Setkání, které mění život 39

31 0 0
                                    

Když se to Jayovi zdá už dlouhé, že se Erin neozývá, tak ji zavolá sám, ale ona je nedostupná. Je mu to divné, jedině, že by si ho vypnula kvůli matce.

Ale její nedostupnost trvá i nadále po celý den. Jay by se za ní jel podívat, ale bohužel jeho pilný pracovní den ho plně zaměstnává a to tak, že se domu dostane až k večeru. A to si už myslí, že Erin bude doma. "Ahoj lásko, jsem doma... Ty sis zapomněla nabít mobil?" zeptá se po příchodu. Ale nikdo mu neodpoví, doma je klid. "Zlato, jsi tu? Omlouvám se nemohl jsem přijít dříve..." Začne prohledávat byt. (Kde je? To je ještě s mámou? Nebo se snad šla uklidnit ven? Stalo se jí něco?) Pak ji zkouší znova volat a nakonec se rozhodne jít ji hledat, někde být musí....

Nejprve jde do podniků kolem baráku a když ji nenajde, tak se jde podívat do baru Bunny. Jenže tam je tma a zamčeno. Jedině kdo svítí je název baru Sable Island bar " Bunny, halo, jste tam?" zkouší znova volat a klepat. Zkouší i dveře, ale bar je zavřen jako nedobytná pevnost.

Jay se jde tedy podívat a poptat do barů kolem, jestli neví něco o konkurenci. Ale dozví se jen to, že bylo dnes celý den zavřeno, což je u ní neobvyklé. Pak ji zkouší opět volat a pak ji hledá po jejich oblíbených místech. Nechce s tím otravovat ani zatím Voighta. Erin je dospělá a Voight by určitě řekl, ona to někdy dělá buď v klidu, ráno se objeví. Jde i za ní domů a když tam není tak hodně znervózní. Tohle už není normální a když Jay přijde po dvou hodinách domu a Erin pořád nikde, tak zavolá na centrálu. "Detektiv Jay Halstead, číslo odznaku 51163 potřebuju zjistit GPS polohu tohoto mobilu." Řekne a nadiktuje číslo.

Centrála:"Bohužel, mobil musí být vypnutý, nemůžeme ho zaměřit."

Jay: "Můžete ho sledovat a až bude aktivní, zavolat mi?" zeptá se.

Centrála: "Postarám se o to, detektive." Řekne.

Jay:"Děkuju, nashle." zavěsí.

Jay zůstane doma a čeká zda se Erin neobjeví a když do hodiny nepřijde, jde zase ven a tak to jde skoro celou noc....

K ránu zavolá opět na centrálu, tentokrát ale žádá, aby mu operátorka našla adresu na Bunny Lindsay, problémem je, že neví jestli to je její aktuální příjmení a tak si to doplní o informace, podle kterých může operátorka podat 100% výkon a taky, že podá. Hned co má Jay informace tak se vydá k jejímu bydlišti. Na zvonění ani na klepání nikdo nereaguje. A tak Jay jde obejít sousedy a je mu jedno, že jsou tři ráno a, že všechny vzbudí a že s nimi jedná podrážděně a když jsou nějaký lidi naštvaní, tak jim to Jay ukazuje také dost jasně, kdo má navrch a odznak. Háček je v tom, že kloudné informace nedostane, zuří a jednou dá pěstí do dveří. "Kurva! Jednou je to vaše sousedka. Všichni drbete a najednou pomalu nevíte, že tady žije!!" Vybouchne.

Chlap na to odmítne reagovat a zabouchne Jayovi dveře před nosem. Jay má sto chutí se dostat do bytu Bunny jinak, ale ví, že tím nic nezíská, akorát udělá ještě vetší drama a třeba úplně zbytečně. A tak to jde až do svítání, kdy se Jay jde opět podívat k baru. Obejde ho křížem krážem až v zadu objeví na zemi podvědomí předmět. Dojde k němu a zvedne ho. (Co se tady sakra stalo?!) Jay zavolá poté Voightovi, aby okamžitě přijel.

Ten přijede a nějak nechápe, protože mu Jay nic neřekl. "Proč mě taháš sem? Si zjistil, že Erin má biologickou problémovou matku a vožral si se...?" zeptá se ironicky.

Jay: "Ne! Erin zmizela. Měla se sejít včera s matkou a pak už se neohlásila a nepřišla domů. Prohledal jsem všechno a teď jsem tu našel její mobil... Něco se jí muselo stát."

Voight:"Nevyšiluj, mobil ji mohl vypadnout a jestli se setkala s Bunny, byla určitě rozladěná a někam se zašila nebo zašily..." Řekne.

Jay: "O tom pochybuju, Bunny má dluhy a Erin pěnila! Něco se stalo, protože zmizela i Bunny. V noci jsem byl u ní doma a bar je stále zavřený..."

Voight:"Dobře, máš pravdu... Podíváme se po ní, pojď, musíme na okrsek." Řekne Voight a oba odejdou pryč. 

Chicago PD - Setkání, které mění životKde žijí příběhy. Začni objevovat