písničku složil, a... Taky, že mi chybí.
ČTEŠ
Nice to meet ya (Niall Horan FF)
FanfictionV Česku si prožila už dost drama, a tak se Annie rozhodla, že se odstěhuje za svým otcem do Anglie. To ale ještě netuší, že ten největší životní zvrat a překvapení ji teprve čeká... 3.1.2021 - 10k🙏 8.4 2021 - 20k 🙏 7.8.2021 - 30k 🙏