Když přijde k baru, je ještě zamčeno a přitom má mít otevřeno už od 11. Erin to přijde podezřelé. (Že by jí to zabavily? Nebo někam zdrhla, aby se vyhnula placení?) Položí si ruku na sklo, aby se podívala dovnitř, zda něco neuvidí a když ne, tak začne na sklo bušit a volat její jméno...
Stále nic a tak se jde podívat, kolem podniku, jestli neuvidí něco podezřelého a přitom vytočí matčino číslo. Ale když dorazí k zadním dveřím, tak ty se najednou otevřou a v nich stojí svalovec s drsným pohledem. Erin se ho zalekne, ale na povrchu na sobě nenechá nic moc znát.
Erin: "Ty si nová obsluha?" zeptá se, přejedo pohledem a přistoupí k němu blíž.
Chlápek se mračí a za chvíli se za nim ukáže týpek v obleku. "Dobrý den, slečno, pojďte dál..." Řekne a pokyne ji rukou a Erin v tu chvíli dojde, že jsou v baru nejspíš lichváři, toužící po svých penězích. Erin:"A když odmítnu?" zeptá se.
Lichvář: "Tak by Vám mohl pomoci tady Arnold, ale já myslím, že jste rozumná žena a domluvíme se."
Erin přikývne, nechce zbytečně riskovat a tak vejde s lichvářem dovnitř. Ten ji dovede ji až do matčiny kanceláře, a tam Bunny sedí vynervovaná a když Erin uvidí, div ji neskočí kolem krku.
Bunny:"Erin, holčičko moje, tak ráda tě vidím." Řekne.
Lichvář: "Drž hubu! A vy si slečno, sedněte. Jistě víte, že mi Vaše matka dluží a splatila sotva třetinu a já chci dnes vše, co mi dluží za poslední dvě splátky." Řekne.
Bunny:"Tady Erin přišla, se sváma vyrovnat, že Erin?" naznačí s nadějív hlase a s prosebným výrazem.
Erin: "Vážně?" podiví se.
Erin mlčí a chvíli se dívá na Bunny a chvíli na lichváře. "Tím bych si nebyla tak jista..." Pronese.Lichvář:"Ale, ale.... Snažíte se mít lokty? Nedělal bych to... Já mám taky lokty a ostřejší než vy..." Řekne pan P a chytne Erin pevně za paži. "Tak a teď mi řeknete, co bude s mýma prachama?!" zavrčí už naštvaně.
Bunny:"Já... Já nic nemám... Splátky v těchto intervalech nezvládám. Žádala jsem o prodloužení termínů..."
Lichvář: "Ale zlatíčko, ty si tady podmínky nekladeš! Všichni mají stejné podmínky! A já hned chci svoje prachy! Jinak jedné z vás ublížím!" zařve pan P.
Erin: "Ok.... Tak klid, jo? Nějaké peníze tu mám. Zaplatím to a vy Bunny prodloužíte další termín splátky o pár dní."
Lichvář:"No... To si budu muset rozmyslet! Nejdřív mi ukaž prachy." Erin vyloží na stůl 40 000. "No to je sotva polovina... Vlastně to pokryje úroky s bonusem... Tohle není na prodloužení termínu..." Řekne a v hlavě se mu zrodí zvláštní plán.
Erin: "Fajn! V tom případě já tu nemám už co dělat, svůj úkol jsem splnila. Sbohem." Řekne a zvedne se k odchodu.
Lichvář udělá posunek na svou gorilu, co pro něj znamená - dostaň ji až bude odtud pryč. Pak si lichvář opět sedne k Bunny a gorila odejde splnit úkol.
Erin vyjde z baru a zamíří si to uličkou domu a vezme si mobil a chce zavolat Jayovi, že je vše v pořádku. Jenže to už nestihne....
Najednou ji někdo chytne za pas, přimáčkne ji k sobě a tupým předmětem ji majzne přes hlavu. Erin upustí na zem mobil a ten se rozbije a za chvíli je Erin zcela povolná a v moci gorily, která ji dotáhne do kufru auta a přelepí ji ústa i ruce a nohy náplastí.
Lichvář řekne Bunny další splatný den, bez nároku prodloužení a odejde. Bunny je docela zoufalá, kde má za pár dní sehnat 95 000 netuší....
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
AcciónDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.