(V pátek před večeří)
Erin zajde do baru k Molly s velkou krabicí, kam taky pozvala zbytek rozvědky a ostatní kolegy mimo Voighta a Jaye, ten je teď doma, kde dodělává večeři.
Ruzek:"A matička už jde."
Atwater: „A kde si nechala šroubečka?" přisadí si i Ruzek.
Erin:"Jo matička, ale jenom na chvíli. Šroubeček je doma.... Něco jsem Vám donesla a zaplatím Vám menší rundu, ale teď na řadu přišlo tohle." Položí na stůl krabici a otevře ji.
Všichni do ní nahlídnout a uvidí dort, ale není sladký ve znamení blíženců.
Ruzek: "Co to znamená?" podiví se.
Erin: "No... Třeba ty, více zkušenější pochopí." Obrátí zrak na Antonia a Óčka.
Óčko:"No... Řekl bych, že jsou to blíženci..." Řekne.
Antonio: "Jako... Dvojčata?" dodá.
Erin: "Bingo, jako dvojčata... Teď to víte vy, tak si oslavu za nás 4 užijte a my to jdeme oznámit Voightovi." Ušklíbne se.
Atwater:"Ty vole, vy se nezdáte..." ušklíbne se.
Erin: "No jo no... Jay má rychlí spermie." zachechtá se.
Platt: "Gratuluju, sluníčko..." Řekne a obejme ji.
Erin:"Děkuju..." Je trošku zaražená, tohle se stává málokdy a nakonec ji pogratulují všichni a Erin se všemi rozloučí, dá Herrmanovi nějaké peníze a odchází domu.
Kde se s Jayem připraví na večeři a dodělají ji spolu. A pak prostřou stůl a čekají na Voighta a Justina. Ty přijdou akorát na smluvenou sedmou hodinu. Jay jim dojde otevřít a pozve je dál. Uvnitř se přivítají a jdou si sednout ke stolu a Jay naservíruje polévku.
Justin:"Ses proměnil v uťáplího poskoka? To já bych nikdy svojí holce nedovolil..." Řekne posměšně. Jay ho ignoruje, nic ho nemůže vyvést z míry, ne teď v tuto nejhezčí dobu. Justin, když ví, že dnes nic nebude tak mlčí.
Po polévce Jay nalije víno a Erin dojde pro hlavní chod a po něm přinese první a poslední ultrazvuk a taky zvukový záznam srdíček. Erin:"Pánové.... Jay ví už vše, ale vy ne...." Začne a přisune před ně fotku. "Jsem těhotná, je to druhý měsíc...." Pokračuje. Voight je vklidu, za to Justin na to kouká, jak když přišel o sluch. "A teď bych vám chtěla pustit jednu mp3." Řekne a pustí přehrávání. Kluci poslouchají, než to Erin vypne. "Jistě vám tam něco nesedí nebo přebývá. Ty srdíčka tam jsou slyšet dvě... A na této fotečce můžete vidět, že to mimino není mutant, ale jde o dvojčátka..." Dokončí Erin.
Voight nadzvedne překvapeně obočí a Justin pijící víno ho vyprskne zpět do skleničky a vezme si k sobě nový ultrazvuk a zkoumá ho, jako by tomu rozuměl.
Erin: "Jsi v pohodě, Justine?" zeptá se s úšklebkem.
Justin:"Jak... Jak je možný, že dvojčata? S ním?!" Podívá se na ně.
Jay:"No pokud si nechyběl na hodinách sexuální výchovy ve škole a víš, že děti nevzniknou čtením pohádky, tak tvé otázky jsou zcela mimo..." Pronese s úšklebkem a Justin po něm šlehne pohledem. Voight: "Gratuluju.... Takový šoky příště starýmu dědkovi nedělej, jinak budete bez deděčka." Pronese Erin: "Ale prosim tě.... Tohle tě přece nemůže rozladit, po letech praxe u policie." zakření se.
Voight: "No to nevim... " Ušklíbne se.
Jay:"A nechceš na nás hned vybalit i žádost o ruku třeba? Aby otce rovnou švihlo?" pronese Justin s úšklebkem.
Jay: "Ne... To si nechám na lepší příležitost bez tebe." oplatí mu to tak stejně.
Justin se ušklíbne a odfrkne si.
Erin: "No tak... Chcete ještě něco? Sice jsem nic sladkého nepřipravila, ale v mrazáku máme zmzrlinu..." Obrátí řeč jinam.
Voight: "Ne, Erin děkujeme, bylo to výborný a vydatný, ale jestli vy máte... ty máš chuť, tak se neostýchej... Taková byla i má žena, když čekala Justina... To taky bylo pořád sladký, slaný, kyselý.... Nejvíc ujížděla na hrozinkách v čokoládě a marsmallow, cpala by se tím hodiny..." Zavzpomíná.
Erin: "Od tohohle mě držco nejdál, jinak do porodu budu mít 200 kilo a bude ze mě nemohoucí koule." Ušklíbne se a obrátí se na Jaye.
Jay:"I kdyby si měla 300 kilo nosil bych tě stejně na rukou." Řekne, nakloní se k ní a vroucně ji políbí a Erin mu to oplatí.
Justin: "Asi začnu trpět já, těhotenskými nevolnostmi." Řekne s pohrdáním.
Erin: "Nezáviď bráško..."
Justin: "Závidět, co to je, prosim tebe?" ušklíbne se hořce.
Voight:"...No tak já si myslím, že půjdeme... Než se to zvrtne, děkujeme za výbornou večeři a jinak se uvidíme v práci...." Řekne.
Erin: "Dobře, tak děkujeme za návštěvu a jsme rádi, že Vám chutnalo." Řekne za oba a jdou je vyprovodit. "Dopadlo to docela dobře, ne?" zeptá se když zůstanou opět jen ony dva.
Jay:"Já bych řekl přímo nad očekávání." Usměje se.
Erin se k němu namáčkne. "Víš, že jsem teď dostala chuť, na třešničku na dortu?"
Jay:"Jo? A o jakou třešničku se jedná? O tu tvojí zmrzlinu nebo snad ještě něco více sladkého...?" zakření se.
Erin: "Hmm... myslím, že oba myslíme na stejnou věc... " Řekne a už Jaye vroucně políbí a zatlačuje ho do obýváku. Její hormony si s ní hrajou jako aprílové počasí, ale zatím se nad tím nepozastavuje, tohle rozhodně ani ji ani Jayovi nevadí a neobtěžuje to.
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
ActionDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.