Jenže jednou se ukáže problém a to docela zásadní....
Během pracovního dne se ukáže na okrsku Justin, ale Platt ho nepustí na horu a zavolá to Voightovi, který si pro něho dojde a odvede si ho k sobě. Když ho uvidí Erin, usměje se a řekne: "Ahoj, brácho." Vstane a dojde ho obejmout. Jay to tak pozoruje a zarazí se při oslovení brácho a pak si Jaye všimne Justin a nenapadne ho nic lepšího než pronést přede všema. "Jeee on tady s tebou dělá ten týpek co tě málel vojel ve tvý chodbě doma...?" Pronese a přitom se upřeně dívá na Jaye.
Erin po Justinovi šlehne pohledem ve stylu - zbláznil si se tupče?! A Voightovým směrem se raději ani nepodívá, stačí, že v koutku oka vidí jeho tvrdý pohled a to jak si typicky pohrává svým jazykem v ústech, jako by přežvykoval sousto jídla. Justin se kření a s vítězným pohledem jde za tátou do kanceláře.
Erin jde do kuchyňky, Jay takticky zůstane s ostatními, protože je Voight furt sleduje a Ruzek z toho má šok.
Ruzek:"Cože?! Ty a Lindsay?!" Jay po něm šlehne pohledem, jako by ho chtěl namístě tím pohledem zabít. "Co je?! Se jenom divim ne..."
Dawson:"Ruzeku, dej pokoj, jo? Máme práci." Řekne rozumně, protože ví, že tohle není jejich věc a Erin s Jayem nečeká asi nic dobrého....
Justin u Voighta setrvá hezkou chvíli a pak odejde s blaženým výrazem a popudlivou poznámkou. „Snad jsem vám to u táty nezavařil..." Jay to nekomentuje, jedinou odpovědí by byl totiž úder pěstí, což si dovolit nemůže.
Voight:"Halsteade! Ke mě, hned!" zavrčí.
Erin vyjde z kuchyňky a na Voighta se zamračí, nelíbí se jí jak se jí pořád plete do života a chce jí všechno diktovat a plánovat. Jay se zvedne a jde za nim.
Voight:"Zavři dveře!" zavrčí.
Jay ho poslechne a pak si troufne jednu provokaci. "Ustřelíte mi koule? Nebo radši něco jiného? Chcete, abych si ho rozhoupal?" ušklíbne se.
Voight:"Zavři zobák! Nemám náladu na blbý žvásty!"Jay mlčí a pozoruje ho. "Něco jsem ti řekl ne?!" prskne.
Jay: "Už si to nějak neuvědomuji, pane..."
Voight:"Ne! Tak to ti milerád připomenu! Měl si nechat Erin být! Neměl sis s ní zahrávat!" řekne. Jay:"Nezahrávám si pane... Pudům neporučíte." Řekne.
Voight:"Přestaň si dělat prdel! Varoval jsem tě, myslíš si, že dostaneš ještě šanci?" zeptá se.
Jay:"Stále nevím, proč tady mluvíme o nějakých šancích. Vy jste náš šéf a my s Erin kolegové a nikde není psáno, co můžeme a nemůžeme!" mírně zvýší hlas.
Voight: "Erin je moje dcera! Takže chci vše pro její dobro a pro tvoje taky." Prskne Voight.
Jay na něho vyvalí kukadla. (Cože?! Jeho dcera?! Ty vole!) "Takže ti dám dvě možnosti, dobře poslouchej." Dojde do jeho blízkosti a vrazí mu prst do hrudi.
Jay sleduje jeho prst. "Jaké?!" zeptá se.
Voight: "Za prvé - necháš Erin na dobro být a za druhé - jestli si myslíš, že to nezvládneš a dál za ní polezeš, tak mi dáš odznak a zbraň a opustíš mojí jednotku!" Řekne a ostatní to napjatě poslouchají a občas se jim něco doslechne, ale Jayův čin je opravdu vyvede z míry.
Jay: "...Aha... No tak první nabídka, je fakt lákavá..." Použije ironii a Voighta furt provokuje. "...Ale tu radost vám neudělám..." Řekne a vytáhne zbraň a odznak a dá mu je do ruky. "Nashle..." Odejde z jeho kanceláře. Dojde na své místo, vezme si bundu a takové ty zkoumavé pohledy kolegů ignoruje. "Asi nemá cenu se loučit tady, protože by vás to třeba mohlo poškodit... Jestli chcete, sejdeme se zítra u Molly." Řekne Jay a vezme to oklikou kolem Erin a vroucně a i tak trochu provokativně ji políbí. Poté už se má k odchodu a kluci ho poplácají po zádech.
Jay to vezme oklikou přes šatnu, kde si sbalí věci a vyklízí skříňku.A kam také za ním brzo dojde Erin. "Co si to udělal?!" zeptá se.
Jay: "To co jsem udělat musel." Pokrčí rameny.
Erin: "Ale určitě stačilo říct, že to skončíme."
Jay: "Já, ale tvému otci nechci lhát... Nechci to jen tak ukončit."
Erin: "Není to můj otec..." Namítne.
Jay: "Ježiš to je fuk přece... Udělal jsem to pro nás a přeber si to, jak uznáš za vhodné, mě o práci nejde, nějakou si najdu kdekoliv, ale ženu jako ty potkám málokde..."
Erin na něho vyjeveně kouká. "...Tak úspěšné hledání práce..." Pronese a odejde ze šatny.
Jay se sbalí a odejde.
Platt:"A copak Halsteade? Nějaká soukromá akce když nemáš sebou Lindsay?" zeptá se.
Jay: "Ne, odchazim, dostal jsem padáka..."
Platt a i přicházející Burgess s Romanem a jsou z toho velice vyvedeni z míry.
Roman:"A proč?" zeptá se.
Jay: "Neshody s Voightem, večer jdeme k Molly, jestli chcete přijďte. Teď už mizim, opatrujte se tady." Řekne a odejde. S okrsku jde hned domu, přemýšlet o tom co se stalo a o Erin. V té šatně to nevypadalo moc nadějně, spíše to znělo - ty si úplně blbej, já si jen hrála a ty hned odcházíš. Je rozpoložený a to i kvůli práci, měl ji rád a najednou si musí hledat jinde... I když nemá strach, že by si nenašel jinou a lepší, protože s jeho umem a zkušenostmi po něm všema deseti chramstnou všichni....
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
AçãoDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.