A asi po dalších třech hodinách přijde do pokoje lékařka Erin vyšetřit. A zjistí, že už za chvíli budou moc jet na sál a taky dá Erin infuzi glukózy, aby nabrala síly na porod dvojčat."Za půl hodiny přijde sestra a převezeme na sál. Nebojte se, že porodíte hned, nejdříve budete rodit teprve za hodinu až hodinu a půl." Řekne lékařka a odejde.
Erin se převalí na záda. "Ježiši, já už to chci mít za sebou... Prosím zlatíčka už mě netrapne..." zaskučí Erin.
Jay:"Už to zvládneš lásko, za chvíli bude po všem a budeme čtyři a za to stojí..." Řekne.
Erin:"Hmm... Do tý doby umřu..." zaúpí. Jay ji pohladí po břiše a pak ji otře pot z čela a políbí ji.
Za půl hodiny přijdou sestry a převezou Erin na sál a Jayovi dají plášť.
Lékařka:"Takže paní Halstead, teď Vás napojíme na monitor, abysme mohli snímat srdeční funkce miminek. Protože jsou to dvojčata na obě je vyvinut velký tlak. Budete je rodit postupně v rozestupu 15 - 30 minut. V případě, že by došlo u druhého miminka ke komplikacím, provedeme neodkladně císařský řež. A když porodíte druhé miminko tak z vás poté do hodiny vyjdou placenty."
Erin přikývne. "Dělejte co chcete."
Lékařka:"Teď Vám dáme ještě glukózu a pomalu se připravíme na porod." Řekne la dojde se převlíknout.
Za další půl hodinu přepadnou Erin už tlakové bolesti, které ji začnou nutit tlačit. "Takže Erin, jsme u cíle, takže při další kontrakci se zhluboka nadechnete a pak co nejvíc zatlačíte. Čím víc budete tlačit tím méně budete trpět." Řekne gynekoložka.
Erin ani na její slova nereaguje. Zavře si oči, začne pravidelně dýchat, pevně se chytne Jaye a pak začne tlačit ze všech sil. A když jí dojde dech, na chvíli si vždy odpočine a pak začne znova tlačit.
Až ji po několika minutách řekne lékařka. "Hlavička je venku, přestaňte tlačit, miminko teď z vás pár tahy vytáhnu, abychom Vám šetřily síly."
Erin vnímá to, jak z ní miminko vytáhnou a ono začne plakat. "Gratuluji, první se nám na svět prodral chlapeček... Chce si tatínek přestřihnout pupeční šňůru?" zeptá se.
Jay chvíli váhá, ale nakonec přikývne. Lékařka Jayovi řekne, co a jak má dělat a když ji přestřihne tak chlapečka zabalí do osušky a dají mu ho do náruče, aby ho přiložil Erin na hruď. Chlapeček se v cukuletu uklidní.
Erin se usmívá. "Jaké mu vybereš jméno, tatínku?" zeptá se.
Jay: "...Lukas." Řekne.
Erin se usměje. "Ahoj Lukasi..."
Lékařka:"Tak maminko, my Vám synáčka opět vezmeme, protože před sebou máte ještě jeden úkol. Druhé miminko je v pořádku, srdeční akce pravidelná, mírně zrychlená, zůstáváme tedy u přirozeného porodu, dýchejte a připravujte se na další fázy." Řekne.
Za necelou půl hodinu Erin začne rodit i druhé miminko a tento porod už je i méně náročný a za chvíli se sálem rozhlíhá pláč dalšího miminka, tentokrát holčičky.
Jay opět malé přestřihne pupeční šňůru a položí ji na Erininu hruď. "Ahoj Natálko..." Řekne hned Erin a pohladí ji po ještě vlhké a ulisané tváři. Za chvíli si ji sestra také odnese, aby ji umyli a vyšetřily. Jay: "Děkuju lásko, hrozně moc děkuju.... Miluji tě..." Řekne a několikrát ji vroucně políbí.
Erin:"Pro tvoje šťastný oči cokoliv... Taky tě miluju... Ježiš já jsem unavená." Pronese.
Lékařka: "Nebojte maminko, jen co se zbavíte placenty a my vás dáme do kupy, tak Vás odveze na pokoj si odpočinout... Budete chtít vidět ještě miminka?" zeptá se.
Erin: "Na to unavená nejsem nikdy..." Řekne.
Lékařka se usměje a za chvíli ji přinese sestra obě děti a nechá je chvíli u rodičů než všichni tři putují na své pokoje a Jay domů...
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
AçãoDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.