Setkání, které mění život 32

33 0 0
                                    

Nakonec i Voight vše zdárně skousne a mírovým krokem má být "rodinná" večeře, které se zúčastní i Justin a toho se právě Erin obává, protože Justin velice rád provokuje a ví, že i Jay vůči němu má averzi a proto by to nemuselo dopadnou úplně nejlépe. "Jayi.... Justin, oba jste od J, ale jako bratři spolu rozhodně nejednáte..." Ušklíbne se Erin a tak nějak chce odlehčit to, co se mu chystá říct.

Jay:"Ha, ha... A pointa toho všeho je?" zeptá se.

Erin:"V tobě a v něm. Justin bude provokovat a dotírat a bude tě chtít vyhecovat k tomu, abys vyletěl, abys ukázal Voightovi, že pro mě nejsi dost dobrej..."

Jay:"Neboj, na typy jako Justin jsem zvyklej, nenechám se vytočim." Řekne a Erin na uklidněnou políbí. Ta se usměje a oplatí mu to.

Večer se hodí do gala, Erin si vezme na sebe krásné vínové šaty. Jay už teď slintá nad ní jak bernardýn.

Erin: "Prosimtě nech toho,nebo si Justin bude utahovat i ze mě, že chodim z mentálem." Ušklíbne se. Jay: "Měla si mě varovat, že budeš tak nehorázně sexy, sehnal bych si bryndák, abych ti nedělal ostudu."

Erin: "Hele, nech těch keců a padej se dooblíkat." Potřepá ho po zadnici.

Jay se zakření a jde se obléct do obleku. A pak vyrážejí k Voightovi a cestou mu koupí dárek v podobě jeho dobrého a oblíbeného alkolického pití. Když dojdou k němu domu, dojde jim otevřít Justin.

Erin: "Ahoj bráško." zakření se.

Justin:"Ahoj... Tak pojďte dál." Vstoupí dál a Erin Jaye vede do útrob domu za Hankem. "U vás se nezouváte?" Pronese.

Jay: "Ne, nezouváme." Odvětí s úšklebkem. Justin přivře oči a jde za nima.

Erin: "Ahoj Hanku, tady to voní." Usměje se a dojde mu dát pusu na tvář.

Voight: "Vítejte... " Oplatí jí to. "A my se miliskovat nebudem..."

Jay: "Ne nemusíte se bát a můžete se pomazlit s tímto..." Řekne a předá mu lahev.

Voight: "To jste si nemuseli dělat škodu, ale děkuju."

Erin: "Ale jo museli, a úplateček za to, aby si nás neotrávil nikdy neuškodí." Ušklíbne se.

Voight: "No tak to nevim, zda vás to zachrání... A jinak běžte ke stolu s Justinem vás obsloužíme." Erin: "Takový servis si nechám líbit, škoda za mě nemůžou obskakovat všichni muži zde přítomní... To bych si připadala úplně jako princezna." Pronese.

Jay: "No tak v tom případě... Jayi otevři víno, vývrtka je v první zásuvce v komodě." Řekne Jay přikývne a udělá jak má. Erin ho pozoruje od stolu a usmívá se. Když víno otevře, tak nalije všem do skleniček a Erin si vezme tu svou.

Erin: "Tak si připijeme ne?"

Jay: "Nechceš počkat na ostatní."

Erin: "Nechci... Chci si připít s tebou..." Řekne a pak si společně přiťuknou a popíjejí víno. "Miluju Hankova kvalitní vína, kupuje takové sladší a těžší a po nich je člověk takový.... hezky nalazený a uvolněný...." Mrkne na něj.

Jay: "K tomu co si řekla, víno nepotřebuji, ty samé pocity vzbuzuješ ve mě ty." Řekne a nakloní se k ní a políbí.

Erin mu to oplatí a do toho přijde Justin. "No fuj! Dejte pokoj, jinak se z vás pobliju..."

Chicago PD - Setkání, které mění životKde žijí příběhy. Začni objevovat