A jak Erin řekla a dala na svůj instinkt tak se s podezřelým opravdu dokáže bavit i bez právníka a přinese kolegům nové info. Všichni její pílí ocení a po tak dobře vykonané práci ji pozvou do baru na uvítací oslavu. A nechá se k tomu přemluvit i Voight, který moc pařit nechodí, ale dnes je celkem výjimečný den. Všichni společně po směně opustí okrsek a jdou k Molly, kterou vede parta hasičů, ze stanice 51.
Kde si sednou ke stolu pro 6 lidí a u Herrmanna si objednají panáky. Ani se kluci neptají, zda Erin pije tvrdý alkohol nebo aspoň jaký druh, prostě všem objednají skotskou a pak co jim to Herrmann přinese, tak Antonio pronese uvítací řeč: "Erin Lindsay jsme rádi, že tě můžeme uvítat v rozvědce. Těšíme se na společnou spolupráci a na spoustu společných vyřešených případů." Poté si přiťuknou a všichni nenápadně sledují Erin, jak se k tomu postaví a zda se bude upejpat., ale nestane se ani jedno. Erin do sebe panáka suveréně obrátí a ani se nezakašle.
Erin:"Další runda je na mě." Řekne.
Ruzek:"Ouu, to je výzva." Ušklíbne se a obrátí se ještě k Herrmannovi a objedná i piva. Přiťuknou si opět všichni a další kolečko je v nich.
Voight:"Erin brzdi..." Napomene ji. Erin protočí panenkami, už zase se chová, jak když Erin není plnoletá a je to blbka co se opije a leze každýmu do postele. I když to s tou postelí je vlastně pravda. Nezávazný sex miluje a když je k tomu i sexy ochotný muž, je to úplně dokonalé a tady by stálo více věcí za hřích... Třeba takový Antonio, exotický týpek s dominikánskými kořeny. Adam, takový chlupatý medvídek s vstřícnýma modrýma očima. Nebo Jin, malý číňánek. Kevin ani moc ne, nejde o to, že je černoch, ale že takový drsný, některý černoši mají milý pohled, ale on ne. Alvin už je na hrátky starý a Jay je Jay – v posteli zátěžovou zkouškou prošel, jinak velmi milý a pohledný chlap. Sama se diví, že vůbec žije tímto životem. Typovala by ho na chlapa, který se chce uvázat a mít rodinu s kupou dětí... Ale to už se nejspíš nedozví, protože s Jayem v žádném případě už spát nemůže. Rozhodla se k tomu hned v tu chvíli, co zjistila, že i on dělá pro Hanka. Kdyby spolu spali dál, Hank by je sejmul oba. Erin se Jayovi vyhýbá jak slovem, tak pohledem. Za to Jay po ní pořád pokukuje a občas si tak trochu poplave v rozhovoru, protože nevnímá. Jednak za to může už přibývající alkohol a pak dalších faktem je Erin. A Voight to nebezpečně větří a ještě před 11 hodinou všem doporučí. "Už je pozdě, ráno máme práci, takže byste to dál neměli přehánět a Erin....doprovodím tě."
Erin: "Co?! Proč?!" zarazí se.
Voight:"Teď jsem řekl důvod, tak pojď." Řekne přísně.
Erin protočí oči v sloup, uraženě se nafoukne a jde s ním i když by mu něco velice ráda od plic řekla, ale nestojí o to, aby se někdo dozvěděl její tajemství a tak s ním poslušně odejde, ale za to venku se do něj oboří. "Proč to děláš sakra?!" zamračí se.
Voight: "Protože tě chci chránit."
Erin: "Ježiš Hanku! Ale ty se chováš, jako by mi bylo 5! Teď si určitě budou všichni myslet - je hele, ona s nim spí nebo co jsou zač? Copak on je její fotr? ...Já jsem ti hrozně vděčná, co jsi pro mě udělal, ale copak nevidíš, jak to přeháníš?!" zaprská.
Voight: "Uklidni se, prosímtě! Nechci mít ze svých lidí slintající dementy, který budou myslet tím co maj mezi nohama a nedovolim ti, abys ty udělala to samé co vždycky!" ohradí se.
Erin:"Nebuď ubohej! A co jako dělám vždycky?!" zaprská znova naštvaně.
Voight: "Lezeš každýmu do postele a pak tě všichni obtěžují, když se do tebe zamilují a pak jsem ti dobrej, když je od tebe odháním co, tím, že je zastraším?!" nenechá si to si Hank líbit.
