Další den, brzo ráno ho budí telefon. Jay po něm neochotně chňapne. „Halstead...." Řekne do telefonu.
Lang:„Halsteade! Okamžitě naklusejte do mojí kanceláře!" ozve se v telefonu.
Jay:„...Také vám přeju dobré ráno... Dobře přijdu." Odvětí.
Lang: „Nechte si ty řečičky!" prskne a típne hovor.
Jay asi tuší oč jde. Vstane, převlíkne se a vydá se do práce a předtím než Langa poctí svou návštěvou, staví se za technikem a vezme si od něho přehrávač, kde je záznam jeho rozhovoru s Lewisem. Když přijde k Langově kanceláři zaklepe a pak vstoupí. „Chtěl jste se mnou mluvit, pane?"¨
Lang:„Jo chtěl?! Co si myslíte, že jste?! Měl jste daný rozkaz! Neuposlechl jste ho, za to bych vás měl vyrazit!" rozevře se.
Jay:„Tak to udělejte, když si myslíte, že do gangu dostanete někoho jiného kdo ve zdejších lidem má důvěru..." ušklíbne se a nezapomene si ještě rejpnout. „Jenže ten váš dokonalej rozkaz, začít až dnes, abyste se mohl vyhajat do růžova by byl k ničemu, jak jistě sám víte, setkání v baru a domluva práce je rozhodně méně podezřelá než to, přijít za nimi až do jejich úkrytu a říct, tak jsem se vrátil, vezměte mě zpět! To je fakt tuze nenápadný..."
Lang:„Halsteade neštvěte mě! Jestli jste měl v minulý práci nějaké uvolněné dodržování rozkazů, tak tady si to trpět nebudu!" prská dál.
Jay: „Ne neměl, ale bývalí šéf, seržant Voight věděl co chce! A jak se k těmto lidem a jejich skupinách chovat, a jak vy asi nechápe, čím víc budeme nápadní, tím víc riskujete můj krk!" zavrčí.
Lang: „Jméno zkorumpovaného poldy Voighta na téhle půdě nechci vůbec slyšet! Můžete být rád, že jsem vás sem přijal, když jděte od něho."
Jay:„Aha... takže vám mám být vděčný?! A já si původně myslel, že jdeme řešit případ, ne to odkud jsem přišel... A jestli dovolíte, tak bych vám rád přehrál nahrávku toho, jak jsem se dostal do gangu a pak si mě klidně vyhoďte a dotlačte si na mé místo někoho jiného, když tak všemu dokonale rozumíte!" Řekne a pustí Langovi nahrávku z rozhovoru.
Lang mlčí a poslouchá. Musí si v hlouby duše uznat, že Jay není opravdu marný a že ten včerejší tah byl dobrý, což mu ovšem nemůže přiznat, neshodí svou autoritu. „....Fajn máte poslední šanci! Každý den vám přijde textová zpráva s místem a časem setkání, kde nám budete předávat informace nebo důkazy, jestli se zpozdíte, musíte to dát vědět, neuděláte tak, tak letíte, teď zmizte, mám důležitější věci na práci." řekne bez nějakého rozloučení.
ČTEŠ
Chicago PD - Setkání, které mění život
ActionDva policisté, dvě jednotky, ale osud je svede dohromady jak v osobním, tak v profesním životě.