W nocy nie mogłam spać, ponieważ uciekam w końcu od ojca-potwora. O godzinie 6 wstałam, aby sprawdzić czy go nie ma w domu. Na szczęście poszedł znowu pić pod sklepem. Poszłam obudzić mame, a następnie zaczęłyśmy się pakować.
- Mamo to już dzisiaj!- cieszyłam się jak małe dziecko. Mama się denerwowała, że tata może nas przyłapać, ale ja wiedziałam, że nam się uda. Zakończyłyśmy sie pakować i pospiesznie wyszłyśmy z domu. Zamówiłyśmy taksówkę i pojechałyśmy na lotnisko. Gdy wsiadłyśmy do samolotu odetchnęłyśmy z ulgą. Nareszcie.
Po dwóch godzinach doleciałyśmy do Londynu, mojej nowej ojczyzny. Chcę zapomnieć o wszystkim co spotkało mnie w Polsce. O tych obrzydliwych rzeczach, które robił mi mój wlasny ojciec przez te 9 lat mojego życia. Przeszłyśmy przez odprawę i zobaczyłam znajomą twarz, moją ukochaną ciocię. Tak bardzo za nią tęskniłam, nie widziałam jej przez dobrych parę lat.
- Ciociu Sky!- krzyknęłam - Tutaj jesteśmy!- wreszcie nas zobaczyła. Podbiegłyśmy do niej i przytuliłyśmy się.
- Ale za wami tęskniłam,ale ty wypiękniałaś Rosie.
- Dziękuje ciociu.
- Chodźmy do waszego nowego domu.- poszłyśmy za nią do samochodu.
- Dziękujemy Sky, nie wiem co byśmy bez ciebie zrobiły. Tak bardzo ci dziękujemy! - moja mama uroniła kilka łez .
- Nie dziękuj Marie, jestem pewna, że ty także pomogłabyś mi w potrzebie tak jak ja tobie. - przytuliła mame.
Dojechałyśmy przed piękny żółty dom. Gdy weszłyśmy do środka otulił na zapach cynamonu i wanilii. Przywitałyśmy się z wójkiem Alem i moim kuzynem Luckiem. Luck pokazał mi mój nowy pokój. Był pięknym, liliowe ściany, czarne biurko i tego samego koloru szafa i stolik nocny. Na środku stało wielkie łóżko z dużą ilością poduszek. Zostawiłam swoje walizki w pokoju i poszłam do jadalni gdzie była moja rodzina. Zjedliśmy kolacje, następnie opowiadaliśmy sobie śmieszne historie. Po wszystkim wróciłam do swojego pokoju, właśnie mojego... Rozpakowałam swoje rzeczy i poszłam do mojej łazienki. Wzięłam prysznic i przebrałam się w piżamę z Batmanem. Zasnęłam i znów śnił mi się on... Piękny chłopak.
Rano wstałam, ubrałam się i zeszłam na dół.
- Cześć wam! - powiedziałam wesoła.
- Cześć Rosie, mam do ciebie prośbę, mogłabyś pójśc do sklepu. - zapytała ciocia.
- Oczywiście, że tak- odpowiedziałam, zjadłam śniadanie, założyłam buty i wyszłam. W Londynie było pięknie, świeciło słońce, stare kamieniczki. Szłam do najbliższego supermarketu. W drodze powrotnej zobaczyłam duże zbiegowisko. Nie wiedziałam co się dzieję, więc podeszłam bliżej i zobaczyłam jego... to musi być on...
###########################################################################
Tadam KOMENTUJCIE! pozdrawiam!!!
Alex.
Korekta -Bella
CZYTASZ
Steal My Girl (własne) H.S.
FanfictionOna-nieśmiała dziewczyna, z drastyczną przeszłością stara się odnaleźć szczęście w nowym świecie zdala od przeszłości On- idol wszystkich nastolatek , chce znaleźć prawdziwą milość wśród fanek , lecz żeby kochała go za to jaki ma charakter , a nie z...