Čas se dá opět do pohybu. Uplynou tak další dva měsíce vytrvalé práce, lásky a utužování kolektivu v po barech s kolegy...
Vztahy mezi Voightem, Erin a Jayem jsou konečně vyjasněny a Justin se raději někam uklidil, takže Erininu a Jayovu vztahu nic nebrání, ať už má jít o ty hezké nebo špatné věci....
Jednou se oba dva probudí vedle sebe v posteli. Usmějí se na sebe a políbí, jako každé ráno a vstanou. Rozdíl je akorát v tom, že Erin není dvakrát nejlíp. Žaludek má nějak jako na vodě, ale nechce kvůli tomu dělat nějaký hunbuk. Není malá holka, aby si hned letěla postěžovat Jayovi nebo Voightovi, že jí není úplně do skoku. Prostě jak to přišlo, tak to zase odezní, snad... Akorát si Erin nedá dnes snídani, nebude dráždit hada bosou nohou. Jay se sice diví, ale Erin jako každá žena to umí pořádně zaonačit a zalhat. A Jay jí to zbaští i s navijákem, pro tentokrát.Pak jsou do práce a řeší případ kuplířství a černých obchodů a je důležité, aby podezřelé někdo neustále hlídal. Voight rozdělí sledovačky následujícím způsobem. Ráno Dawson a Atwater, odpoledne Ruzek a Óčko a večer v Erin a Jay a během noci Burgess a Roman.
Voight, jako šéf je toho zproštěň z jednoho prostého důvodu, potřebuje se v noci vyspat. Ale teď již nechme Voighta Voightem a přesuňme se tedy do večera za Erin a Jayem.
Jay v autě pojídá "svou koupenou večeři" za to Erin nedala do pusy za celý den ani sousto.
Jay:"Nechceš vážně něco přinést? Nebo kousnout?" zeptá se a Erin zakroutí hlavou. "Co je ti? A neříkej mi, že je to jen nějakej detox organismu, když hladovíš celej den a jestli dieta, tu taky držet nepotřebuješ."
Erin se usměje. "...Není mi dobře, od rána mám žaludek jak na vodě a je mi celkově tak nějak... divně... asi jsem něco chytla..."
Jay:"A proč si to neřekla Voightovi? Rozhodně by ti to prospělo více doma než tady." Pokárá jí.
Erin:"To je dobrý zlato... Zítra už to bude dobré." Řekne a pohladí ho po koleni.
Jay:"Mě uklidňovat nemusíš, já vim, že jsi silná a ráda vše dotahuješ do konce, a že když to není k tomu tak se stáhneš, ale celkově se mi nelíbí, jako tvému partnerovi, že se přepínáš."
Erin se usměje. "Já vím, ty si můj miláček a já se pokusím tě netrápit..." Řekne, nakloní se k němu a políbí ho.
Jay jí ho oplatí. Erin nakonec v autě usne jako nemluvně. Jay ji přikryje svou bundou a Erin se do ní zavrtá a slastně zamručí. Jay se usměje a pohladí ji po tváři a pak se soustředí na sledování. Ale nic se neděje, nejspíš i zločinci si dávají dvacet, aby byli čilí na svůj denní chléb.
Brzo ráno, Jaye a Erin vystřídá Roman a Burrges.
Jay:"Nic se neděje, buď chrápou nebo tam ani nejsou... A my padáme dom."
Roman: "Dobře se vyspěte..." Zakření se.
Jay se ušklíbne a rozjede se k domovu. Když tam dojedou, tak Jay něžně vzbudí Erin. "Lásko, jsme doma... Půjdeme hajat do postýlky..."Erin se pousměje. "Promiň, že si hlídal sám.... A mě se nikam nechce..." zamručí nesouhlasně.
Jay se usměje. "No tak tě letecky přepravíme..."
Erin: "Hmm... To by bylo super..."
Jay vyleze z auta a pak si Erin vezme do náruče a donese ji do jejich bytu, kde ji trochu zbaví oděvu, aby se moc nemačkala a uloží ji do postele. A když se sleče i on, tak si k ní zaleze. Erin se k němu stulí, zalehne mu ruku a spí dál. A tak si ráno, protože kvůli noční akci můžou dorazit až déle.
Když se Jay vzbudí, dojde udělat své lásce lehčí snídani do postele. Políbí ji něžně na rty a pohladí po tváři. "Dobré, lásko."
Erin: "Dobré...." Otevře jedno oko.
Jay ji znova políbí. "Otevře tento polibek i oko druhé?" zeptá se. Erin se zakření a jakoby se chvíli rozmýšlí, ale nakonec ho otevře taky. "Udělal jsem ti snídani... Tak doufám, že už dneska neodmítneš."
Erin: "Tobě se přece odmítnout nedá..." Řekne a zdá se, že už je všechno v pořádku. Erin dneska dokonce slupne celou snídani a ještě má takový pohled, který se zkoumavě rozhlíží kolem a říká si, co bych si ještě slupla jako zákusek. Nakonec se rozhodne, že její obětí bude Jay. Převalí se na všechny čtyři, doplazí se k Jayovi, klekne si na kolena, chytne jeho tvář a začne ho vroucně líbat. Jay se nenechá zahanbit a začne jí to hned oplácet. Není nic lepšího než takto krásně začít nový den a pak se vypravit do práce. Jenže tuto pohodičku opět rozhodí Erinin stav, kdy se jí udělá opět těžko. A vlastně nejde jen o tyto dny. Její stavy jsou náhlé nebo dlouhotrvající. Někdy nedá do pusy vůbec jídlo, jindy by snědla celé prase a jindy ji až moc vadí nějaké pachy. Ať už jde o potraviny, zplodiny, parfémy nebo mrtvolný zápach. Erin s tím nic nedělá, stále si myslí, že jde o nějakou virózu nebo třeba o zánět žaludku, ale Jay by byl rád kdyby se nechala vyšetřit, jenže Erin odmítá...
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
AcciónDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.