For you

1K 49 3
                                    

Harry mi nechtěl vůbec nic říct. Jen mi vysvětlil, kam máme jít a položil telefon. Vyděšeně jsem se podívala na Emily. S napětím očekávala, co ze mě vypadne.

„To byl Harry." Řekla jsem zmateně.

„A co chtěl?" Zeptala se Emily ještě víc zmateně než já.

„To nevím. Řekl, že mají problém, a že máme přijít."

„A proč volal z Liamova telefonu?"

„Bojím se, že to brzo zjistíme." Řekla jsem a začala se zvedat. Emily mě následovala. Šly jsme tak rychle, jak jen nám to podpatky dovolily. Doklopýtaly jsme na místo, které nám popsal Harry a uviděly jsme všechny čtyři, jak se bezstarostně baví. Stála jsem se zkříženými rukami a pokrčeným obočím a čekala jsem, až si nás všimnou. Odkašlala jsem si.

„Tady jste!" Podíval se na nás Louis a usmál se.

„Můžu vědět, co se tady děje? Myslela jsem, že je to naléhavé, že se stalo něco vážného." Sjela jsem pohledem po všech, jestli jsem náhodou něco nepřehlédla a když jsem byla u Nialla, naše pohledy se setkaly a cítila jsem, jak se trochu červenám. Oba jsme se letmo usmáli.

„Vážného?" Zasmál se Loui. „Co přesně jsi jí řekl, Harry?" Všichni se na něj otočili. Zrovna do sebe cpal jídlo.

„Řekli jste, že se bojíte, že nepřijde." Zamumlal s plnou pusou a pokrčil u toho rameny. „Ale je tady! Tadááá!" Zazubil se.

„Ó Harry!" Ostatní se praštili do čela a Niall se začal smát.

„Nic se nestalo. Teda, nic vážného." Uklidnil mě Liam.

„Liam měl zahájit vystoupení duetem s Ritou, jenže uvízla na dálnici. Stala se tam nějaká nehoda a nestihne přijet." Vysvětlil Louis.

„Rita? Rita jako Rita Ora?" Zeptala se Emily a když kývli, zakryla si pusu a snažila se zachovat klid.

„No dobře, ale jakou roli v tom hrajeme my? Máme ji snad na tu dálnici jít hledat?" Byla jsem mimo obraz.

„No.." Niall se poškrábal na zátylku a podíval se na mě štěněčím pohledem.

Liam se zasmál: „To snad ne." 

„Niall říkal, že umíš zpívat." Řekl Harry, opět s plnou pusou.

„Ale notak!" Chytl se Niall za hlavu a hodil na něj zlostný pohled. Harry pokrčil rameny.

„Je to pravda." Potvrdil předchozí tvrzení a opět se usmál. Vyděšeně jsem se podívala na Nialla.

„Hrozně by mi pomohlo, kdybys se mnou zazpívala ten duet." Usmál se na mě Liam a chytl mě za ruku. „Moc by to pro mě znamenalo." Nějakou dobu jsem se ohrazovala. Opakovala jsem, že nemůžu zpívat před tolika známými lidmi a že to vlastně vůbec neumím, jenže všichni věřili Niallovi a nakonec mě bohužel přehlasovali. I když jsem se šíleně bála, řekla jsem si, že si aspoň zlepším karmu, když někomu pomůžu.

„Ale pátého člena vám dělat nebudu." Řekla jsem sarkasticky a všichni se začali smát.

***********************************************************************************************

Ani jsem se nestihla vzpamatovat a už jsem stála na pódiu a všichni zuřivě tleskali. Liam něco vykládal do mikrofonu, ale vůbec jsem ho nevnímala. Jen jsem se snažila nerozpoznávat známé tváře, které byly všude okolo, abych nebyla ještě víc nervózní. Niall s klukama a Em stáli úplně vepředu a hlasitě skandovali. Zazněly první tóny a já jsem začala zpívat.

Nice to meet ya (Niall Horan FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat