Setkání, které mění život 18

31 0 0
                                    

(Rozvědka)

Voight:"Neozval se někomu z Vás Halstead?" zeptá se. "Ne...." Zní odpověď všech. Voight přikývne a jde zavolat Antoniovi. Jednak se ho zeptá, na Jaye, pak si s ním sjedná schůzku a řekne mu ať si dává stále pozor a poté se hovor nevyhne ani Langovi.

Voight:"Dobrý den, chtěl bych se přeptat na Jaye, jak se vyvíjí akce." zeptá se.

Lang: "Nevim, už se mi dva dni neohlásil, asi trucuje, ze jsem to nestáhl z gangu."

Voight:"Jak trucuje? Copak nevíte, že jeho identita byla nejspíš prozrazena?!" zavrčí.

Lang: "To jsem věděl, ale jsme u konce musí to vydržet." Odpoví celkem klidně.

Voight mu práskne telefonem, nemá na to poslouchat a jde za Jinem.

Voight: "Jine, kde se nachází Halsteadova poloha?" zeptá se.

Jin:"Moment, hned to zjistim." Řekne a začne něco datlovat do pc. "Signál je aktivní. Vychází z jeho náhradního bytu."

Voight: "Můžeš zjistit i dobu jak dlouho se odtud nehnul?" zeptá se.

Jin: "Jo, 2 dny je ten signál stejný." Odpoví.

Voight: "Dobře... sleduj ho a kdyby něco dej mi vědět." Řekne a odejde."Óčko, Ruzeku uděláme si projížďku, Atwatere vystřídej Burgess a Romana a sleduj Antonia." Všichni přikývnou a jedou tam kam mají.

Ruzek:"Co kujeme, šéfe?" zeptá se.

Voight: "Jedeme za Halsteadem." Shrne to do jedné věty.

Ruzek přikývne, kdyby Voight chtěl, řekne toho více. Když dojedou na místo, Voight řekne Ruzekovi, aby hlídal dole, kdyby se kolem někdo nachomýtal a Óčko s Voightem jdou na horu. Jeho byt je zavřený a před nim to vypadá zcela v pořádku. Jenže Óčko si všimne poškrabaného zámku. "Někdo tu byl... Tohle se nestane o klíče..." Poznamená.

Voight: "Otevři byt." Řekne a připraví si zbraň.

Óčko otevře dveře a vejdou dovnitř, kde se jim naskytne zajímavý pohled na bordel po boji. "Unesli ho..." Poznamená.

Voight na zemi najde jeho mobil a pak vytočí Langa a řekne mu, ať přijde do Jayova bytu. Ten se zprvu zdráhá, ale když Voight spustí, ten svůj hněv, tak si vydupe vždy tu svou.

Lang do bytu dojede za 20 minut. "Tak co je? Vytáhl jste mě od důležité práce." Řekne po příchodu. Voight:"Děláte si ze mě prdel?! Vydíte tu spoušť? A prej trucuje! Unesli ho a vy se modlete, aby neležel někde na dně řeky! Jinak vás zničim!" zařve se zabodnutým prstem v jeho hrudi. "A ještě jedna věc! Když už jste se na Halsteada vybodl, řekněte mi, jak aktivně jste ho sledovali!"

Lang:"Můžete se ke mě chovat slušně? A za druhé všechno bylo v mobilu." Odpoví.

Voight: "Cože?! Jenom v mobilu? To jste začátečník k sakru? Kdybyste myslel hlavou, tak to dáte i jinam?! Vždyť jste ho v podstatě poslal na smrt!" řve.

Óčko:"Hanku.... Jdeme..." vezme hoza ramena.

Lang:"Jo jen si ho odveďte je jak rozzuřený býk." Ušklíbne se.

Voight se už po něm napřahuje pěstí.

Óčko: "Ne, máme mobil, jdeme!" okřikne ho a poté ho opravdu odtáhne pryč, až před dům.

Voight: "Měl si mě nechat mu rozbít rypák!" osočí se na něho.

Óčko: "Uklidni se, sakra! Musíme zachránit Halsteada a potom toho zmrda klidně zabij!" Řekne Voight: "Vracíme se na okrsek." Zavelí.

Když tam dojedou tak předají mobil opět Jinovi a pak zjišťují, kde by mohl být, ale bohužel, do večera nemají ani jednu použitelnou stopu.

Voight pak musí na schůzku s Antoniem. Řekne mu o situaci a znova ho chce stáhnout, ale zase si naběhne, teď to přece Antonio nevzdá, už kvůli svému kamarádovi a taky si pořádně k ruce připraví svůj alarm. Voight mu také oznámí, že zvýší jeho ostrahu a poté se rozejdou. 

Chicago PD - Setkání, které mění životKde žijí příběhy. Začni objevovat