Do końca zostało jakieś 15 rozdziałów i to jest już pewne, więc zachęcam do gwiazdkowania i dawania komentarzy
Buziaki
Kolejny około 15
Diego zaczął powoli rozpinać guzik po guziku mojej koszuli składając pocałunki na każdej odkrytej części mojego ciała. Szybko się zniecierpliwiłam i rozerwałam ubranie.
- Ktoś tu jest niecierpliwy...- zaśmiał się i zajął się moimi spodniami.
- Zdecydowanie za długo czekałam na ten moment...- przyznałam przygryzając wargę.
Postanowiłam się z nim podroczyć z trudem przewróciłam nas tak, że teraz to ja siedzę na nim okrakiem co wyraźnie mu się nie spodobało...no ale cóż.
- Diego, co chcesz ze mną zrobić? - pytałam. Miałam na sobie czarny stanik, ale chłopak był skupiony na mojej twarzy co mi się w zupełności podobało. W końcu jakiś facet, który nie myśli tylko o jednym.
- Chce się z tobą pieprzyć. - przyznał, a ja zachichotałam.
- Nie wierze, że to powiedziałeś. - mruknełam i zaczęłam składać pocałunki na jego szyi.
- Zmieniłaś mnie. - szepnął.
Zaczynałam powoli rozpinać jego rozporek i ściągać pasek, ale wtedy czarnowłosego telefon zaczął dzwonić.
- Wyłącz to. - jeknełam, bo serio w takim momencie?
- To...twój ojciec. - powiedział zdziwiony, a ja zeszłam z jego kolan.
- Mój tata? Czy on wie, o tobie i Mii? - zapytałam.
- Domyślam się, że Mia mu powiedziała wszystko. - odparł i wtedy wyszedł na z sypialni odbierając telefon.
Rzuciłam się na wielkie łóżko i próbowałam skupić się na czymś innym, ale nie mogłam. Ciągle próbowałam podsłuchać o czym gadają, ale było to bardzo trudne, ponieważ nie chciało mi się wstawać.
Po jakiś dziesięciu minutach mężczyzna przyszedł z powrotem rzucając telefonem na stolik.
- Co jest? - zapytałam i ubrałam zarzuciłam na siebie koszule.
- Twój ojciec wie już o wszystkim...wie, że ja z tobą...no wiesz. Nawet nie słuchał moich wyjaśnień. Powiedział tylko, że mam trzymać się od Mii jak i ciebie z daleka. - wyjaśnił.
- Co za podła suka...nie rozumiem dlaczego powiedziała o wszystkim mojemu tacie tymbardziej, że ja nie wspomniałam ani słowem o tym co ona zrobiła wraz z Davidem. - mruknełam.
- Posłuchasz się ojca? - zapytał.
Zaśmiałam się.
- Jeżeli myślisz, że tak szybko się mnie pozbędziesz, to jesteś w wielkim błędzie. - odpowiedziałam uśmiechając się szeroko.
CZYTASZ
GÓWNIARA
AcciónReyhan Red gdy miała 15 lat zobaczyła swojego chłopaka jak się pieprzy z jej straszą siostrą Mią. Nastolatka pod wpływem emocji i środków odurzających pobiła Davida. Trafiła na dwa lata do poprawczaka, a gdy w wieku 17 lat wychodzi jest zmuszona m...