Jednou se La Banda dá dohromady s gangem Negro margaritar (černá perla) a rozjedou spolu nový obchod. Jde o praní peněz z nelegálních obchodů se zbraněmi.
Jay to opět hlásí Langovi, ale ten se o to nezajímá, je mu fuk, že ve městě budou moc mít pomalu zbraň i malé děti, prostě pro Langa je prioritní Argentina. Za tu Lang může dostat lepší pracovní pozici a povýšení a proto na to tak tlačí... Ale to není teď tolik důležité, vraťme se zpět k Jayovi....
Jednou má gang noční práci a proto zůstávají u nich v sídle, kde uklízejí věci po akci a panuje dobrá nálada, kterou ovšem přeruší alarm, který signalizuje, že se někdo dostal do objektu, ale ten narušitel to neví, protože jde o tichý a pouze interní alarm. Což všechny zvedne ze židlí do pozoru a jdou to hned prověřit. Jay, Lewis a šéf pátrají uvnitř. Když Jay náhle zaslechne ze skladu menší šramot a v přítmí chodby uvidí pod dveřmi menší záblesk světla, asi od baterky. Jay chvíli poslouchá, pak v chodbě zhasne a potichu otevře dveře a rozsvítí a než stačí dotyčná osoba nějak zareagovat tak má hlaveň zbraně u hlavy. Dveře pak mírně doklapnou a Jay řekne: "Doletěl si ptáčku, je tu alarm, teď ti přiskřípneme křidýlka..." Ale jakmile Jay promluví, tak ta osoba jakoby ztuhne... Jakoby poznala ten hlas.... Pomalu dá ruce za hlavu, opatrně z hlavy stáhne částečně kapuci a začne se pomalu otáčet. Až to dojde k tomu, že ta osoba má hlaveň mezi oči a Jay nemůže uvěřit svým očím. "Antonio?"
Antonio:"Jayi?" zírá stejně překvapeně.
Jay:"Otázka co tady děláš je zbytečná... Nemáme čas, zítra se sejdeme v sedum v Grand parku. Co tady hledáš?" zeptá se.
Antonio: "mám najít recept a příměs té argentické drogy. Gang Negro margaritar to chce začít vyrábět a přivydělat si nepřímým prodejem na ulicích."
Jay: "Dobře něco vymyslím...Teď zmiz." Řekne mu i kudy utéct a pak dodá: "Prašť mě."
Antonio:"Co?!"
Jay: "Prostě mě majzni přes hlavu zbraní, nejsme tu sami, je tu i šéf, takže bude chtít výsledek. A ví, že to je člověk, tak dělej, co máš, jinak odsud živej nevyjdeš."
Antonio už na nic nečeká a majzne Jaye přes hlavu a pak uteče. Naštěstí ho nikdo nechytne.
Za to za chvíli, se do skladu přiřítí Lewis a Jay se hraně zvedá ze země s rukou na týlu.
Lewis:"Co se ti stalo?" zeptá se a pomůže mu.
Jay: "...Překvapil mě... Nahlídnul jsem sem, otočil se a někdo mě vtáhl dovnitř a praštil asi pistolí..." Lewis:"A víš o koho šlo?" zeptá se.
Jay: "Ne měl asi kuklu... Neviděl jsem mu do tváře." Odpoví.
Lewis přikývne. "Tak pojď, řekneme to šéfovi, on už si to nějak dořeší po svým...".
Nevíme co od toho Lewis čekal a proč to chtěl hned jít slepičit šéfovi, který z toho není, ale vůbec nadšený, protože nejspíš očekával, že Jay si dokáže poradit vždy a nic ho nepřekvapí nebo vůbec ho nesrazí na kolena, ale mýlil se. Ale nechápe jeden prostý důvod a to je to, proč se jeho pochybení stalo zrovna dneska a teď a proto si pokládá pár otázek - znamená to něco? Znal ho? Byl s tím dotyčným domluven? Chce přeběhnout nebo můj gang snad zničit?
Appaloosasi od té doby začne na Jaye dávat pozor, zatím jen tak soukromě....
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
ActionDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.