Jednou když jsou na zásahu a "ohlodávají" mrtvolu, tak to Erin opravdu neunese. Musí vyběhnout ven a obsah svého žaludku obrátit u stěny budovy. Jde spíše o drásavé a dávivé zvracení, po kterém se Erin chvěje jako osika. Tohle když spatří Jay, tak je tím dost znepokojen.
Jay:"Jsi v pohodě?" zeptá se.
Erin:"Jo... Už je mi fajn." Odpoví a pousměje se.
Jay ji odvede do auta. "To se mi vskutku nezdá..." Řekne pod mračeně a poté jde za Voightem, aby mu řekl, že odveze na okrsek nebo domu, že se jí udělalo zle. Voight přikývne, když jde o jeho skoro dceru a o její zdraví, tak to jde veškerá práce stranou.
Jay: "Jedem domu." Řekne.
Erin:"Nee! Neblázni ježiši kriste! Nic mi není tak nevyšiluj, když už se chceš starat, tak mě vezmi na okrsek. Ale fakt nestojim o nějaký posunky a milosrdenství ani od tebe ani od Voighta. Dejchám, chodim, myslim a to se rovná žiju!" Řekne tentokrát ona zamračeně.
Jay:"Ale tobě je zle už pár pěkně dlouho a nic s tím neděláš!" opáčí.
Erin:"Nic to není!" zavrčí.
Jay už raději mlčí a tak dojedou na okrsek. Erin si dojde na wc se opláchnout. Jay jí mezitím připraví čaj a z jejich erární lékárničky něco na žaludek a pak jí to donese k jejímu stolu. Když se vrátí Erin a uvidí to, pookřeje a pousměje se. "Díky..." Řekne a slupne to.
Když se vrátí Voight tak si k sobě zavolá Erin, aby se přeptal co se s ní děje a zda ji nemá sesadit z případu. To, ale Erin zase naštve a dopálí do běla. Poslední dobou začíná být i náladová. Voight jí takovou moc nezná, když už k tomu dojde, tak se raději stáhne a vyřeší to, až bude v klidu.A z práce ji teda nestáhne, když k tomu nemá moc důvod nemá....
Jenže se za pár dní ukážou jiné skutečnosti. Rozvědka konečně může zatknout ony pachateke a tak se začnou připravovat na akci. V zákoutí celého okrsku, si oblékají neprůstřelné vesty. Jay si jako vždy zabezpečuje Erin a ona jeho. Oba musejí mít jistotu, že tomu druhému se nic nestane. Poté se rozjedou do skladu, kde mají úkryt. Voight si rozestaví jednotky kolem skladu. Rozdělí to na vepředu - Voight, Ruzek, Óčko, Jay a Erin a další jdou ze zadu - Roman, Burgess a Atwater, Dawson.
Do budovy vniknout hlavním chodem a pak se rozdělí. Voight jde s Óčkem, Halstead s Lindsay a Ruzek v pozadí sám a hlídá vchod proti uprchlíkům. Ale jak pokračují dál, tak pachatelé nikde a tak se nakonec musí rozdělit i ony zmíněné dvojice.
Erin po rozdělení zajde do temné místnosti. Musí si vzít baterku, aby vůbec něco viděla. Sem tam se musí proplést skrz visícíumělohmotné fábory a vlastně díky tomu se pachateli podaří Erin překvapit. Železnou tyčí se napřáhne a bouchne ji přes ruce kde drží baterku a zbraň. Erin se zprvu lekne, protože to nečekala a ani nic nenasvědčovalo tomu, že tam někdo je. Ale to už v tuto chvíli není podstatné, musí se bránit, nemá čas ani na to, aby zavolala třeba na Jaye nebo kolegy.... Chlap se první ožene tyčí, Erin se podaří uhnout a při druhém útoku ho za ni chytit a kopnout ho. To chlapa naštve ještě víc. Pustí tyč, a napřáhne se a Erin uhodí. Ta se zakymácí a nalítne na stůl, ale nevzdává se. Boj pokračuje...
Zatím stále rovně, ale pak se chlap dostane zase ke své tyči a napřáhne se proti ní a Erin zasáhne do břicha. Tu ochromí silná bolest, kterou nikdy v takové síle nezažila, je to jako by ji někdo vrazil do břicha nůž, ale přitom zraněná není. Pod náporem blbosti vyjekne a podlomí se jí kolena a ona se pak svalí na záda s rukou na břiše.... To už do místnosti přijde i Jay a pachatel se dá na útěk. Jay se skloní k Erin. "Jsi v pořádku?!" zeptá se.
Erin:"Jo... Chyť toho hajzla." Řekne.
Jay ji pohladí po ruce a vydá se za nim a taky to ohlásí zbytku rozvědky. Pachatel zatím už stačil informovat své komplice, kteří se připravují na to klást odbor a část se chystá k útěku. Ale neví, že si už Voight zajistil posily a na cestě sem je více policistů než můžou pachatelé čekat. A za chvíli se strhne opravdu přestřelka, do které se zapojí už i Erin, která se dala už po ráně dohromady. Pár pachatelů to schytá ať už natvrdo nebo jsou jen lehce zraněni a potřebují lékařské ošetření. Ale najde se i pár šťastlivců, kterým se podaří uniknout. Po akci je všechno zdokumentováno a po "známých" pachatelích se vyhlásí pátrání a pak se prohledá celá budova a zajišťování stop shromažďuje další důkazy, které většinou jsou skryti na pouhé oko. Ty hmatné důkazy zajistí rozvědka a policejní důstojníci. A hodinu po tom se vracejí na okrsek a začnou vše zpracovávat. Háček je v tom, že se sice Erin z rány vzpamatovala, ale břicho ji bolí pořád. Tak jako zvláštně křečovitě v podbřišku. Jako kdyby měla silnou menstruaci, kterou již poměrně dlouho neměla, si náhle uvědomí. A tak se odebere na toaletu, aby se ujistila, zda to právě nepropuklo. Na wc zjistí, že trochu krvácí a tak si vezme tampon a v zrcadle se podívá na své břicho, kde se jí rýsuje pěkná modřina. (To nic není...) Stáhne si tričko a opustí wc a dojde zpět do kanceláře, aby mohla dál pokračovat v práci. Jenže se jí dělá čím dál hůř. Bolest přejde do křečí, které Erin už tak dobře nedokáže skrývat, aspoň ne před Jayem, který ji ostřížím zrakem pozoruje a mračí se na ní. Erin uhýbá pohledem, pak se zvedne a odejde do kuchyňky. Jay vystartuje hned za ní. Erin se zapře rukama o linku a snaží se to prodýchat.
Jay:"Erin, co je ti...?" zeptá se a pohladí ji po zádech.
Erin:"To nic... To přejde..." Prodýchává to.
Jay:"Co má přejít? Souvisí to s tim zásahem? Bolí tě něco?" strachuje se.
Erin: "...Jen trochu břicho... Mám tam menší modřinu... Jinak jsem v pořádku..." Odvětí.
Jay: "No tohle se mi, ale vůbec nelíbí, zavezu tě do Chicago Med, bez řečí!" Řekne přísně a Erin se nesnaží ani odporovat. "Počkej tu." Řekne a zajde za Voightem do kanceláře a řekne mu, že Erin je zle a že to souvisí z předchozím zásahem a že ji vezme k doktorovi. Voight kývne, vezme to jako samozřejmost a řekne, ať ho informuje. Jay přikývne a vezme Erin do auta a odveze do nemocnice a cestou zavolá Alecovi, manželovi Jayovi bývalé kolegyně Jules, aby je přijal...
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
ActionDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.