Setkání, které mění život 7

27 0 0
                                    

Erin si cestou do práce koupí něco ke snídani a své oblíbené kafe a pak jde s úsměvem do rozvědky. Platt:"A sluníčko dorazilo až dovnitř našeho okrsku, to tu bude dnes krásně." Usměje se.

Erin:"Také zdravím seržatko." Odpoví a jde do svého patra a poprvé za celou dobu co zde je se na Jaye usměje. Jaye to překvapí a nenápadný poloúsměv ji oplatí.

A protože je celkově i v kanceláři klid a všichni dělají administrativu, tak přitom i různě vtipkují. Erin se usmívá a občas i ona s něčím ostřejším přisadí. Což se kolegům obzvlášť líbí, protože ji takovou uvolněnou bez požití alkoholu ještě moc neznají...

Když jde Jay v jednu chvíli na záchod, Erin se vypaří z kanceláře také.Nejprve jde do kuchyňky si nalít kafe, kvůli kolegům a pak se nenápadně vypaří na pánský záchod. Jay se intuitivně otočí a když spatří Erin, tak se zalekne.

Jay:"Myslím, že ses spletla, náš okrsek už je tak vyspělí, že má wc i pro ženy."

Erin: "A já zase myslím, že se stydět nemusíš, vždyť tě znám..." zaculí se.

Jay:"Hmm.... To je možný, ale nevím, co si od toho tady slibuješ..." Řekne a dojde k umyvadlu si umýt ruce.

Erin dojde k Jayovi, položí mu ruce kolem krku, jednou rukou mu hrábne do vlasů a pak se přisaje k jeho rtům. "Hmm... Stále a za každé situace chutnáš opravdu božsky." Zavrní mu do úst.

Jay:"Proč, to děláš?" zeptá se mezi polibky.

Erin se odtáhne. "Mělo by tě těšit, že po tobě toužím..." usměje se.

Jay:"Těšilo by mě kdyby se tvoje chování neměnilo jako aprílové počasí." Pronese a odtáhne se. Erin: "Promiň za ten včerejšek..."

Jay pokrčí rameny. "...Každý máme svůj život..." Řekne a opustí toalety.

Erin se za ním dívá a stejně ví, že ho dostane kam chce. Poté vyjde též ze záchou a jako by nic dojde ke svému pracovnímu stolu a začne opět dělat hlášení. Když si všichni splní své povinnosti, tak je Voight pustí domů dřív. Erin jde domů se umýt a hezky obléct a pak jde za Jayem. Ten je doma a otevře ji. "Ty? Co tady děláš?" zírá na ni.

Erin: "Včera si překvapil ty mě dnes já tebe..." usměje se líbezně a dodá: "Doufám, že tu nemáš nějakou slečnu..." zatlačí ho do jeho bytu.

Jay: "Ne!" svraští čelo a jeho výraz jasně říká - nejsem jako ty.

Erin: "Já tě zbavim toho zašmutilého výrazu." Řekne a vrhne se na něj jak hladová šelma. Hold zadržovaná nadrženost právě vyplula na povrch a teď se dere ven jako magna v hrdlu vulkánu. Dokonce se jí ani nechce nikam chodit. Zavěsí se Jayovi kolem krku, opře se zády o zeď a obejme ho nohama kolem boků a vroucně ho líbá a po chvíli mu začne slíkat košili a udělá mu prostor, aby si mohl rozepnout kalhoty. Erin má pro Jaye jedno překvapení a to, že si nevzala spodní prádlo, takže jim nebráni nic v tom, aby si hned nedočkavě užili. A až poté se přesunou do postele, kde pokračují v erotických hrátkách, skoro celou noc....

Chicago PD - Setkání, které mění životKde žijí příběhy. Začni objevovat