Setkání, které mění život 1

88 2 0
                                    

Seržant Hank Voight, velitel rozvědky, shání ke svým lidem - Alvinu Olinskymu, Antoniu Dawsonovi, Jayi Halsteadovi a Adamovi Ruzekovi novou posilu, protože po poslední akci, od nich odešla ze zdravotních důvodů jedna detektivka Jules a také se odstěhovala za město Chicago, do jedné malebné vísky, kde si Jules sehnala práci na statku. Za to v rozvědce jsou všichni zvědaví jakou, že posilu dostanou a mezi sebou uzavírají i menší sázky zda to bude sexy detektivka nebo dobrý detektiv do party? Voight je taky tajnůskář a jen jim oznámil, že už nového člena do rozvědky má, ale že nastoupí až za měsíc, protože ještě má závazky v minulé práci.... To byl menší úvod do zaběhnutí povídky a teď přejdeme k jádru věci....

Jay má volný víkend. Odpoledne tráví ve fitku a večer si jde sednout do baru. Dá si panáka, rozhlíží se kolem a jeho oči se zastaví u jedné sexy slečny. Má hnědé vlnité vlasy, zřejmě i oči, barová světla a větší vzdálenost trochu kazí dobrý výhled. Má pěkně tvarované poprsí a v topu ji krásně vyniknout jak vnady tak i útlý a štíhlí pas. Ona slečna popíjí nějaký míchaný nápoj a jejich pohledy se na chvíli střetnou. Jay se na ní usměje. Ona neznámá se usměje také. Jay se otočí zpět k barmance a zeptá se jí, co ona dáma pije a pak ji objedná to samé. Barmanka jí pití donese a řekne, kdo jí to posílá. Žena se ušklíbne a pití nepřijme, jen vyřídí vzkaz.

Barmanka to odnese zpět k Jayovi se slovy: "Mám vám vyřídit, že si to máte nechat od cesty a místo kupování pití si dát pytlík s ledem do kalhot."

Jay se usměje a mrkne na onu neznámou. Ta se na něho pouze ušklíbne a odvrátí zrak. Jay do sebe kopne svého panáka, vezme drink a jde za onou ženou.

Jay:"Dobrý večer slečno." Přisedne si k ní.

Žena si ho prohlídne. "Tohle chování k tobě nejde a nedovolila jsem ti přisednout."

Jay:"Nedovolila, ale máš tady volno a nevypadáš, že na někoho čekáš." Pronese a dopije její drink. Žena:"Hej! To není tvoje..." zamračí se.

Jay: "Já vím, že ne, ale o důvod navíc si dát ten můj drink." Řekne a přisune jí ho.

Žena:"Ty si dost neodbitnej, že jo?"

Jay: "Jo, kor když nevím jak se ona kráska jmenuje a nemám její telefonní číslo." Ušklíbne se.

Žena: "Pch, ty si vážně věříš, proč bych ti to měla říkat? Třeba si úchyl."

Jay: "Sakra, odhalila si mě..." Usměje se, tak hezky jak to umí jen on.

Žena se taky usměje a přikloní se k němu. "Pojď se mnou ven..." usměje se hravě.

Jay poslechne a napadají ho různé varianty.

Žena ho vyvede před bar, zatáhne kousek stranou ke zdi, opře ho o ní, přikloní se k němu a pronese: "Jmenuju se Erin... A ty se teď pakuj frajere nebo za prvé přijdeš o koule a za druhé bráníš federální akci."

Jay: "Jo takže slečna, je policistka? Hmm... To je velmi sexy."

Erin: "Řekla jsem, pakuj se!" přimhouří oči.

Jay: "Dobře, už mizim... ale něco mi dlužíš..." A bez dalšího okounění chytne Erin za hlavu a několikrát ji vroucně políbí. Když se od ní odtrhne tak Erin na něho v šoku zamrká. "Teď teprve mohu odejít, Erin, chutnáš božsky, jako Afrodita.Tak dobrou noc, ať ti akce vyjde." Usměje se a dá se k odchodu.

Erin: "No počkej! Jak se jmenuješ ty?!" zírá na něho.

Jay: "Buď tu i zítra a třeba ti to řeknu, Erin." Odvětí a přejde silnici a za chvíli zmizí ve tmě a jde domu. Erin je zmatená, ale zároveň i taková pookřelá a nadržená, ale tyhle pocity musí potlačit a vrátit se ke své prácimusí se opět naladit na svou notu drsné agentky a přestat myslet na toho přidrzlého borce i když je to pěkně těžké, protože ji takový muži opravdu přitahují jako magnet...

Chicago PD - Setkání, které mění životKde žijí příběhy. Začni objevovat