Ráno Jay vstává opět do práce a tak trochu si myslí, že třeba po té včeřejší party, by se ledy pohnuli a že by Erin byla víc komunikativnější a vstřícnější no a nebo naopak taky ne, a bude to opět ještě horší než včera?
Dojde do práce a pozdraví se s kolegy. Erin sedí za stolem a všem odpovídá jen na půl pusy a je celá rudá, a to z prostého důvodu, stydí se za včerejšek.
A když jsou v kanceláři všichni, Erin se osmělí, odkašle si a postaví se. "Já... chtěla bych se omluvit za včerejšek... I když jsem Vás nepozvala, tak se přeci jen slušilo za Vászaplatit, když to byl můj první den tady... Tak jestli chcete, vyrovnám se s vámi." Řekne.
Ruzek: "To nezní špatně." Řekne s pousmáním.
Jay:"Nebuď chamtivěj Ruzeku... To je dobrý, si dáma a neměla bys platit za bandu chlapů... Oplatit nám to můžeš příště, třeba další pařbou..."
Erin se pousměje. "Jo to z ní asi lépe... Tak se sejdem v pátek zase u Molly jen my... bez šéfa."
A všichni přikývnou jen Ruzek chvíli mručí.
Voight: "Tak už jste se dobavili? Máme práci, tak se do ní dejte laskavě. Chci výsledky!" zamručí, protože se mu nezamlouvá Erinino chování. Asi by si s ní měl promluvit, jaké on má pravidla ve své jednotce....
Během dne přijdou první výsledky jejich snažení a Voight se rozhodne pro noční akcičku. Jde o sledování hlavního podezřelého a procházení pár barů a nenápadné pátrání po nové droze.
Jay s Erin procházejí bary. Vždy si něco malého objednají a prokoukávají po typických lidí - dealerech. Vždy to vytipují dobře, koupí si obyčejné drogy a pak se ptají po nové látce. Avšak nikdo o ničem takovém neví. A tak pátrání po barech do dvanácti zabalí a jdou domu. Jen hlídka zůstává na svém místě.
Jay: "Doprovodím tě." Navrhne.
Erin:"Nemusíš." Odvětí.
Jay:"Ale chci, pro mladou, krásnou a opuštěnou ženu je město, kór v těchto hodinách nebezpečné." Začne trochu flirtovat.
Erin:"Nech toho! Jsem tu autem, čau zítra."
Jay:"Co se děje? V čem je problém?" Jay si stojí momentálně na vedení.
Erin:"Prostě to skončilo! Najdi si jinou štěrbinu pro zasunutí, dobrou." Odejde Erin.
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
ActionDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.