Voight se o ni celý den stará a to se děje i v dnech následujících, kdy si v práci udělá speciální režim a s Erin po dobu dvou týdnů tráví čas, aby ji podporoval a utěšoval, hlavně poté když přijdou z nemocnice. Erin bývá hodně rozladěná a smutná a v těch chvíli by nejradši poslala na Jayovo místo sebe. Celé dva týdny se Erin chová jako zraněná a zavřená lvice v kleci. A když se k ní někdo přiblíží prská jak když se nalije voda do oleje....
Když už konečně uplynout dva týdny a nastane den D - den kdy mají Jaye probudit z umělého spánku, vzbudí se Erin už ve 4 hodiny ráno a nejraději by vylítla z postele, vletěla za Hankem, vzbudila ho a donutila, aby jeli do té zatracené nemocnice hned, ale naštěstí ji z toho čekání nešvihlo a je při smyslech, takže to neudělá. Jde raději nachystat snídani a pak si zaleze k sobě do pokoje a zase se přivine k Jayovu tričku a tam zůstane do doby, než se vzbudí Hank a dojde za ní do pokoje. "Dobré ráno, ty si udělala snídani? Jedla si už?" zeptá se.
Erin:"Ahoj.... jo a ne...." Odpoví ledabyle.
Voight: "Tak se pojď najíst." Řekne.
Erin přikývne a jde s ním do kuchyně, kde se společně nasnídají a pak jedou do nemocnice.
Kendra zase Erin, domluvila to, že může být u toho, než se Jay probere a potom by ji dali chvíli, aby s Jayem měli chvíli pro sebe. "Probouzení by mělo trvat několik minut, kdyby nastali nějaké komplikace, vykážeme vás." Řekne Jayův ošetřující lékař a poté odejde.
Erin vezme Jaye za ruku a stiskne mu ji. (Prober se, prosím a buď v pořádku, prosím...)
Sleduje ho upřeně, až jsou konečně její prosby vyslyšeny. Jay ji v jednu chvíli stiskne ruku, ale oči ještě neotevře.
Erin:"Jayi...?" promluví a pohladí ho po tváři. Ten trošku pohne hlavou k její ruce. Erin se pousměje. "Jayi?"
Jay na ní začne pomalu mžourat. Erin přestane snad i dýchat, aby ho třeba něčím neovlivnila a on zase neusnul. Nestane se tak a brzo se Jayovi oči pevně zastaví na Erininých očí, které mají pohled - to se mi jen zdá, Erin tu není... A Erin teď také mlčí, tolik si přála, aby byl Jay vzhůru a najednou mu není schopna dát ani pusu.
Jay:"....Erin?" promluví ještě tiše.
Erin: "Ano...?" řekne.
Jay:"...Vážně se.... mi nezdáš?" zeptá se.
Erin: "Ne nezdám, hrozně si mě vyděsil... Bála jsem se, že už nikdy nebudu mít příležitost ti říct.... " Než to ovšem stačí doříct, tak jí do toho skočí Jay. "Asi vím co mi chceš říct...Co kdyby sis to nechala na později...? Pořád si nejsem jist, že je to skutečné.... A jsem unavený..."
Erin se ušklíbne. "Dobře nechám to na zítra..." Nakloní se k němu a dá mu pusu na tvář. Jay se pousměje a zase se mu klíží oči. I tato malá chvilka komunikace, je pro člověka, co byl dva týdny mimo jako kdyby nespal celý den.
Potom už přijde Kendra a Erin řekne, že už musí odejít, že musejí Jaye vyšetřit. Ta přikývne, Jaye pohladí po tváři naposledy a odejde. Na chodbě si sedne k Voightovi. "Mluvil se mnou a poznal mě.... Určitě je v pořádku." Řekne n a za celou dobu má konečně pozitivní výraz a optimismus.
Voightovi se uleví jak kvůli Erin tak i kvůli Jayovi, i když ještě neví zda bude opravdu v pořádku.
Po několika minutách Jaye vyvezou z pokoje. "Musíme provést vyšetření CT a EEG mozku, abychom vyloučili některá poškození, jinak zatím všechny rychlé testy dopadli dobře." Řekne lékař a odejde za Jayem na vyšetřovnu.Voight sedí na židli a Erin začne chodit kolem, jako sup, který čeká na svou oběť. Chce si tím zkrátit čekání a zakrýt, že je stále nervózní.
Po hodině se všichni vracejí na pokoj a lékař dojde k Erin a Voightovi: "Všechna vyšetření dopadli na výbornou. EEG mozku a jeho impulzy odpovídají stavu na dvou týdenní umělý spánek. CT také neprokázalo žádné změny struktury mozkových hemisfér. Což znamená, že mozek poškozený není. Zítra za ním opět můžete přijít." Řekne. Erin a Voightovi se se teprve až teď neskutečně uleví, s lékařem serozloučí a odejdou.
Erin:"Hanku, půjdu k sobě už. Jsem v pohodě a už, jsem tě okupovala dost dlouho. Díky za vše." Voight:"Nemusíš děkovat, víš, že pro tebe udělám vše a rád." Řekne a Erin se usměje.
Poté jedou k Voightovi domů, kde se Erin sbalí a jede k sobě domu, kde se rozhodne k radikálnímu řešení....
Ale to až příště. Určitě Vás zajímá jak to dopadlo s našim slavným agentem Davidem Langem.
Voight to samozřejmě jen tak nenechal a hned poté co se dozvěděl, že Jay je nezvěstný, tak o tom informoval Langova nadřízeného a oznámil mu všechny podrobnosti. To se mu samozřejmě nelíbilo, jak se Lang chová ke svým podřízeným a Langa s okamžitou platností odvolal z funkce. A akci si převzal sám. Voightovi nabídl, že s pátráním po Jayovi pomůže, ale to Voight odmítl, za celou spolupráci v tom byl zaběhlí mnohem víc než onen nový šéf. A tak mu Langův nadřízený slíbil veškerou pomoc, kdyby potřebovali a začal se zabývat případem. Zařídil místní zatčení a rozprášení oněch dvou gangů. A když byl Jay objeven a jeho zdravotní stav byl stále nestálí, začal se nadřízený zajímat opět o Langa, který měl na krku vnitřní vyšetřování za zanedbání svých povinností a za porušení a uplatňování pravomocí na které neměl právo. Langovi byl nakonec odebrán odznak, služební zbraň i hodnost kapitána a bylpropuštěn na hodinu a hrozí mu i trestní stíhání s odnětím svobody až na 5 let....
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
AcciónDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.