Když dojedou do nemocnice, tak Alec na ně čeká u vchodu a pomůže Jayovi s Erin do ambulance. Alec:"Jayi, počkej venku... Přijdu ti pak říct..." Řekne. Jay přikývne a sedne si na chodbě.
Erin si lehne na vyšetřovací lůžko. "Slečno Lindsay co vás trápí?" zeptá se.
Erin:"Začalo to bolestí břicha, pak jsem začala krvácet a pak to pokračovala křečemi."
Alec: „Vyhrnťe si tričko Erin a řekněte mi co tomu předcházelo."
Erin:"Úder do břicha kovovou tyčí."
Alec:"Dobře... Od toho předpokládám, že máte ten hematom... Uděláme ultrazvuk." Řekne a ještě před tím ji břicho prohmatá a když ji dělá ultrazvuk, tak se zarazí.
Erin: "Co... Co se děje?" zarazí se taky.
Alec: "No... Zavolám si sem ještě jednoho lékaře, vydržte." Řekne a odejde z ambulance. Erin to necháme, ale čeká co bude dál.
Za chvíli se tam objeví další lékař. "Slečno Lindsay, musíme vás vyšetřit i přes vaginální část, abychom vyloučili poranění dělohy a dalších reprodukčních orgánů..." Řekne příchozí gynekolog. Erin: "Já... já asi dostala menzes... Nebo to je nějaké zranění?" Dívá se na doktory.
Gynekolog:"Nemusí to nic znamenat... Vyšetřím vás." Řekne a připraví si pomůcky. Poté ji vyjme tampon a začne ji prohlížet a po chvíli řekne: "Všechno je v pořádku... Dáme plazmu a krvácení by mělo ustat... Ještě uděláme ultrazvuk..." Řekne. Erin přikývne a nějak jí to nedochází.
Alec:"Dojdu pro přítele..." Řekne a odejde pro Jaye, a přivede ho na ambulanci. "Jayi sedni si sem..." Řekne a přistaví k Erině lůžku sedačku.
Jay se podívá na Erin nechápavě a ona na něj a chytne ho za ruku. Gynekolog začne Erin přejíždět po břiše, až najde to co hledá. "Takže slečno Lindsay a pane Jayi..." Začne.
Jay:"Co se děje, pane doktore?" zeptá se.
Lékař zvedne ruku k obrazovce ultrazvuku. "Vidíte tady tento "útvar?" zeptá se obou gynekolog a Erin s Jayem přikývnou.
Erin: "To je nádor?" zeptá se a vykulí oči.
Gynekolog:"Nee, něco mnohem příjemnějšího čeho se dočkáte tak za 7 měsíců..." Řekne g s úsměvem.
Erin: "7 měsíců.... Cože...? Dítě, čekám... čekáme dítě?" koktá a střídavě kouká na Jaye a doktora. Gynekolog:"Ano přesně tak, čekáte miminko." Přitaká.
Jay:"...No...Ty vole..." vydechne též šokovaně.
Gynekolog:"Chcete si poslechnout jeho srdíčko?" zeptá se a oba přikývnou. Gynekolog zapne u ultrazvuku zvuky a opět Erin přejíždí po břiše. Erin je úplně nadšená a Jay civí před sebe, jak když se mu zjevil duch. Ale ani jeden z nich si z toho šoku nevšimne, že bití srdíčka je dvojité. "Počkejte, tady se mi něco nezdá..." Řekne a naladí si zpátky obraz, chvíli opět brouzdá po břiše až pronese. "No.... rodiče, mám pro vás ještě lepší zprávu... Ty miminka jsou dvě.... Tady v tomto úhlu jsou krásně viditelné..." Řekne.
Erin: "Pane bože...!" vydechne.
Jay na to zkoprněle zírá. Jedno mimi byl šok, druhé... druhé je bez komentáře, na infarkt a mrtvici dohromady...
Pakse najednou postaví, což způsobí, že zraky všech se obrátí po něm. Jay se podívá po nich a překotně začne máchat rukou ke dveřím. "Já... Tam.... Musim..." A odejde zmateně na chodbu, a za sebou slyší vyčítavý hlas Erin: "Jayi?!"
Ten však na to nereaguje, rozhlídne se po chodbě kudy se jde ven a vyrazí tím směrem. Venku se naloká čerstvého vzduchu a potom se dopotácí ke sněhové hromadě. Chvíli na ni zírá a pak než doklekne na kolena tak do toho "skočí šipku" a chvíli v tom zůstane zabořený. Když se vynoří a otře si obličej a vypráší sníh z vlasů, tak si tam zajede prsty a začne se hlasitě smát. "Ty vole! Já budu táta a hned dvojnásobnej! To není možný! Aaaa to je tak úžasný, ty vole..." Povídá si nahlas a pak si uvědomí, že by měl jít zpět za Erin, že ji určitě vylekal tím, jak rychle vypadl. A tak se zvedne opět na nohy a vydá se zpět za Erin na ambulanci. Když uvidí Jaye, tak se oba dva rozhodnou, že je nechají chvíli o samotě.
Erin:"Přepadl tě snad Yetti?" pronese, ale říká to vážně.
Jay:"Nee..." Dojde k ní.
Erin:"Hele, jestli máš..." Řekne Erin, ale Jay ji přeruší. "Lásko, to je ta nejúžasnější věc co jsem se dozvěděl. Je to skvělá novina, tohle jsem vůbec nečekal a ještě k tomu dvojčata... miluju tě... vás... hrozně moc." Nakloní se k ní a vroucně ji několikrát políbí.
Erim mu to oplácí, ale pak se odtáhne. "Studíš sněhuláku..." Ušklíbne se a dodá. "Víš co nechápu?"
Jay:"Co?" zarazí se Jay.
Erin: "Jestli tě to tak šokovalo a třeba si to nechtěl ještě.... Tak jsem ti chtěla říct, jestli hlava byla správná volba... Já bych do toho sněhu strčila něco zcela jiného..." Ušklíbne se.
Jay: "No to by mě mohl někdo zadržet za odhalování na veřejnosti..." Ušklíbne se.
Erin se zachechtá. "Ale něco mi slib."
Jay:"Cokoliv na světě."
Erin: "Neříkej to nikomu,ani stylem řeknu ti to a pššt, prostě zatím vůbec nikomu."
Jay:"Dobře, budu respektovat a dodržovat tvoje přání." Přitaká.
Po chvíli se vrátí lékaři. "Tak slečno Lindsay, rozhodli jsme se vás tu týden hospitalizovat a poté ještě dostanete 14 denní nemocenskou, než půjdete na pracovní neschopnost nebo než si zařídíte pracovní výplň úměrnou ke svému stavu." Řekne gynekolog.
Erin: "Dobře... A to že krvácím, tak to nic neznamená?" zeptá se.
Gynekolog: "Zatím ne, dnes dostanete plazmu a léky, které krvácení zastaví a poté sedativa, abyste si dobře odpočinula a také váš přítel, dnes už půjde a staví se až zítra odpoledne při návštěvních hodinách."
Jay kývne s Erin se vroucně rozloučí a odejde zpět do práce, kde řekne, že má Erin hematom na břiše a že musí zůstat na pozorování v nemocnici pár dní ,než se vstřebá a pak bude ještě na neschopence.
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
ActionDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.