Setkání, které mění život 19

29 0 0
                                    

Přináším vám menší změnu, jelikož je to jen povídka a nehraný film =D, a tak trochu potřebuju do toho zapojit i emoce jiných lidí, které se nezúčastní hlavního děje budu jejich rozhovory psát do závorek a budou odlišeni od hlavního textu, snad Vám to nezpůsobí při čtení moc bordel. ;)

(Antonio)

Během pozdního večera se mu ozvou z gangu, že ráno mají důležité setkání a jednání v jednom opuštěném doku. Antoniovi je to podezřelé, tohle se nikdy nestalo za celou dobu co je u gangu a proto hned pošle info Voightovi. Ten zapřáhne svou rozvědku a u Platt zařídí okamžitou podporu při stavu pohotovosti.

Ráno jde Antonio na schůzku, je obezřetný a má i strach. Když tam dojede, tak už je tam část gangu La banda včetně bosse Appalossy a "Antoniův" gang se teprve sjíždí. Antonio je docela nervózní, zůstává v autě a vyčkává....

Do půl hodiny dorazí už všichni a tak se může sněm začít konat.

Appaloosa:"Vítejte spoluobchodníci." Hodí tam úlisný výraz. "Omlouvám se za tuto schůzku takto poměrně brzo, ale jak se říká, čím dřív tím líp..."

Garrano: "O co jde, Appalooso?" zeptá se.

Appaloosa:"Řekl bych, že si na prsou hřejeme hada... nebo snad hady...?" ušklíbne se.

Garrano:"Hele o co jde? Kvůli obchodu tu asi nejsme? To bys nevedl tyhle kecy..." Poznamená.

(Ruzek: "Voighte, neměli bychom zasáhnout? Vždyť evidentněví, co je Antonio zač." Namítne.

Voight: "Ne, zatím je vše Ok, Antonio to zvládá a potřebujeme info o Halsteadovi. Zasáhneme až na vyžádání." Řekne.)

Appaloosa: "Máš pravdu nejsme... Enrique, přiveď ho." poručí Appaloosa.

Garrano nechápavě civí na to oč jde. Enrique za chvíli přivede Jaye. Na obličeji má oděrky a modřiny, sotva přes otok vidí na levé oko, kulhá a obličej má zkřiven do bolestivé grimasy. Ruce spoutané za zádyprovazem. Antonio na něho vyvalí oči a sotva slyšitelně, pronese - no do hajzlu.

Appaloosa: "Rozvaž ho, přece to není zvíře." Zašklebí se. "Řekne mi někdo, kdo je ten chlap doopravdy zač?" zeptá se všech. "A neříkejte, že můj poskok, to dávno už není...." Jeho výraz se změní a nakopne Jaye do holeně a ten se sesune na kolena a při dokleku sykne bolestí a dá jednu přes hrudník, jako když má i poraněná žebra.

Antonio:"...Jayi...." Řekne už slyšitelně.

Appaloosa: "A rybička se chytla na udičku..."

( Atwater: „Jay je tam, tak můžem zasáhnout ne?" pronese.

Voight: "Ne! Ještě vyčkáme." Řekne nervózně.)

Appaloosa: "Tak abych vám tyto dva chlapce představil. Jay Halstead, agent FBI, Antonio Dawson speciální rozvědka. Pěkně nás dopálily co?! A my proč obchody nejdou když, je tyhle dva se svýma šéfama prznili. Ale já už trest připraven mám, Enrique, devítku." Řekne.

Ten poslechne a donese Antoniovi zbraň. Ten si ji ač velice nerad vezme a nechá ji sklopenou k zemi. Appaloosa: "Zahrajeme si... Zabij ho a ty přežiješ nebo ho nezabij a nepřežiješ ani ty, ani on a možná ani tvoje fízlovská rodina..."

Garrano opravdu na to jen šokovaně čumí, jak byl tak blbej a neuměl do pěti počítat. Antonio se na Appaloosu zaraženě podívá a asi jen instinktivně začne zvedat zbraň na horu....

Appaloosa:"Ale, ale ono to jde... Zabij ho."

Antonio se kouká na Jaye a ten zase na něho s pohledem, který jasně říká - TAK TO UDĚLEJ, ZABIJ MĚ.

Appaloosa:"Tak co bude?!" zaprská.

Antonio mlčí a nic nedělá, je jak socha. Appaloosa kývne na Enriqua, ten k nim dojde a dá Antoniovi zbraň na zátylek a Appaloosa namíří na Jaye. "....Stále nic? Necháš ohrozit svou rodinu? Jakže se jmenuje syn? ... Diego?" Řekne.

Antonio po něm švihne pohledem a zmáčkne SOS signál a rozvědka k nim hned vyrazí a Voight pošle hlídku i k nim domů.

Appaloosa: "Tak co bude?!" prskne.

Antoniovi se v ruce začne zbraň chvět a snad se začne i modlit, aby už rozvědka byla na místě a zároveň se objeví, náznak výčitek, že už to mohl zmáčknout mnohem dříve.

Naštěstí rozvědka opravdu za chvíli dojede a z auta vyskáčou všechny známé tváře - Voight, Óčko, Ruzek, Burgess, Roman a Atwater a další policejní síly. První co Antonio udělá je to, že se před kulkama, co začnou svištět kolem, schová, ale pár kumpánů z obou gangů to schytají. A jako naschvál se kulky vyhýbají bossům, hlavně Appaloosovi, který využije příležitosti.Čapne Jaye a dotáhne ho k autu. Narve ho do něj a vleze si k němu a nastartuje.

Antonio:"Voighte, odjíždí!" zařve a rozeběhne se k němu. Voight nasedne do auta, Antonio k němu a rozjedou se za nimi. "Že vám to, ale trvalo." Pronese.

Voight: "Čekali jsme na správný okamžik... A propo tvoje rodina je v pořádku, před domem máš hlídku... Zřejmě si jen nechal zjistit tvoje info." Řekne.

Antonio: "Díky..." zaboří hlavu úlevně do opěrky.

Voight:"Co Halstead?" zeptá se.

Antonio: "Nehorázně ho ztloukli... Víc nevim... Byl překvapený, když jsem se tam objevil... Ten Appaloosa je hroznej zmrd, je schopný ho vážně sejmout, nesmíme je ztratit..."

Voight: "Neboj už je skoro máme..." Řekne.

Jenže se Appaloosa připlete do rušné křižovatky. Udělá pár myšek. Pár náklaďáků dostane smyk, do toho osobní auta a dojde k hromadné kolizy. Auta se zkříží a zatarasí tak Voightovi a Dawsonovi cestu.

Antonio: "K sakru!!" zařve a praští pěstí do palubky. Poté vyběhne z auta, chvíli běží za ujíždějícím autem a nakonec po něm několikrát vystřelí, ale nejspíš mine. "Do prdele!" Zařve a sepne si ruce za hlavou.

Voight: "Vyhlásil jsem pátrání... Najdeme ho... Pojď vrátíme se na okrsek." Řekne. Antonio přikývne, ví, že tady nic nevzmůžou...

Když se vrátí na okrsek, tak začnou procházet všechny materiály, budovy, úkryty obou gangů a vytypovávají vhodná místa jak v oblasti úniku, tak i kolem ní a dále vyslýchají zadržené, tím svým drsným způsobem....

Chicago PD - Setkání, které mění životKde žijí příběhy. Začni objevovat