12. Over again

1.5K 57 1
                                    

Harry pov

Poszedłem sprawdzić co tak długo robi Rose, wszedłem do pokoju i tam zobaczyłem dziewczynę w samych spodniach i staniku na sobie. Nie wiem co mnie podkusiło podeszłem do niej i objąłem ją w talii, odwrócilem ją do siebie i pocałowałem. Oderwała się ode mnie jak poparzona i wybiegła z pokoju płacząc... Co się właśnie wydarzyło? Zrobiłem coś nie tak. Zadna tak na mnie nie reagowała.

Rose pov

Wybieglam z pokoju Harrego płacząc. Dlaczego on to zrobił? Biegnąc wpadłam na kogoś był to Liam, poczułam jego ręce na moich pośladkach, gdy na niego popatrzyłam uśmiechał się cwaniacko. Z niewiadomych przyczyn moja ręka wylądowala na jego policzku. Biegłam do drzwi i ubierając buty poczułam pieczenie na pośladku i usłyszałam trzask. Zaraz... czy ktoś mnie klepnął w tyłek? Odwróciłam sie i zobaczyłam wesołego Louisa. Jak najszybciej wybiegłam z ich domu. Czy to są jacyś zboczeńcy czy co? Nosz ja pierdole, wszyscy faceci są popierdoleni.

Zayn pov

Zobaczyłem jak zapłakana Rose wybiega z pokoju. Co ten Hazza jej zrobił? Po chwili do salonu wszedł Liam z czerwonym policzkiem... kurwa, wygląda jak frajer, co mu się stało?

-Daddy, co ci się stało w twarz?- zapytałem, po czym wybuchłem śmiechem.

-Weż mnie nie wkurwiaj jeszcze ty! - warknął na co jeszcze bardziej się zaśmiałem.- To ta pożal się boże Rosie mnie tak urządziła. Wtedy to już nie mogłem sie powstrzymać i śmiałem się przez kilka minut.

Rose pov

Byłam już pod domem, otworzyłam drzwi kluczem, a tam zobaczyłam moją mamę leżącą na podłodze i telepiącą się.

-Mamo co ci jest!- krzyknęłam.

Nie myśląc dużo pobiegłam ile sił w nogach do sąsiadów.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

- alex

Steal My Girl (własne) H.S.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz