Setkání, které mění život 2

57 0 0
                                    

Další den si jde Erin,opět sednou do toho baru a doufá, že na ono muže opravdu narazí nebo ji snad jen vodil za nos? A byl to snad onen podezřelý muž, na kterého opravdu čekala? Protože ten muž nedorazil... A jestli to podělala a nechala ho prach prostě odejít tak ji šéf zabije a možná ji i zkomplikuje odchod do nové práce...Jay se ten večer opravdu neukáže a Erin je brutálně naštvaná je si téměř jista, že to byl on a rozhodne se jednat. I když ho nijak nezná,a on prostě nepřišel tak se rozhodne, že nebude dělat humbuk tím, že udělá jeho „nákres" a vyhlásí po něm pátrání, ale postačí k tomu, když se poptá barmanky a třeba ji doporučí jiný lokál nebo ji třeba dá rovnou i adresu jeho bydliště. S barmankou, Jay zase takový kamarád není, takže jeho adresu neví, ale Erin prozradí jeho jméno a také ji doporučí i jiné podniky. Erin jí poděkuje a vydá se na "průzkum." Ale ani nikde v okolí ho nenajde. Erin zuří, ale nemíní, kvůli tomu projít celý Chicago prostě si počká, jak pravý přísloví kdo si počká, ten se dočká...

A to čekání se jí opravdu jednou vyplatí. S Jayem se potká v baru Blue Laguns, tentýž bar jako se zde potkali poprvé. Přitočí se k němu a sedne si vedle něho na barovou židličku. "Říkal si, že se stavíš tady další den, ale ne, že tvoje bývalé zítra je pár dní." Začne bez pozdravu.

Jay: "Hm... Něco mi do toho přišlo, ale snad si tu nebývala každý večer, by se ti to nemuselo vyplatit."

Erin:"Vyhrožuješ mi?!" svraští čelo.

Jay:"Ne vůbec ne, jen abys tady nesnesla tři vejce a z jedno si nevyseděla ptáka." Ušklíbne se.

Erin:"Ha, ha, ha moc vtipné."

Jay: "Dáš si něco?" zeptá se.

Erin: "Ne." Vezme ho za ruku.

Jay se zvedne a jde za ní. Erin si zajde do jeho pozadí a ruku mu po cestě ven z baru zkroutí za záda. Jay:"Au, co děláš?"

Erin:"Pokračuj, pokračuj." zamručí Erin, až společně vyjdou před bar a Erin ho přimáčkne obličejem ke stěně, jako tenkrát a ruku mu ještě víc zohne a rozkopne nohy.

Jay:"Co děláš, proboha?!"

Erin:"Jsi zatčen, po druhý už mě neoblbneš." Řekne a vytáhne pouta.

Jay:"Počkej! Co to děláš?!" Jay je v šoku.

Erin: "To určitě! Mě neoblafneš a drž pysk." Řekne.

Jay:"Ježiši kriste, šáhni mi do pravé přední kapsy u kalhot, mám tam odznak, nebo jestli se bojíš, tak mě to nech udělat." Navrhne jí.

Erin: "Zapomeň!" Brutálněji ho otočí a přirazí zády na výlohu a šáhne mu do kapsy, odkud vážně vytáhne odznak. "To si ukradl kde?" zeptá se.

Jay:"Nikde, jsem opravdu polda. Jsem Jay Halstead, detektiv, jestli nevěříš v další kapse mám občanku." Řekne.

Erin: "Hmm! ...Sorry." zavrčí zklamaně.

Jay: "Tvoje krásná omluva se přijímá a můžeš mě prosím už pustit?" zakření se na ní.

Erin: "Hm, to si ještě rozmyslím, ale možná bych tě měla opravdu zadržet za maření policejního vyšetřování." Řekne.

Jay:"Jsi ještě víc sexy, když se zlobíš, ale nechápu proč, bych měl být zadržen?" zamračí se.

Erin: "Kvůli tvému pondělnímu výpadu, jsme přišli o hledaného zločince. Vyplašil si ho...." Začíná Erin trochu nesoustředěně blábolit.

Chicago PD - Setkání, které mění životKde žijí příběhy. Začni objevovat