Erin po něm šlehne pohledem. ".... Ztrapnil si mě, sakra! Jednal si se mnou jako s harantem! Sám nechceš nikde roztrubovat co mezi náma je! Protože nechceš, abych vypadala jako protekční spratek, ale teď si to udělal! Jdi do háje, Voighte!" zařve a přejde na druhou stranu ulice.
Voight:"Erin?!" zakřičí na ni Voight, ale ta nedbá a on ji také nechává být, protože ví, že je nejlepší ji nechat vychladnout a pak jednat.
Ruzek:"Hmm... ta Erin to je, ale kost, ta by stála za hřích." oblízne si lišácky rty.
Dawson:"Jo? A chceš riskovat, že ti Voight ustřelí koule a narve ti je v lepším případě do huby." Řekne a ušklíbne se.
Ruzek:"Ha, ha ty si vtipnej. Tebe nezajímá jaká je v posteli?" zeptá se.
Dawson: "Ne, já mám ženu, jedno dítě a druhé na cestě." Odvětí.
Ruzek: "No jo, suchare a co ty Halsteade?"
Jay:"...Co jako já?" zeptá se nechápavě.
Atwater:"Toho nech, ten už má odkrvený mozek." Rejpne si.
Ruzek:"Myslíš? Podle toho výrazu bych řekl, že právě prodělal samovolnou ejakulaci... Ale chlapče poluce mívají puberťáci." Zachcechtá se vlastním řečem.
Jay: "Ježiš dejte mi pokoj, vážně se někdy chováte jak puberťáci. Co kdyby vás jednou nezajímalo to jak někoho zklátit, ale třeba to proč se k ní Voight choval jako k onuci, jako k majetku, jako k milence nebo dceři." Uvažuje.
Ruzek:"No a? To je fuk, to je druhotnej problém." Pokrčí rameny.
Jay:"Nebuď nechutnej, Ruzeku, nedělej ze sebe ještě většího blba než se jevíš.... Přece, kdyby to byl jen její nadřízený nebo kamarád, tak to nedělá, tohle je přes čáru, ne?" obrátí svůj zrak na Antonia. Dawson: "Nevim, třeba se to někdy dozvíme, ale víte co nechápu já? Vaše dvě skupiny, jedna ji chce ojet a druhá řeší vztahy... Jedna skupina je nadržená a druhá zase dělá jako by už s ní spala a teď se bojí, jako kdyby to byl její otec." Rozebere to a Jay se málem utopí v pivě.
Atwater:"Co děláš ty pako?! zachechtá se.
Jay: "...Nic..." ošije se. (Sakra! To jsem tak průhlednej nebo to Antonio jen plácnul! Díky bohu, že ti dva už nemyslí... To bych s nimi nevydržel, kdyby se to dozvěděli, furt by do mě šili a dobírali si mě.) Naštěstí když se Jay vrátí do reality tak už běží jiné téma, ale i tak se rozhodne to ukončit. "Hele... Já už to balim taky." Hodí Jay na stůl peníze.
Ruzek:"A co my? Kdo zaplatí za nás?" popotáhne jako rozmazlené dítě.
Jay: "No asi ty sám, byl to váš nápad a vy jste Erin pozvali." Pokrčí rameny a obleče si bundu. Dawson: "Počkej na mě, jdu s tebou." Řekne a udělá to samé co Jay. "Mějte se fanfárově hoši." ušklíbne se a s Jayem odejde.
Dawson: "Ty Jayi, můžu mít otázku?" prolomí to ticho.
Jay:"Jasně a odkdy na to potřebuješ svolení?" podívá se na něho nechápavě.
Dawson: "No když se chci zeptat na pikantnost, tak se ptám raději... Ty spíš s Lindsay?" zeptá se na rovinu.
Jay:"Co?! Jak si na to přišel?" zarazí se a zrudne, ještě štěstí, že je tma a Antonio nic nevidí.
Dawson:"Přišlo mi to tak... Jsem detektiv a až moc přehnaně ses zajímal o Voighta..."
Jay:"Ale prosimtě nech toho... Ty tvoje úvahy... Jsem myslel, že rozházený hormony mají jen ženský ne?" opáčí ironicky.
Dawson: "Nemám rozházený hormony pako, jen si dávej bacha, ať je to jak je..."
Jay: "Nijak to není, bro... tak klid, zítra v práci..." Rozloučí se a jde domu a neustále přemýšlí nad Erin, Voightem a jak to bude mezi nimi dál. I když si slíbili a brali to hodně nezávazně, tak přeci jen, tam ten "zvyk" a možná to není nejen ten zvyk, možná je v tom něco víc nebo také za to může alkohol, který ovlivňuje mysl a rád fantazíruje... Jay dojde domů a rovnou zapadne do postele a za pár chvil spí jak dudek.
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
ActionDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.