Setkání, které mění život 20

32 0 0
                                    


Zatímco Appaloosa, odveze Jaye do nějaké své tajné haly o které Jay ani nevěděl a která je jinde, než kudy tam jeli. V nádvoří haly ho vytáhne z vozu.

Appaloosa:"Naše hra pokračuje, fízle." Zatváří se pomstychtivě a za chvíli na místo dorazí i další vůz, ze kterého vystoupí Lewis a člověk, který ho sledoval a ještě jeden poskok.

Když Lewis uvidí Jaye, zhrozí se. "Ježiši kriste, Jayi? Co se ti stalo? Kdo ti to udělal? ... Šéfe, to musíte s tím dotyčným vyřídit...."

Appaloosa: "Udělal jsem mu to já."

Lewis:"Co?! A proč?!" nechápe co se děje.

Appaloosa: "Víš co je opravdu zač, tvůj kámoš?" zeptá se.

Lewis:"Co? Jo... Vim, známe se dlouho..." Začíná být nervózní.

Appaloosa: "Hmm..." uznale pokývá hlavou a dojde až k Lewisovi a ukáže mu zbraň. "Tvůj kámoš, za kterýho ses zaručil a dotáhl ho do mýho gangu, který teď utrpěl hodně bolestiví rány, je fízl, detektiv, agent FBI a ještě asi dalších milion věcí.... Ten tvůj DOBREJ kámoš, tě podrazil jednou a teď to udělal po druhý! A ty mu slepě věříš. Kdyby sem to neprokoukl tak nás všechny dostane do lochu a shnijeme tam pěkně dlouho... V cele o pár metrech z násilníkama, vrahama a úchylama a věřim, že by nám zařídili, abychom tam zažívali muka.... Proto tě už jednou sebrali a proto on musel odjet.... Už konečně ti vše zapadá?!" Vyčte mu to docela podrobně a snaží se o to, aby Lewise velice rychle dostal na svoji stranu a zároveň na stranu proti Jayovi. "Tak si vezmi zbraň a konej co uznáš za vhodné..." Lewis si jí vezme a dívá se na Jaye. "Takže ty si se mnou tak vyjebál? Já ti důvěřoval, svěřoval jsem ti první poslední a ty sis to akorát ukládal do paměti, abys nás a mí bývalí kámoše mohl zničit! Zničil si mě znova! Já do basy už znova nepůjdu!" Vyčítá mu všechno a začíná se chvět se vzteky.

Jay:"....Lewisi... Nech si všechno vysvětlit... Appaloosa to strašně hrotí."

Lewis:"Drž hubu! Už ti nežeru ty žvásty! Už ze mě po třetí pitomce neuděláš!" Zařve a začne se k Jayovi přibližovat.

Jay:"Lewisi, ty nejsi vrah, teď cítíš zlobu, protože tě Appaloosa vyprovokoval, ale ty máš šanci na nový život... Na slušný život... Lewisi, ty nejsi jako ON... nebudeš takový nikdy..." Pokouší se to nějak umluvit, ale moc to nepomáhá. "...Můžu ti zařídit, klidný a spořádaný život... Nepůjdeš do basy... Pomáhal si mi... Tohle umím zařídit..."

Lewis:"TICHO.... DRŽ HUBU... TICHO..." Opakuje stále dokola a najednou začne střílet.

Dá se říct naštěstí nebo na neštěstí je tak rozrušený, že kulky lítají všude kolem, ale i tak se mu podaří dvakrát zasáhnout Jaye... A ten se chytne za zasažené místo a zhroutí se k zemi.

Lewis dostřílí zásobník, chvíli jen tak nepřítomně hledí před sebe, ale pak se v něm probudí ten starý dobrý Lewis. "Ježiši kriste! Jayi, co jsem to udělal..." klekne si k němu. "Musíme zavolat pomoc! Vždyť já tohle nechtěl... Nechtěl jsem mu ublížit." Říká a začne se prošacovávat, až najde mobil a chce volat 911.

Appaloosa:"Lewisi?"

Ten se na něho podívá a pronese: "Pomoc.... Potřebuje pomoc...."

Appaloosa se na něho ušklíbne a řekne: "Sbohem..." A vystřelí po Lewisovi a střela ho trefí přímo mezi oči.

Appaloosa:"Padáme odsud, musíme se schovat." Řekne.

Enrique: "A co uděláme s nimi?" zeptá se.

Appaloosa: "Nic, jen ať si je tu najdou... Odjezd." Nasednou všichni do auta a vyjedou z haly, kterou ovšem nezapomenout pořádně zavřít a pak odjedou...

Chicago PD - Setkání, které mění životKde žijí příběhy. Začni objevovat