Czytałam komentarze i wynika z nich, że chcecie krótkie rozdziały. Tym, którzy napisali, że chcą długie...moge zaproponować jedynie, że od (dopiero) 61 rozdziału mogę dodawać o 100 więcej słów...taki mały kompromis, żeby każdego zadowolić 😁
Dziś dodam jeszcze przynajmniej jeden lub dwa rozdziały.
Kolejny o 19 więc cierpliwie czekajcie
Kiedy stałam rano sama siebie zdziwiłam. Była dopiero godzina siódma, a ja w wolny dzień już się obudziłam. Czy to jest jakiś krok do dojrzałości?
Wiedząc, że jest nie zasnę ponownie poszłam do łazienki gdzie szybko się ogarnęłam i gotowa zeszłam na dół gdzie była już zakachana para.
- Reyhan, czy ty się dobrze czujesz? Sama wstałaś o tak wcześniej godzinie w niedzielę? - zdziwiła się Mia.
- Wiesz...dojrzałam. - parsknełam, ale nikt się nie zaśmiał. Serio nie mieli poczucia humoru.
Wzruszyłam ramionami i zrobiłam sobie płatki i usiadłam przy stole.
- Jedziemy dziś do rodziców. - odparła Mia.
- Czyli jutro nie idę do szkoły? - uśmiechnęłam się z nadzieją.
- Jednak wciąż nie dojrzałaś. - wtrącił się Diego, a moja siostra się zaśmiała i serio to było śmieszne?
Spojrzałam na niego z nienawiścią, bo naprawdę nie lubiłam jak ktoś się wyśmiewa ze mnie.
- Mieliśmy jechać o dwunastej, ale jak już wstałaś, to możemy teraz. - zawiadomiła siostra, a ja bez słowa wstałam i poszłam do pokoju.
Ubrałam krótki top odkrywający mój brzuch i krótkie szorty. Zrobiłam też lekki makijaż i włosy wyprostowałam. Do torebki wrzuciłam telefon, słuchawki, portfel i czerwoną szminke.
- Reyhan! - usłyszałam wołanie.
Przywróciłam oczami i zeszłam na dół.
- Masz tatuaż? - zdziwiła się, a ja przypomniałam sobie, że ona jeszcze o niczym nie wie.
Ups?
- A nie widzisz? - zapytałam powoli irytując się.
- Dlaczego mi nie powiedziałaś? Kto ci zrobił? I serio wytatuwałaś sobie Angel? Serio aniołek do ciebie nie pasuje. - zadrwiła ze mnie.
- Nie muszę Ci mówić wszystkiego. - syknełam.
- Kto ci zrobił ten pieprzony tatuaż? - zapytała wkurzona.
- Ja jej zrobiłem. - wtrącił się Diego, a Mia spojrzała na niego z wkurwem wymalowanym na twarzy.
Zaczyna robić się ciekawie.
- Co? Czy ty chcesz mi powiedzieć, że zrobiłeś jej tatuaż? Przecież ona jest niepełnoletnia! - wrzasneła.
- Gdybym ja jej tego nie zrobił, to poszłabym do innego studia. - powiedział, a moja siostra zrobiła się cała czerwona. Wspomniałam, że ona nie lubi jak ktoś nie zgadza się z jej zdaniem?
- Jesteś kompletnie nie odpowiedzialny! - wrzasneła i usiadła na tylnie siedzenia.
- Jestem taka dumna z ciebie ty mój nieodpowiedzialny szwgrze, żółwik. - podeszłam do niego ze złożoną pięścią do przybicia, ale on odsunął się ode mnie i wsiadł na miejsce kierowcy, a ja obok niego.
Zapowiada się naprawdę ciekawa podróż...
CZYTASZ
GÓWNIARA
AksiReyhan Red gdy miała 15 lat zobaczyła swojego chłopaka jak się pieprzy z jej straszą siostrą Mią. Nastolatka pod wpływem emocji i środków odurzających pobiła Davida. Trafiła na dwa lata do poprawczaka, a gdy w wieku 17 lat wychodzi jest zmuszona m...