Piętno przeszłości - kulisy opowiadania

110 3 0
                                    

Pomysł tworzenia historii zaczął się ponad dziesięć lat temu, gdy dwie małe dziewczynki, zakochane już wtedy w Harrym Potterze, FanFiction i blogowaniu, postanowiły ambitnie napisać historię, która w ich zamierzeniu miała być czytana przez wiele osób. Wymyśliły więc postacie sióstr bliźniaczek o imionach Amanda i Alex i założyły bloga, w tamtym czasie oczywiście na Onecie, który nazywał się „bliźniaczki-w-szkole-hogwart". Szata graficzna była „piękna", cały szablon miał czarny kolor, a nagłówkiem było losowe zdjęcie Hogwartu. Przekonane o swojej oryginalności, napisały kilka pierwszych rozdziałów i porzuciły pisanie, za to wciąż wymyślały kolejne losy swoich bohaterów.

Siostry należały do Gryffindoru, a ich obiektami westchnień zostali Fred i George Weasleyowie. Amanda, ruda, szkolna piękność zdobyła uznanie Freda, ale adorowana była również przez ucznia z Dumstrangu, Oscara Swana. Wariacje uczuciowe Alex krążyły wokół Georga i Draco Malfoya. Z początku była z Malfoyem, a George wiecznie jej dokuczał, nazywając Wroną (dziewczyna miała czarne włosy, często spięte w ciasny warkocz i szare oczy, była również dużo niższa od siostry). W pewnym momencie doszło do jej pocałunku z Weasleyem podczas słynnego Balu Bożonarodzeniowego. Dodatkowo przyjaźniły się rzecz jasna z Harrym, Ronem i Hermioną, pomagając im w ich przygodach... I to chyba koniec pełnej napięć fabuły. A przynajmniej więcej nie pamiętamy.

Następnie młode autorki zaczęły puszczać coraz bardziej wodze fantazji i dodawać swoim bohaterkom lat i zdolności. W końcu Alex i Amanda zostały typowymi Mary Sue x2 (Alex w którymś momencie została nawet wróżką i miała skrzydła. Prawdopodobnie pomysł został zaczerpnięty z Clubu Winx...). Siostry Blue miały kiepski kontakt z rodzicami. Przez chwilę posiadały starszą siostrę i kuzyna imieniem Kevin, który przedstawiał typ kompletnego luzaka, zbuntowanego nastolatka, który przez brak więzi z rodzicami większość czasu spędzał u swojego wujostwa, a dodatkowo nie lubił Freda i Georga, z którymi dzielił dormitorium. Później był chyba przez chwilę Ślizgonem i prawdopodobnie odgrywał jakąś większą rolę w opowiadaniu, ale tu znów pojawia się czarna dziura.

Ważnym wydarzeniem była Bitwa o Hogwart, w której prawie zginął Fred, ukochany Amandy, ale dzięki niesamowitym zdolnością Alex-Bloom-Blue-Mary Sue, udało mu się uniknąć śmierci. W kolejnej, już mniej „odjechanej" wersji, Alex po prostu interesowała się uzdrowicielstwem i uratowała przyszłego szwagra, który ledwo dychał, ale dychał. Następnie przewieziony do szpitala, był ciągle odwiedzany przez Amandę (z którą chyba wcześniej mieli jakiś konflikt). Po przebudzeniu się, para postanowiła się pogodzić, oddając się namiętnością. I tak ich pierworodny syn Kevin, który dostał imię po luzackim wujku, został poczęty na szpitalnym łóżku przez wciąż ledwo żywego Freda i napaloną Amandę (tego komentować chyba nie trzeba...). Na samo stworzenie pierworodnego syna było więcej pomysłów. Przez chwilę krążył też blog o nazwie Trochę whisky i po wszystkim (znów pozostawiamy to bez komentarza). George oskarżał Alex o to, że przez nią mógł umrzeć jego brat (chociaż uratowała mu życie...) i trwali sobie w konflikcie. A potem się pogodzili, zostali małżeństwem i mieli córkę. I tak zaczęła się era Młodego Pokolenia.

Zaraz po Kevinie pojawiła się postać Dereka, który swój pierwowzór posiadał w serialu Derek vs rodzinka. Ksywka „Młody" została nadana z bardzo logicznego powodu – urodził się w ostatnim dniu roku kalendarzowego. Razem z nim wykreowana została Sabrina Malfoy, o wyjątkowo, jak na wiedźmę, oryginalnym imieniu. Tu też trzeba było dziewczę jakoś przezwać, więc została Blondi, dlatego, że akurat blondynek w opowiadaniu było mało. Od samego początku uznałyśmy, że Astoria nie żyje, zabita przez śmierciożerców (chociaż jest też bardzo możliwe, że na początku zmarła przy porodzie). Dlatego, gdy po latach ukazał się scenariusz Harry Potter i Przeklęte Dziecko autorki były wyjątkowo zadowolone, że przewidziały fabułę. Poza tym Draco od zawsze darzył uczuciem Amandę i chyba nawet próbował odczepić wagonik o nazwie „Fred". Ostatecznie zostawiłyśmy ten wątek, ale w wersji – Draco zaprzecza swoim uczuciom, a Amanda jest tylko jego przyjaciółką i partnerką w pracy. Nie pamiętamy kiedy Malfoy został aurorem, ale na pewno od początku startował na Ministra Magii.

Harry Potter i Piętno PrzeszłościOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz