Po směně se Jay vydá za Langem, který mu předá informace a ukáže mu všechny členy gangu a poté mu vylíčí svou roli, s kterou Jay úplně nesouhlasí a řekne si svůj názor, za kterým si stojí Lang, ač nerad, musí souhlasit a nechá Jayovi relativně volnou ruku. Poté ho vezme k technikům, kteří mu dají speciální nevystopovatelný mobil, ze kterého může komunikovat s kýmkoliv z FBI a do kterého také zamontují GPS vysílač a štěnici, aby si všechno mohli nahrávat, a Jay také dostane tajný byt, po dobu svého působení v gangu.
Když je Jay připraven, tak ho Lang propustí domů s tím, že se zítra začne probojovávat do gangu. Jay, ale nečeká do zítřka. Po práci se doma převlíkn, pár věcí si vezme do „nového bytu" a vydá se do baru, kde se kdysi scházel ze svým "přítelem" z gangu a doufá, že tam stále chodí.
Na baru si objedná pivo a nenápadně se rozhlíží kolem a brzo narazí na týpka, kterého hledá. Pro sebe se ušklíbne a řekne barmanovi, aby onomu chlapovi donesl panáka burbonu a řekl mu, že je od dávného známého. Ten, když dostane pití, tak je zprvu zmaten a začne se rozhlížet po lidech kolem, až se jeho zrak zastaví na Jayových zádech....
Onen muž se za chvíli vydá na bar. "Ty vole, já zírám....!" pronese nadšeně.
Jay: "Taky tě zdravim, Lewisi..." Ušklíbne se.
Lewis:"Nazdaaar... Co ty tady děláš?" zeptá se.
Jay: "Už mi to tady chybělo..."
Lewis: "Jo? Nepovídej, minule si odsud zdrhal docela rychle..."
Jay: "Jo no... To víš, když jsou poldové za prdelí." Pokrčí rameny.
Lewis: "A proč ses vrátil? Co tě k tomu přivedlo?" zeptá se.
Jay: "No on ten lepší život nebyl až tak lepší. Sice jsem si našel nějakou práci a přítelkyni, ale brzo to krachlo a dostal jsem se do větších problémů než tady a málem mě to stálo život.... Měl bych si dát pohov, ale nemůžu... Neumím žít normální život... A asi dokud se něco pořádně nepodělá tak, pořád mě to bude dáĺ táhnou k nelegálnostem."
Lewis: "To máš asi pravdu a kde si vůbec teď byl?" zeptá se.
Jay: "V Mexiku i když původně to bylo plánováno jinak."
Lewis: "Máš recht Chicago ani Cleveland na Mexiko nemá." ušklíbne se. Jay přikývne a objedná jim panáka. „A co budeš dělat teď? Už máš nějaký flek?" zeptá se.
Jay: „Nemám... ale pokud váš gang ještě funguje, tak jsem si myslel, že bych vám třeba s něčím píchnul..."
Lewis: „Gang funguje a takový schopný lidi jako jsi byl ty, stále potřebuje."
Jay se ušklíbne. „A bylo by možný u šéfa zařídit, že bych se mu přišel třeba ukázat?" zeptá se.
Lewis:„No... víš poměry se trochu změnili...Já jsem něco jako zástupce šéfa a mám v marku to, že můžu vybírat nový lidi, takže vítej zpět kámo." Usměje se a poplácá ho po rameni.
Jay na něho chvíli překvapeně koupá. „Díky... A gratuluju ti..." Usměje se na něho.
Lewis: „Hele máš furt starý číslo nebo nový?" zeptá se.
Jay: „Nový." Odpoví.
Lewis: „Tak mi ho dej a já to všechno pro formalitu do proberu se šéfem a zítra se ti ozvu." Řekne a Jay mu dá své číslo. „...Díky, tak já valim, zatím se měj." Řekne a odejde.
Jay nakonec za ně oba zaplatí a pak jde do svého nového bytu, kde si dá sprchu a ulehne ke spánku.
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
AcciónDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.