Harry POV
Wyszedłem się przejść. Nie wiem skąd pod moim domem znalazło się tyle ludzi. Byli wszędzie. Nawet do sklepu nie mogę pójść sam. Owszem fajnie mieć wielu fanów ale bez przesady. Po kilkunastu autografów kolejka się zmniejszyła. Kilka dziewczyn chciało zdjęcie. Akurat pozować do zdjęć bardzo lubię. Kiedyś z Tomilsonem byliśmy w górach. Jakaś para poprosiła o zdjęcie. Ustawiłem się razem z Louisem, a wtedy oni powiedzieli żeby to im zrobić zdjęcie. To był zabawny moment w naszym życiu. Teraz juz nic nie jest takie samo. Z chłopakami łączy nas wspólne płyty i wywiady. Każdy ma inne życie. Dawno nie spotkaliśmy się w wspólnym domu w Londynie. Tam działy się zabawne sytuacje, o których nigdy nie zapomnimy.
-Możesz dać mi swoją koszulkę? -Zapytała około 13 letnia fanka
- A nie masz swojej? - Zapytałem. Cholera nie mogę być taki ostry. Szybko się poprawiłem:
-Żartuje - ściągnąłem biały t-shirt i jej podałem.
-Dz..dz..dz..dziękuję - zająkała się i pobiegła do koleżanek.
Chwila. Jest jesień. Jak znowu przez moją grypę odwołamy koncert to menadżer się wkurwi.
Zobaczyłem dziewczynę, która mi się przygląda od jakiegoś czasu. Jej twarz wygląda znajomo. Pewnie była na koncercie kiedyś. Miała bluzę długą, a do tego zimową kurtkę. Nie zaszkodzi zapytać czy mi ją pożyczy. Na szczęście fanki poszły to nie muszę się przepychać.
-Przepraszam, pożyczysz mi swoją kurtkę? -Zapytałem grzecznie
-Jasne - odparła bardzo delikatnie. Jak anioł. -A gdzie masz swoją kurtkę?
-Nie noszę ich. A koszulkę zabrała fanka. A ty nie jesteś jedną z nich?
- Nie. A ty w ogóle to kim jesteś?
Aktorem?
-Piosenkarzem. Lol jak możesz mnie nie znać?
-W moim domu w Polsce nie było telewizora ani radia. A o komputerze lub telefonie mogłam pomarzyć.
O wow chyba pierwsza osoba jaką spotkałem nie wie kim jestem. To cud.
-Bardzo mi przykro. Jak się nazywasz ? -zapytałem
-Rose Corden.
-Ja jestem Harry Styles z one direction! -odparłem dumnie
-Hmm. Nie słyszałam. Ale bardzo mi miło. Przypominasz mi kogoś wiesz.
-Naprawdę? Może widziałaś kiedyś plakat ze mną na ulicy?
-Raczej nie. Wydaje mi się, że mi się śnileś.
Wtedy to do mnie dotarło... Ta Dziewczyna. Te włosy... To ją widuję w snach.
##################################################################Tutaj Bella. Będę z Alex dodawać rozdziały mam nadzieje że codziennie. Nasz twitter to @BellaAlex99
CZYTASZ
Steal My Girl (własne) H.S.
FanficOna-nieśmiała dziewczyna, z drastyczną przeszłością stara się odnaleźć szczęście w nowym świecie zdala od przeszłości On- idol wszystkich nastolatek , chce znaleźć prawdziwą milość wśród fanek , lecz żeby kochała go za to jaki ma charakter , a nie z...