(Jay X Voight)
(Ježiš proč hned myslí na sex?! Chtěl jsem ji doprovodit a zároveň se poptat na Voighta... Copak spolu chrápou? ...Ach jo...) Jay jde také domu a ráno s Lindsay střídají noční hlídku, al nejprve se musejí stavit na okrsku a Voight si ho zavolá k sobě do kanceláře.
Jay:"Ano pane?"
Voight: "Řeknu ti jednu větu a zároveň varování. Nech Erin bejt, v její přítomnosti zapomeň na to, že jsi chlap! Jestli nechceš, abych ti ustřelil koule a pověsil je do průvanu jako varování pro ostatní. Prostě ho nech zastrčenýho a zůstane ti všechno a i práce! Dej si odchod."
Jay:"...Hm... měla to být věta a byli to tři... Zatím šéfe." Odejde Jay a s Lindsay odjedou na hlídku.
Jay:"Můžu mít dotaz?" zeptá se.
Erin: "Povídej..." Pobídne ho.
Jay:"Co je mezi tebou a Voightem?" zeptá se.
Erin:"Nic..." Odvětí.
Jay:"Nic? Jsi snad jeho milenka? Nebo žena? Nebo jak si mám vysvětlit to, že se znáte a přivlastňuje si tě?"
Erin se nafoukne. "To jsem si mohla myslet, že tě to napadne, ubožáku!" prskne.
Jay:"A co si mám myslet, jako potom? Potom co mi Voight řekl, že nemám na tebe ani pomyslet, jinak, že mi ustřelí koule."
Erin po něm šlehne pohledem. (Cože? To si dělá srandu ne?!) "To neřeš... On je prostě takovej." Odpoví vyhýbavě.
Jay:"Jak takovej? Co spolu máte společnýho, že je to tak tajný?"
Erin: "Jde o starou záležitost... A my spolu nic společnýho nemáme, tak se prostě nestarej."
Jay:"Odkdy nemáme nic společnýho?" zeptá se překvapeně.
Erin: "Od doby co jsem v rozvědce, to tě mohlo napadnout." Odsekne.
Jay:"Aha... Tak fajn..." odsekne.
Erin se na něho podívá nechápavě. "Co je?!"
Jay:"Nic... Nic se nestalo, nic jsme spolu nezažili a při nejmenším se známe jen týden..." Odvětí.
Erin: "Pán se urazil." Ušklíbne se.
Jay: "Co?! Ne... Ty sis začla, a jsme tu na hlídce nemáme řešit naše problémy."
Erin: "Máte pravdu, pane detektive." Řekne a dodá: "Jdu pro kafe, chceš taky nebo si dojdeš sám?" zeptá se.
Jay:"Jo chci, dík." Odpoví. Erin kývne a odejde.
Jay bouchne pěstí do palubky. (Sakra! To šlo vážně skvěle. Debile, si se předvedl zase...) Jay je sám na sebe naštvaný. Ač nechce možná, ukazuje víc než by bylo radno. Prostě mu vadí, že nezná všechny detaily, kdyby aspoň něco naznačila, ale to ne... Jakmile Erin donese kafe a jsou spolu, tak už celou dobu mlčí, do doby než jsou odvolání ke střídání.Poté napíšou hlášení, udělají nějakou administrativu a večer jdou domu, každý sám a k sobě.
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
AçãoDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.