Ráno Jay vstane dřív a jde jim udělat vydatnou snídani, aby nabili ztrácenou energii a pak ji odnese do postele a Erin vzbudí polibkem.
Erin:"Hmm... To je krásné... Tak už mě dlouho nikdo nebudil... Ještě jedna by tam nebyla?" zeptá se Jay: "Ale byla...." usměje se a políbí ji několikrát a vroucně.
Erin mu to začne oplácet a samozřejmě se to zvrtne a oni po sobě začnou toužit a tak si opět užijí.
Erin mu poté leží na hrudi a hladí ho. "Takto by mělo vypadat každé ráno..." pronese.
Jay se usměje. "Já nejsem vůbec proti... A propo musíš dneska někam?" zeptá se.
Erin:"Ne... Vzala jsem si volno, abych mohla o tebe pečovat."
Jay:"Hmm.... Takovou péči si nechám líbit." Řekne a Erin ho políbí na jednu z jeho jizviček. Jay ji políbí do vlasů. "Pojďme se najíst, ať máme dostanek energie...." Zašklebí se.
Erin: "Ale ty máš ležet... Nařídila jsem ti to! A mé nařízení se musí plnit." Řekne a nahodí tam přísný výraz.
Jay:"No, ale v tom případě by tvůj pacient zemřel hlady a ty bys neměla žádnou práci a za další, kdybych nevstal, tak ty bys přišla o mou dobrou snídani a teď už nech těch řečí..." Řekne a dá jí do pusy sousto.
Erin ho slupne jako piraňa pomalu i s Jayovými prsty. "Hmm... Skvělé." zavrní. "Přestěhovat se sem byla vskutku dobrá volba." ušklíbne se... A v tomto duchu stráví společně celý týden a poté už Erin musí jít do práce a Jay ji doprovází, protože se chce s Voightem na něčem domluvit.
Na okrsek dojdou v ruku v ruce. A Platt Jaye uvítá svými hláškami, když má lepší náladu. "Aaa smíšek se vrací na místo činu nebo raději agent smíšek?" pronese.
Jay:"Postačí detektiv, seržantko." Ušklíbne se.
Platt: "Dobře... A vy dva smíškové jste teď spolu?" zeptá se pro formu.
Jay:"Zkuste zapátrat seržantko." Ušklíbne se a jdou s Lindsay nahoru.
Antonio:"A páreček nás přišel navštívit...."
Ruzek:"Už se ti nelíbilo u FBI?" rejpne si.
Jay: "Ne, chyběli mi ty vaše ksichty, ze kterých jsem míval v noci noční můry..." Ušklíbne se.
Óčko: "Ty jo ty si, ale zdrzl... A to tě naučila Erin nebo FBI?" vysune se ze svýho kutlochu.
Jay: "A Helemese ty si tu taky...?" zakření se na něho, protože jako vždy je Óčko tak potichu a nenápadný, že si ho kolegové ani nevšimnou. No a jak už to bývá tyto řeči, přivedou do prostoru i Voighta. "Jdeš pozdě, Erin, a pokud vím Jayi, ty máš ještě nemocenskou..." Pronese hned na úvod. Erin: "Omlouvám se, jsme se trochu zakecali s Platt..." Řekne a dojde si sednout ke svému pracovnímu stolu.
Jay:"Můžu s vámi mluvit?" zeptá se.
Voight:"Jo..." Pokyne mu hlavou, aby šel za ním do kanceláře. "Co potřebuješ?" zeptá se.
Jay:"Mohl bych se už vrátit?" zeptá se.
Voight:"Pokuď vím, máš ještě minimálně týden neschopenku."
Jay: "Ano já vím, ale mě už to doma hrozně nudí a tady bych mohl dělat administrativu..."
Voight: "Tak administrativu, jo? A je ti jasné, že tak ještě měsíc nebudeš dělat nic jiného než papírování?" zeptá se.
Jay:"Jo, už je mi to jasné."
Voight: "Dobře, v tom případě zaujmi své místo. A ještě jedna věc, odznak a služební zbraň ti vrátím, až já uznám za vhodné." Jay přikývne, poděkuje a poté společně přejdou za ostatními. "Tady Jay nám bude dělat na nějakou dobu sekretářku. Takže všechno papírování a zařizování směřujte na něj."Řekne.
Ruzek se zakření. "Ooo... A bude naše nová paní sekretářka nosit i mini sukni a vařit kafe?" zeptá se. Jay:"Za prvé kafe vařit nebudu, za druhé teplej nejsi, takže nevim co bys z toho měl a nebo jestli máš skrytý travesty vlohy, tak si ji noš sám." Ušklíbne se.
Antonio:"Ruzek a travesty? Tak už chápu to, proč tak pálí za ženskejma... Je to lesba a oblbuje holky tím, že se za ně převlíká." Pronese a všichni se baví ještě víc.
Jediná Erin se drží trochu zkrátka, protože nesouhlasí s tím, jak se Jay rozhodl a jí nic neřekl. A když si jde při polední pauze udělat kafe, tak Erin dojde za nim.
Erin:"Proč si mi to neřekl?" zeptá se.
Jay:"Protože bys mi to neschválila... Vím, že se zlobíš, ale kdybys teď stejně nebyla doma, tak bych dělal milion věcí... Šel bych cvičit a kdo ví co ještě. Tady jen budu sedět a psát zprávy. Nic víc tohle je přímo dovolená u moře."
Erin: "....Hm, asi máš pravdu, ale měl si mi to říct."
Jay: "Ano měl, omlouvám se, lásko." Řekne.
Erin: "Omluva přijata, když jsi teda ještě v tý rekonvalescenci." Ušklíbne se a dá mu letmou pusu a zase odejde k sobě, aby moc na sebe neupozorňovali a nedráždili tak Voighta, který už tak po nich pokukuje, jako bachař. Ale hold si bude muset vzniknout, že jsou spolu a teď opět spolu i dělají. Jayovi by to až tak nevadilo a klidně, by se trochu pomuchloval i v potají v práci, ale Erin na to celé má jiný názor, k Voightovi má určité závazky, které ovšem Jayovi ještě neřekla. Jako by se bála, že když se Jay něco dozví, tak se něco mezi nimi změní....
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
ActionDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.