Erin si v nemocnici zařídila, aby ji nepřekládali na gyndu a díky Alecovi to projde. Kolegové a Jay za ní pravidelně chodí a po týdnu si ji Jay konečně může odvézt domů, kde pro ní přichystal menší uvítací překvapení v podobě oběda, kytici a něco pro mimča v podobě neutrálních oblečků.
Erin:"Páni! Ty jsou úžasný!" usměje se a skočí Jayovi kolem krku a políbí ho. "A já pro tebe taky něco mám." Řekne a z kabelky vytáhne čtvercový papír a bílou stranou ho podá Jayovi. Ten si ho vezme a otočí ho a uvidí fotečku svých dvojčátek.
Jay: "Ježišinky..." zakření se a pohladí ji bříško.
Erin ho schválně co nejvíc vyfoukne. "Jen si zvykej, za chvíli budeš vídat první břicho a pak dlouho nic a pak se objevim až já..."
Jay:"No a ještě řekni, že si ve vyšším stupni těhotenství zalezeš do vany a napustíš vodu a zůstaneš tam do porodu jako rybka nebo jako okurka v láku." Ušklíbne se.
Erin: "Ne, jen to řekni pořádně. Budu tam naložená jak velryba."
Jay:"Ale sexy velryba." ušklíbne se. "Pojďme se najíst, ať si vás vykrmím."
Erin přikývne a sedne si ke stolu a nechá se obsloužit. Během jídla, Jay opět stočí hovor na Voighta, protože by měl vědět, že skoro jeho dcera, čeká dítě.
Erin: "Rozhodla jsem se, že mu to teď říkat nebudu, dozví se to, až nastoupím do práce, tak jako ostatní. Možná ten názor ještě změním, to víš hormony." Hodí nevinný pohled.
Jay: "Dobře, je to tvoje volba."
Erin:"Já vím, že to myslíš dobře, ale známe Voighta, jak se někdy chová... A pak co dělá Justin." Dodá k tomu všemu.
Jay: "Ano já vím a taky vím, že mi názory a postoje všech jsou volné, na první místě jsi ty a miminka a jedině vás budu od rána do večera a od večera do rána obletovat a rozmazlovat."
Erin se usměje. "Já vím a proto jsem si tě nakonec vybrala."
Jay:"Ty mě? Nebylo to spíš naopak?" ušklíbne se.
Erin: "No, možná by to chtělo mi trošku oživit pamět..." Zakření se a povolí si knoflíček na blůzce. Jay:"Ale, ale... Co to provádíš? Je ti snad horko?" zakření se.
Erin: "Ne tak docela... To přijde teprve..." Usmívá se, obejde stůl a sedne si Jayovi na klín a začne ho líbat. Jay jí to začne oplácet a nakonec si po nějaké době něžně užijí přímo v kuchyni.... A vypadá to, že teď už bude vše zalité slunce, ale bohužel se tak nestane. Takové první oblačno až skoro zataženo, přijde během prvního týdne, co je Erin na neschopence....
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
AçãoDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.