Jay se zachová stejně a odejde. Jde domu, kde čeká na hovor od Lewise, ten se ozve až k večeru a zve ho do jednoho klubu, který má právě v merku gang La Banda. Jay dá o tom vědět svému nadřízenému a vydá se tam. Když dojde do baru, Kevin ho představí šéfovi. "Vítej mezi náma... Slyšel jsem o tobě hodně věcí... " Řekne Appaloosa.
Jay:"Doufám, že v tom dobrým slova smyslu."
Appaloosa:"Zatím ano. Prý si byl dobrý dealer, vyzkoušíme si tě, zda si stále tak dobrý. Dám ti zboží a ty ho půjdeš prodat, máš na to čas do zítřejšího rána, kdy mi prachy doneseš sem." Řekne a podá mu papírek s adresou.
Jay:"Dobře, ráno to tam máš." Přikývne.
Appaloosa: "Pošlu s tebou svýho člověka, jak se říká důvěřuj, ale prověřuj."
Jay:"Jo to chápu, tak můžu jít? Nebo ještě něco?"
Appaloosa: "Ne to je všechno." Řekne šéf a pokyne mu k odchodu. Jay se s nimi rozloučí, vezme si drogu a odejde za zadkem s appaloosovým zvědem.
Cestou z baru napíše zprávu Langovi, že s tímhle potřebuje pomoc, aby všechno nešlo do oběhu. Lang mu pošle pár lidí, kteří od něho něco koupí a zbytek teda prodá a další den jde na danou adresu, kde už na něho Appaloosa i s jeho stopovatelem a s Lewisem čeká. Jay mu s klidným svědomím předá peníze.
Appaloosa: "Hmm... Bravo, na chlup přesně." ušklíbne se. "Tak vítej u nás, testem si prošel. Budeš dělat s Lewisem, když se za tebe zaručil a třeba tě i něčemu přiučí. Umíš používat bouchačku?" zeptá se a položí na stůl zbraň.
Jay se ušklíbne a ukáže, mu jak umí zacházet ze zbraní.
Appaloosa se usměje. "Ty se mi vážně začínáš líbit čím dál víc." Pronese a potom je pošle do práce...
Lewis s Jayem se vydávají plnit své denní úkoly.
Lewis:"Tak to spolu rozjedem jako za starých časů." Řekne nadšeně a chytne ho kolem ramen.
Jay: "Až tak jo?" ušklíbne se.
Lewis: "To si piš, pojď, vše ti ukážu, kde co máme...." Řekne a vezme ho na obhlídku.
Jay si vše pečlivě mapuje a podává informace a zprávy o prodejích, lidech, městech... FBI. Lang je s Jayem spokojen, nemá výhrady, až na to, že Jay je někdy ignoruje kvůli svému postavení v gangu. Lang mu sice slíbil, že za nepravidelné hlášení ho vykopne, ale to nemůže přece udělat, protože nikoho lepšího by do gangu nepropašoval....
Během měsíce zná Lang skoro všechny objekty, bary a rajóny gangu, dále k tomu patří i spřátelené gangy nebo jedinci, kteří mají trestní rejstřík dlouhý jako toaleťák, ale jsou vlivní a mají kontakty a pak se Jay dozví i jak se vyrábí ta nová droga a díky tomu může FBI trošku narušovat její výrobu a dodávky surovin. A to začíná Appaloosa zuřit a začne si zajišťovat dodávky přímo z Argentiny, takže FBI má další horkou stopu a může poslat agenty i tam a zajistit si spolupráci s místní tajnou policií se kterou také úzce spolupracuje. A Appaloosa vůbec neví, že si tím pod sebou podřezává větev a že brzo mu snad FBI zatne tipec....Ale nic nejde tak rychle, abyste během pár týdnů rozprášili rozsáhlí gang.
Jay je v gangu již měsíc a půl a zatím vše klape. Šéf mu věří a svěřuje mu víc a víc úkolů. Dokonce Appallosa zjistí, že se Jay umí o sebe dobře postarat, dobrým stylem sebeobrany a tak ho začne posílat na takové speciální práce, jednou z nich je i výpalné u lidí co zdráhají platit nebo u pofidérních obchodů, které zavání nějakým průserem a Jay tam v podstatě působí jako ochranka a "boxer" v jedné osobě....
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
ActionDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.