Jednou večer, když už je Erin s Jayem v posteli a sledují televizní program, se jí rozehraje mobil. Erin se pro něj natáhne a zvedne ho. "Lindsay, prosím." Řekne.
Bunny:"Ahoj holčičko..." Ozve se v telefonu matka.
Erin:"....Mami? Co chceš?" zeptá se odměřeně.
Bunny: "Proč si hned tak skeptická? Proč bych hned něco chtěla?" zeptá se upejpavě.
Erin: "Protože tě znám..."
Bunny:"Ale prosimtě, tak to není... Chtěla bych tě vidět..."
Erin:"A jeje... A kdy?" zeptá se ironicky.
Bunny:"Zítra?" zeptá se.
Erin: "Nemám čas..." Odvětí.
Bunny: "No... tak pozítří?" zeptá se.
Erin:"Když jinak nedáš, mami...." Řekne otráveně.
Bunny: "Děkuji, budu se těšit, přijď ke mě do baru, jak budeš mít čas, tak ahoj dcero." Řekne .
Erin:"Hm... ahoj." Zavěsí.
Jay:"Neříkala si, že se s matkou stýkáš."
Erin:"Nestýkám, ale ona se vnucuje, když něco potřebuje... Respektive, když potřebuje prachy nebo když je v průseru a potřebuje z něho vysekat."
Jay: "Aha, mám tam s tebou jít a dělat bodyguarda?" zeptá se.
Erin: "Jo, byl bys moc hodný, ty můj bodyguarde." zakření se Erin a stulí se k němu spokojeně, že opravdu našla toho správného mužského, který se za ní postaví a bude bojovat za jakékoliv životní situace.Za dva dny jde Jay s Erin do baru, kde dělá její matka.
Erin:"Ahoj..."
Bunny:"Ahoj Erin, moc ti to sluší." Řekne a jde za ní a obejme ji.
Erin se odtáhne. "Nech těch komedií."
Bunny: "Promiň... Kdo je to?" ukáže hlavou k Jayovi.
Erin:"Můj přítel, Jay. Jayi moje rádoby matka."
Jay:"Těšíme paní Lindsay." Řekne a podá ji ruku.
Bunny:"Mě také..." Řekne a vezme Erin za ramena a odvádí si ji k baru.
Bunny:"Co si dáš? Vodku, margaritu nebo něco bylinkového?" zeptá se.
Erin: "Ne, jen vodu." Odpoví.
Bunny: "Nebývala si tak upejpavá." Řekne.
Erin: "Hele jestli chceš rejt, tak můžu zase jít." zamračí se.
Bunny: "Dobře, promiň..." Dá Erin vodu. "Můžeme si promluvit?"
Erin:"Tak mluv."
Bunny: "Chci být s tebou o samotě."
Erin:"Stejně to Jayovi řeknu."
Bunny:"To je rodinná věc, ne věc toho floutka!" svraští čelo.
Erin: "Jay je víc má rodina než ty jako má matka!" prskne a Jay ji vezme za ruku a podívá se na ní stylem - zlato, uklidni se, mysli na dvojčátka. Erin mu stisk oplatí a pousměje se. "Dobře, tak pojďme do zadu."
Matka se usměje a vezme Erin do kanceláře.
Erin:"No tak mluv..." Pobídne ji.
Bunny: "Holčičko.... Já potřebuju pomoc." Začne.
Erin: "No jako bych to neříkala a nečekala." Ušklíbne se.
Bunny:"... Půjčila jsem si prachy na tenhle bar, abych mohla solidně začít a měla to zázemí..." Pokračuje.
Erin: "Prosim tě ušetři mě toho a radši mi řekni kolik dlužíš a komu!" zvýší hlas.
Bunny: "Jde o lichváře, nějakýho pana P... A dlužím mu 2 000 000 a měsíčně musím splácet 50 000 dlužím mu už dvě splátky a on mi začal vyhrožovat, že zničí mě a můj podnik... Potřebuju zaplatit .... a úrok navrh... Erin pomoz mi, prosím..."
Erin:"Zbláznila jsi se?! To nedám dohromady ani za tři vejplaty a už vůbec nechápu, proč tě opět mám tahat z průseru, když ty na mě neustále sereš a srala. Vyžer si to jednou sama až dokonce jako já! Sbohem... A ještě jedna věc! Neopovažuj se mě ještě jednou kontaktovat!" prskne, práskne dveřmi kumbálu a dojde za Jayem. "Odcházíme!"
Jay:"Co chtěla?" zeptá se.
Erin:"No co, prachy samozřejmě, zapletla se s lichvářema, tak jsem jí řekla, ať se s tím vypořádá sama, už sebou vyjebávat nenechám."
Jay:"Tak řekni Voightovi ať se o to postará on..."
Erin: "Ne! Kašlu na ní, jestli tak moc chce, ať si o to řekne sama.... Ta mi zas, ale hla žlučí..." vrčí jak naštvaný buldok.
Jay ji obejme. "Vím jak zkrotit tvou žluč." políbí ji a odvede k autu.
Erin se zakření. "Hmm, tak to si nechám líbit." Pronese a pousměje se.
Jay jí vezme do její oblíbené restaurace a poté ji doma udělá relaxující masáž a Erin je v sedmém nebi....
Jenže matka se nechce jen tak vzdát. Začne Erin pořád psát a volat. Chodila by i za ní, kdyby věděla kde bydlí, protože ji u ní nemůže zastihnout.
A Erin dojde jednou trpělivost a na tvrdku řekne. "Mě už to sere! Půjdu za ní hned teď a půjčím jí něco, aby byl konečně klid!" Prská.
Jay:"Nedoporučoval bych ti to. Víš, že máš být teď v klidu."
Erin:"Ale to právě nejde! Nemůžu být v klidu, když mě pořád otravuje a já neslyším celý hodiny nic jinýho než zvonící telefon. Prostě za ní zajdu a basta fidly!"
Jay: "Tak to nech na zítra, nebo na odpoledne po práci, půjdu s tebou."
Erin: "Ne, to je dobrý zajdu tam sama." Pohladí ho po tváři.
Jay: "Dobře, ale zavolej mi."
Erin: "Ano taťko, zavolám a ty dávej na sebe pozor." Řekne a políbí ho. Jay jí to oplatí a jde do práce.Erin se převleče a před polednem se vydá za matkou...
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
ActionDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.