Setkání, které mění život 25

44 0 0
                                    

Antonio si udělá kafe a čeká na recepci u Platt, která už je také pryč.... Erin dorazí za dvě hodiny a hned co vyběhne pár schodů, k recepci a spatří svého kolegu, tak promluví: „Co se stalo?! Strašně si

mě vyděsil. Něco s Voightem?"

Antonio:„Pojď si sednout..." Řekne.

Erin:„Nechci sedět! Co se stalo?!" zvýší hlas.

Antonio:„Erin.... Nejde o Voighta, ale o... Jaye."

Erin chvíli kouká, nepřítomně a pak v takovém lehkém šoku se ušklíbne. „Ale proč mi to říkáš?" Antonio:„Protože jste spolu... nebo byli spolu... Protože on tě měl rád a teď bojuje o život... A ty se ani nezeptáš, co se mu stalo?" pozoruje ji.

Erin si polkne. „Co se stalo?" zeptá se.

Antonio:„Akce se posrala, nejdřív ho unesli a ztloukli a pak postřelili, je v kritickým stavu a... možná má poškozený mozek, kvůli zástavě srdce... Je v umělým spánku a můžeme za nim až za tři dny..." Odpoví.

Erin:„Aha...." Zbledne. „No... tak díky, že si mi to řekl... já už jsem unavená... půjdu domů." Ukáže zmateně rukou na dveře, otočí se a vyjde na vzduch a několikrát se zhluboka naloká mrazivého vzduchu a pak se rozjede k domovu. Teď už nemá na to, aby jela autem, i když se před Antoniem zachovala necitelně, rozhodně ji tato situace velice zasáhla. Ale její mysl ji začala ubližovat ještě víc než by si teď zasloužila. Najednou všude vidí věci a situace, které se právě stali s Jayem. Začalo to ulicí, po které spolu chodili na kafe, šli vedle sebe povídali si nebo se pošťuchovali... Viděla ten jeho pobavený úsměv...

Nohy ji vedli až k baru, kde se poznali poprvé, kde ji poprvé políbil. Bodlo ji u srdce a do obličeje se ji nahrnula horkost. Všechny ty vzpomínky byly tak moc živé a bolavé...

Šla domů, ale přitom stále byl Jay s ní. Tudy občas chodili spolu z práce, na rohu v bistru se zastavili na pozdní večeři, támhle zase sledovali pachatele půlku noci... Do očí se jí drali slzy – slzy smutku a hořkosti.

Chtěla být sama, rozhodně v tuto chvíli neměla náladu na nikoho, jenže asi vyšší moc ji do cesty opět přihrála, Justina. „Ahoj kočko.... My máme na sebe, ale štěstí... Táta říkal, že se vrátíš nejdříve za 14 dní... Už jsem ti snad chyběl?" opět s ní flirtuje.

Erin zvedne hlavu, podívá se na něj a uvidí že má černé sako, v něm triko a černé jeany...Tak se někdy oblíkal Jay a byl v tom tak sexy... „Ne... kvůli tobě jsem se nevrátila... Musim domu." Špitne a projde kolem něho, ale i tak ucítí docela známou vůni, nebo už jsou to bludy?

Justin:„Co je? Kam spěcháš? Můžu tě doprovodit?" nabídne jí.

Erin: „Ne.... Nech mě bejt!" vyjede na něho až příliš prudce.

Justin:„Erin, co se stalo?" podiví se a chytne ji za ruku.

Erin:„Justinem nech mě, prosím..." Vyškubne se mu a uteče před ním rovnou domu. Zastaví se až u sebe v bytě a hned zapadne do koupelny a začne si napouštět vanu, jako by doufala, že teplá vana ji z toho dostane a uklidní ji, ale ne...

Další rána pod pás přijde v zápětí, když si všimne na okraji vany, mýdla, jejího mýdla, ale Jay ho používal, když byl u ní a vždy po teplé sprše jeho kůže byla provoněna mandlemi. Vezme si ho a ukápne do dlaně a při voní k tomu. Jejím tělem projede příjemný pocit a vzpomínky, jak se spolu myli, jak se dotýkali, až jim obou z toho naskakovala husí kůže a proudilo jimi vzrušení a touha. Bodne ji v podbřišku. Ukápnou ji první slzy, prázdnoty a začne se slíkat a vleze si do vany a na sebe nanese ono mýdlo a pak se snaží relaxovat. Nakonec přeci jen vyleze a zabalí se do osušky a rozhodne se, že něco dělat, a tím snad zažene myšlenky na Jaye. Odejde proto do ložnice, skrz obývák... Samozřejmě se jí hned vybaví ty hezké chvíle a v ložnici se tento pocit ještě zesílí. Přímo vidí sebe a jeho v posteli jak u sebe stuleni leží a líbají se nebo hladí... Opět se jí do očí derou slzy...

Ze skříně si vezme oblečení, rychle se převlíkne a zase odtud vypadne. Vrátí se do koupelny, kde má nejmíň vzpomínek a začne se přehrabovat v prádelním koši a strkat špinavé prádlo do pračky, když úplně na dně objeví něco, co rozhodně není její. Vytáhne ho k sobě a roztáhne Jayovo triko, ve kterémchodil cvičit společně s Erin. Bylo to zrovna jeho oblíbené triko. Přitiskne si ho na hruď a sesune se na zem a nasaje jeho vůni, která tam jistě už není, ale Erin ji cítí. "Jayi....." vyřkne jeho jméno a konečně pustí ty pravé emoce ven v zoufalém pláči... Tohle ji vydrží snad skoro na dvě hodiny a potom si tam lehne na dlaždičky a vytuhne na pár hodin. 

Chicago PD - Setkání, které mění životKde žijí příběhy. Začni objevovat