Setkání, které mění život 47

26 0 0
                                    

A během pár příštích dnů si zařídí vše potřebné a Voight dokonce u velitele zařídí, aby celá rozvědka měla dva dny volno a mohla se zúčastnit oné svatby v Dominikánské republice. Jay s Erin to schválně naplánovali na víkend, aby ještě v pátek v noci odletěli, v sobotu se konala svatba, a v neděli během dne se vrátil zbytek do Chicaga, samozřejmě kromě Jaye a Erin, ti tam zůstanou na líbanky.

Letadlo se od Chicagské země odlepí v 10 hodin večer. Na palubě panuje dobrá nálada, Ruzek jako vždy laškuje s každou sukní a ženy jsou z něj pav. A když letušky roznesou jídlo a pak seberou zbytky tak se všichni odeberou do říše snů, aby byli na svatbě a při přípravách fit.

Do Dominiké republiky doletí za 6,5 hodiny. Na letišti už je čekají Antoniovi a Gabrieliny rodiče, které všechny odvezou mikrobusem do jejich hotelu a Gaby, Burgess a Gabrielina matka si vezme do parády Erin. I když od rána neprobíhají hned přípravy, tak podle dominikánským tradic se už nevěsta nesmí vidět se ženichem, protože to do manželství přináší smůlu.

Jay tedy tráví čas s Antoniem, jeho otcem a Voightem spořádaně jako dospělí a zralí muži a zbytek rozvědky, se to snaží užívat už od začátku různými koktejly a blbnutím v moři. Zatímco lidé, které zařizují hostinu a výzdobu mají plné ruce práce, aby to do večera bylo dokonalé.

Odpoledne se všichni už odeberou na své pokoje se řádně připravit.

Erin si ve zkušebně zkouší ne nijak přeplácené šaty s typické bílé barvy a poté ji jdou holky namalovat a učesat.

Hodinu před obřadem Voight může jít za Erin, aby ji podpořil a pak odvedl k oltáři. Z jejího zjevu a krásy je ohromen. Erin je nervózní, ale zároveň i natěšená co ji čeká...

Hodina uteče poměrně rychle a Erin se zavěsí do Voighta a vydají se k pláži. Když se dostanou na její okraj, tak Antoniův otec zapne přehrávač se svatebním pochodem. Když Erin uvidí Jaye, usměje se do široka a pořádně si ho prohlídne. Když dojdou před Antoniova otce, tak ji Voight předá Jayovi a ty se společně obrátí k oltáři.

Jay:"Moc ti to sluší..." špitne.

Erin se usměje potěšeně. "Tobě taky..."

Antoniův otec Dawson st.:"Vážení snoubenci, svědkové, přátelé a rodinní příslušní. Sešli jsme se zde, abychom zpečetili Váš vztah a uvedli do svazku manželského. Než si budete moc říct své ano, tak budete muset odříkat manželský slib a po právu začíná nevěsta, opakujte po mě. Já Erin si tě Jayi beru za muže a budu s tebou ve chvílích dobrých i zlých, ve zdraví i v nemoci a k tomu mi dopomáhej bůh...." Erin to po oddávajícím zopakuje. „A teď vy ženichu - Já Jay si tě Erin beru za ženu a budu s tebou ve chvílích dobrých i zlých, ve zdraví i v nemoci a k tomu mi dopomáhej bůh..." Jay to samé akorát smírným přeformulováním zopakuje také.

Slunce začíná zapadat do oceánu a tento akt je vždy spojen s tím, že příroda tak zvláštně utichne a oceán zhoustne a vlny se v něm začnou líně převalovat.

Antoniův otec Dawson st.:"A tímto se Vás ptám Erin, berete si zde Jaye za právoplatného manžela?" zeptá se.

Erin: "...Ano..." odpoví.

Antoniův otec Dawson st.:"A tímto se ptám i Vás Jayi, berete si zde Erin za právoplatnou manželku?" zeptá se.

Jay:"....Ano." Odpoví.

Antoniův otec Dawson st.: "Tímto jste splnili všechny požadavky a je na čase si vyměnit snubní prsteny a dát si první manželské políbení." Řekne.

V tu dobu se stanou dvě nezapomenutelné věci. Slunce zapadne úplně za obzor a všude kolem se rozsvítí ohňové pochodně a jak si Erin s Jayem dávají první manželský polibek, tak jedno z dvojčátek Erin kopne do břicha a samozřejmě to pocítí i Jay. A tím pádem se jejich radost ještě několikrát znásobí a tak si oba dají ruku na Erinino břicho a znova se několikrát políbí. Což u ostatním způsobí menší emoce a začnou se smát.

Antoniův otec Dawson st.:"Tímto je váš sňatek právoplatně uzavřen." Řekne a pak se udělají takový formality a všichni se přesunou na hostinu do většího plážového altánu. Kde začnou probíhat svatební tradice a po nich se Erin dojde převléct, aby si tu párty mohla užívat také i když s menšími omezeními než jejich přátelé. Ale i to Erin nevadí v tento krásný den ji nic vadit ani nemůže. A po půlnocí se Erin s Jayem vytratí na svůj pokoj, aby si užili do sytosti i svatební noc a okusili jaké jsou hrátky ve svazku manželském. A když si je dosytosti užijí tak spokojeně usnou.

Další den se odpoledne se jdou rozloučit se svými kolegy a kamarády, kteří se vracejí zpět domů a potom je jen na nich aby si tu 14 dní užili líbánky a asi nejspíš i svou dovolenou na pár příštích let.

Chicago PD - Setkání, které mění životKde žijí příběhy. Začni objevovat