Jay je zklamaný, zase jeho odhad selhal, jako kdykoliv předtím. Jediným lékem je práce a občas zábava s bývalými kolegy. Bohužel, pro Jaye, když je tam Erin, tak hned odchází nebo když ví, že tam bude i Jay, tak tam ani nejde. Čehož využívá Ruzek a dloubá do Jaye, že teď může do Lindsay začít dělat on. Jay na to nemá náladu a tak občas vybuchne, někdy se drží, aby na něj neskočil a nedal mu po hubně...
Tato doba je dost komplikovaná a završí se to tím, když jde Jay jednou pozdě večer z práce a uvidí Erin a Justina v objetí, které rozhodně nevypadá jako "sourozenecké" nebo přátelské. Tenhle fakt, ho bodne hodně u srdce a on ani neví, proč ho jeho nohy táhnou k Allie. Ta je jako každý večer doma a Jayova návštěva ji mile překvapí.
Allie:"Ahoj, tebe bych tu nečekala..."
Jay:"Ahoj, můžu dál?" zeptá se.
Allie:"Mám tu sice nepořádek, ale když přivřeš oko.... raději obě, tak dál můžeš." Usměje se.
Jay: "Mám takový dojem, že jsem právě oslepl." Ušklíbne sea vejde dovnitř.
Allie mu nabídne pivo, doprovodí ho do obýváku a sedne si k němu. "Tak co tě žere?" zeptá se.
Jay: "Mělo by mě něco žrát...?"
Allie:"Jo, máš smutný pohled a tak celkově jsi celý měsíc takový zašmušelý... Něco se stalo, v tom tvém vztahu?"
Jay:"...Jo, skončilo to... definitivně, tím jsem si už jistý."
Allie:"Proč ten skeptismus? To vidím u tebe poprvé, třeba je ještě nějaká naděje."
Jay:"Viděl jsem ji dneska s jiným... A měli se k sobě..." Pokrčí rameny.
Allie:"To mě mrzí, Jayi.... Ale asi mám lék na tvůj problém." Pronese a přisune se blíž k Jayovi a vezme mu s rukou pivo. "....Tohle se ti bude líbit...." zašeptá a políbí ho, jen tak lehce na ochutnávku, jako by zkoušela, třeba jestli není jedovatý. A když zjistí, že se Jay vůbec nebrání, ba naopak oplácíjí to. Allie se usmívá a mimo líbání do toho zapojuje pohyby těla a doteky a brzo na to se přesunou do její ložnice. Allie si hupse do své postele a Jay se postaví nad ní. Allie si sedne a obmotá mu nohy kolem jeho končetin a s kalhot mu vytáhne pásek. Jay se na ní zakření a lehne si na ní a dál se líbají, až se si nakonec užijí....
Ale úlevu, to Jayovi nepřinese, cítí se, jakoby Erin podvedl a proto u Allie nezůstane ani do rána a odejde během noci domů, vlastně hned poté co si užijí. Svůj nedávný prožitek prolije několika panáky skotské a pak ulehne do své postele a usne.
Ráno jde do práce a Allie si raději moc nevšímá a přehlíží ji, nechce v ní vybudit pocit, že v tom chce pokračovat. A to samé jí i řekne, když se potkají v kuchyňce a Allie se na něho až moc mile usměje. Jay: "Allie...?" začne.
Allie: "Ano?" zeptá se.
Jay:"Včera to bylo moc pěkný, ale já nemůžu v tom dál pokračovat."
Allie kývne. "S tím jsem počítala, ale bylo to krásné, budu na to dlouho vzpomínat." Pronese a provokativně mu dá při odchodu pusu.
Jay se ošije, podívá se kolem, jestli tam nikdo není, ještě, aby je někdo viděl a on přišel i o tuhle práci...
Vezme si kafe a jde zpět ke svému stolu. Den probíhá relativně v klidu a normálně. Až odpoledne přijde za všema Lang. "Náš dávný přítel Argentinec a jeho gang La Banda se opět objevili na scéně a opět dělají pozdvižení. Po městu se rozmohl nový typ drog, který s největší pravděpodobností pochází právě s Argentiny, ale abychom měli důkaz a mohli jsme provést i infiltraci tam, tak potřebujeme do La Bandy dostat našeho člověka a zjistit všechny podrobnosti. Je nějaký dobrovolník?" zeptá se. Přihlásí se pár agentů a Jay. "Vy Halsteade? A proč bych si měl vybrat zrovna vás? Jste tu teprve tři měsíce a jiní, třeba na to čekají jak dlouho."
Jay:"Za prvé jste se ptal na dobrovolníky a ne na zkušenosti. Za druhé můj spis jistě máte, takže o mých kvalitách a zkušenostech víte a za třetí na tomto gangu už jsem dělal v mé bývalé práci, dokonce jsem v něm v utajení působil takže znám ty poměry..." Obhájí se.
Lang si ho přeměří a poté pronese. "Dobře, agente Halsteade, hlaste se po pracovní době u mě v kanceláři."
Jay přikývne a vnitřně ho těší, že Lang nakonec kývl v jeho dobro a je mu jedno co na to kolegové i když se nějaké ty pohledy, opovržení a závisti najdou....
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
AcciónDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.