Setkání, které mění život 40

31 0 0
                                    

(Erin)

Je zavřená v temné místnosti, sedí na židli, ruce spoutané lanem za záda, ústa přelepená lepící páskou a po ráně do hlavy má pěkné třeštění a pak neví co od těch lidí může očekávat a zda ji něco hrozí a nebo již ji a miminka něco ohrožuje? Mohla je ohrozit ta rána do hlavy? Nebo dostala Erin nějaké „léky" nebo něco jiného? Třeba nějakou drogu...?

Erin se ani tak nebojí o sebe, možná ani ne tak o děti, jako Jaye. Ví, že už ji hledá a taky ví, že když je vytočený dělá unáhlená rozhodnutí a když se k tomu přidá Voight a jeho styl jednání má obavu, aby se ti kohouti vzájemně nepozabíjeli. A pokud se do toho přidá i Bunny, tak to teprve bude horor...

Erin tam dole ztratila pojem o čase. Neví jestli už je ráno nebo stále noc... Jestli uteklo pár minut, hodin nebo snad dní. A další otázkou je, jak dlouho tam bude zavřená...



Jayovi i Voightovi snahy jsou marné a nepodaří se jim Erin ani Bunny najít. Jay šílí a i další noc se snaží Erin hledat na vlastní pěst a nakonec usne na svém psacím stole a vzbudí ho až příchod kolegů.

Antonio:"Dobrý ráno, workoholiku." Pronese.

Jay cosi zahuhlá do stolu. Antonio zajde do kuchyňky a přinese jak Jayovi tak sobě kafe. "...Dík..." Antonio: "Měl bys jít domu, se převlíct, dospat se... O pátrání se postaráme."

Jay:"Ne to je dobrý... Jsem v pohodě..." Řekne a prokřupe si krk a záda a pak jde na záchody se polidštit. A když se vrátí, čeká ho v kanceláři překvapení....

ProBunny nastal další den splátky, na kterou se jí nepodařilo sehnat, ale vůbec žádné peníze. Jindy by to nechala být a vypařila by se na nějakou dobu, ale v tento plán ji zhatil pan P a to tak, že ji večer před splatným dnem zavolal a dal ji k telefonu unesenou Erin. To až Bunny donutilo, aby přestala opět zastrkávat hlavu do písku a šla za Voightem. Ale na okrsek dorazí ještě předtím, než se tam Voight objeví a tak ji Platt posadí dole na recepci, aby na něj počkala. Voight dorazí na osmou jako vždy a Platt mu naznačí, že má návštěvu. "Ty? Co tě zrovna sem přivádí?" zeptá se.

Bunny:"Ahoj Hanku... Já mám problém..." Pronese.

Voight:"Hm, jak jinak. Pojď teda se mnou." Řekne a vezme ji nahoru.

To se akorát Jay vrátí z toalet, když ty dva uvidí. "Vy?! Konečně...Kde jste byla?!" Osočí se na ní a Bunny po něm vrhne nenávistný pohled.

Voight:"Jayi, já to vyřešim..." Řekne, ovšem ten nedbá.

Jay:"Byla za Váma Erin,zaplatila za Vás? A kde je teď?! Vyměnila jste ji za něco jako věc? Nebo si ji někde sama dojíte?!" zaútočí.

Bunny ho ignoruje a nevšímavě řekne: "Hanku, chci se bavit jen s tebou..."

Jenže Jay po ní opět zase vystartuje. "Mě je jedno, že mě přehlížíte, mě nezajímáte vy! Mě jen zajímá kde je Erin?! Narozdíl od vás mi na ní záleží a mám o ni strach!" zavrčí a Voight mlčí, protože ví, že Jay má pravdu.

Bunny:"A mě asi ne?! Co si to vůbec dovoluješ se mnou takhle mluvit?! Narozdíl od tebe jsem ji porodila! Vychovala a zajistila hezké dětství!" prskne.

Jay: "Cože?! To jsem asi blbě slyšel... Hezký dětství?! Čim, že se ona musela starat o vás?! A musí to dělat do teď! Neustále platí za vás dluhy a vy ji znáte, jen když vám teče do bot! A teď potom všem se budete ještě obhajovat?! Proč jste teď přišla za Voightem? Vyžebrat další splátku?!"

Bunny se naštve a vrazí Jayovi facku. "Až Erin pustí, tak ji řeknu a rozmluvím ji to ať je s tebou i nadále! Nejsi partie pro ní!" zařve.

Voight: "A dost! Nechte toho oba! Já to s Bunny vyřídím!" Řekne tvrdě. To už se taky sejde komplet celá rozvědka.

Jay:"Moment, nepleť se do toho! Jde o mojí holku... Jak pustí?! Co znamená pustí?!" zbrunátní. Bunny:"Neřekla jsem pustí.... Už nevíš, co si slyšíš a co je výplod asi tvé bujné fantazie." Zatváří se pohrdavě.

Jay se neudrží a chytne Bunny za paže. "Do prdele už! Mě nezajímáte vy! Erin je těhotná! Tak tu na mě nehrajte tu Vaši posranou hru! A řekněte mi kde je!" zařve a v tu chvíli se na něj všichni udiveně podívají.

Voight: "Cože je Erin?" zeptá se.

Jay: "Těhotná!" prskne.

Bunny: "Ale... Ale to mi neřekla..." Řekne.

Voight: "Drž .... Kde je Erin?! Jay má pravdu, nestarala ses doteď, tak si na něco nehraj a jestli nechceš vést další rozhovor ve výslechovce tak nám řekni vše!"

Bunny:"Půjčila jsem si u pana P...." Antonio hned potom co řekne jeho jméno začne hledat v databázi. "...Musim mu splatit 95 000... A já chtěla zmizet a nějak si ušetřit, ale on mi pak volal, a řekl, že má Erin... No tak jsem šla za tebou..."

Voight si opět pohrává v ústech s jazykem. "Antonio?!"

Antonio:"... Jo mám to." Přijde k tabuli. "Má v pácu tyto objekty. Tyto jsou v centru a jsou to spíše pobočky. Tyto jsou při okrajích města, v problémových čtvrtích a tyto v opuštěných objektech." ukáže na mapě.

Voight: "Dobře, půjdem po těch opuštěných a po všech naráz, abychom eliminovali to, že se dokáží nějak spojit a varovat a Erin třeba přemístit.... A Atwatere dojdi pro Platt." Řekne a pak rozdělí všem objekty a kdo s kým půjde. Voight si tentokrát vezme Jaye, bude lepší, když oba s velkým množstvím adrenalinu budou po spolu a tak nějak nezatáhnou ostatní do problémů.

Platt:"Co se děje, Hanku?" zeptá se.

Voight: "Postarej se o Bunny, nesmí opustit okrsek dokud se nevrátíme z akce." Řekne.

Platt přikývne a Bunny odvede. A na schodech se zastaví a otočí se zpět na Voighta. "Najdi ji, Hanku." Řekne a Voight přikývne. Tentokrát ani nikdo nečeká na to, aby jim Voight musel říkat jdete se oblíkat, jdou sami a za chvíli už jsou na cestě do daných objektů. 

Chicago PD - Setkání, které mění životKde žijí příběhy. Začni objevovat